![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
iedereen heeft haartjes, maar blijkbaar zijn die van jouw heel licht, zodat ze niet opvallen (voor mensen die dit ook willen, er zijn speciale cremes met citroen waarmee je ongewenste haartjes kan oplichten). Lucky you!!!
![]()
|
![]() |
ik heb ut idee, als je begint met scheren, dat ut dan gewoon pas egt hard gaat groeien...
op een dag heb ik ut dons weggehaald.. naja 1 week later zat het erweer, toen een scheerapparaat aangeschaft.. en elke keer dat je je scheeerde, was ut weer een erg korte tijd en er was weer wat haar... en snel begint dat haar te kleuren in je kleur van je haar.. egt try it, scheer dons haar af, en gewoon steeds blijven scheren.. ![]()
||
Citaat:
|
uhm het is geen probleem ofzo
ik denk dat als ik geen baardgroei zou hebben ik ut ook wel erg zou vinden maar ik heb dus al bijna een volledige en ik erger me der kapot aan, heb echt geen zin om elke dag weer al die klote haren weg te halen, vooral die op me keel! die duren echt uren voor ze allemaal weg zijn.. grr.. doe het dus maar een keer in de 2 of 3 dagen, zie er vaak dus als een zwerver uit hehe
|
Verwijderd
|
Ja in groep 8 vond ik het stoer enzo, van yes ik moet me scheren, in het begin allemaal heel leuk.
Maar na een paar jaar (vooral na een mislukte poging om een baardje te laten staan) wordt het toch vervelend. Nu ben ik 16 en moet me toch wel 1 keer in de 2 dagen scheren wil ik er nog een beetje niet behaard uit zien. Je hebt inderdaad mazzel want scheren is een irritant werkje op een gegeven moment en dan aaaaal dat geld dat je nog moet hebben voor die nieuwe mesjes ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
waarom een trend naar helemaal kaal? supergirl#1 | 4 | 04-11-2009 17:47 | |
Lifestyle |
Schaamhaar Scheren & cultuur supergirl#1 | 1 | 25-09-2009 09:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borstkanker Femme-Fatale | 6 | 01-03-2004 15:16 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Marokkanen moeten integreren? Hou op! Vervreemd | 500 | 26-06-2003 16:15 | |
Seksualiteit |
Het scheren van de mannelijke edele delen... Scorpion3000 | 155 | 26-11-2002 13:53 |