![]() |
|
Ja.
Dat had ik ook altijd wel hoor. Een bewuste keuze kan ook een optie zijn. Laten we het antwoord maar afwachten. Edit: Magdalena, dat klopt inderdaad wel. Om dezelfde reden dat bepaalde jongens er niet zo rap mee zijn, zijn ook bepaalde meisjes er niet zo rap mee. Dat is een dubbele beweging, het zou zich kunnen uiten in gebrek aan zelfvertrouwen bijvoorbeeld.
||
Citaat:
Maar uit de leeftijden van de meisjes blijkt wel weer dat ze het zeker meer voor het uitzoeken hebben dan jongens. Ik heb het al vaker gezegt; jongens lopen alleen hun pik achterna en willen altijd neuken, en net zoals in de dierenwereld (ik ben echt gek in me hoofd ![]() Het vrouwtje geeft aan wanneer ze er klaar voor is. Tenminste dit idee heb ik. Verder heb ik geen ervaring natuurlijk. En dat sommige jongens niet rap zijn, is gewoon omdat ze geen meisje kunnen vinden waar ze wel even mee mogen neuken, als je begrijpt wat ik bedoel. Je kunt natuurlijk altijd naar de hoeren gaan, maar daar zie ik mezelf nog niet zo vlug naar toe gaan... Nee dan wacht ik wel, maar niet te lang natuurlijk, er zijn grenzen, en je leeft maar één keer (tenminste in mijn geval, ik zou geen 2e keer willen leven).
||
![]() |
Citaat:
hihihi, klikt wel grappig, maar ik begrijp je punt. ik weet niet of daar wat inzit, misschien wel. ook denk ik dat meespeelt dat meisjes vaak in een relatie jonger zijn dan hun vriendje, maar net zoals sommige jongens het helemaal voor het uitzoeken hebben en ieder meisje "kunnen krijgen" en sommige jongens totaal niet, hebben sommige meisjes ook meer "geluk" dan andere. ik denk dat het percentage bij beide geslachten zo rond dezelfde waarde zal liggen. ze zeggen ook dat meisjes eerder rijp zijn en eerder toe aan seks zijn, dus misschien zijn ze op iets jongere leeftijd bezig met seks. ik weet van mezelf dat ik rond mijn 11e seks al heeeeeel interessant vond, theoretisch veel over seks wist en gewoon met vriendinnetjes ging experimenteren, terwijl jongens waar ik mee omging nog praktisch niet het verschil tussen jongens en meisjes wisten. dat, en mijn eerder genoemde punt van oudere vriendjes wat denk ik ook wel met vroege rijpheid heeft te maken, zou het hogere percentage ontmaagde meisjes op vroege leeftijd kunnen verklaren. *leest haar stukje over en vind het wel heel erg wijsneuserig klinken, maar goed...*
Laatst gewijzigd op 11-07-2003 om 18:28. |
![]() |
|
|