Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien ga ik er wel heen, mij lijken ook vooral de sportieve dingen leuk ![]() ( Gratis naar de Megafestatie Het enige wat je hoeft te doen is vol gas naar de winkel rennen, Mars Drink kopen en de dop inleveren bij de kassa van de Megafestatie. Je mag dan gratis naar binnen! Kun je die 15 euro weer aan andere leuke dingen besteden.) |
![]() |
|
Hehe - ik ben er vijf jaar geleden ofzo geweest en ik vond het echt waan-zin-nig. Toen had je tenminste nog zo'n stoere Thunderdome-zolder hehe.
Maar ja - het is en blijft een commercie circus he. Overal wordt je platgegooid met proefmonstertjes, aanbiedingen etc.
|
Ben er vorig jaar heen geweest, was best leuk.
Aan het einde van de middag hadden we meegedaan aan de Postcode Loterij Bingo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar het scheen vorig jaar minder leuk te zijn geweest als in andere jaren, maar voor vorig jaar was ik er nog nooit geweest.
|
Vorig jaar wel geweest. Was wel leuk maar dat kwam omdat ik samen met een vriend ernaartoe ging en lekker heb lopen kloten daar. Er is verder weinig te doen ofzo... te commercieel. Wel mooi volk daaro! (echt niet lesbo's hoor...)
En breakdance natuurlijk ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Megafestatie 2004 levi's | 37 | 24-05-2004 22:29 | |
De Kantine |
Dewi uit Idols Verwijderd | 152 | 17-09-2003 13:10 | |
Liefde & Relatie |
**Foto van je vriend/vriendin....** Kastanje | 111 | 09-07-2003 15:49 | |