Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat zijn er zoveel...*SPOILERS*
Het einde van Memento, bijvoorbeeld, laat je met een hoop denkwerk zitten en de laatste woorden "Now, were was I?" is een goede afsluiter, moet ik zeggen ![]() Fight Club heeft ook een goed einde, door de plottwist en op het eind zelf de plotselinge explosies. Ook bij het einde van The Usual Suspects was ik onder de indruk, omdat ik het (schaam schaam) niet zag aankomen dat Verbal Kint wel eens Keyser Soze zou kunnen zijn... |
![]() |
|
Het einde van Minorty Report zou perfect geweest zijn als Burgess wel had geschoten, maar er vervolgens niet duidelijk gemaakt werd wíe er in elkaar zakt.
Road To Perdition vond ik eigenlijk helemaal niet zo voorspelbaar: het is een van de weinige films waarin de hoofdrolspeler sterft. |
![]() |
|
Irreversible heeft een mooi einde.
Net als Vertigo, Citizen Kane (mensen gaat dat zien het einde is van het Usual Suspects-kaliber maar dan op (nog?) hoger niveau), American Beauty, Monty Python and the Quest for the Holy Grail (maar die is dan ook echt briljant) en 12 monkeys. Om eens wat anders te noemen dan al die standaard films...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die is echt schitterend! Duidelijk 1 van de beste eindes ooit ![]() Life of Bryan is ook wel geinig ![]() 12 Monkeys was ook echt een topper. Alles begint weer opnieuw(min of meer) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|