Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
on-toppic: Ja, tenminste het is zijn stijl, en ik vind het eigelijk best wel mooi. Misschien is hij wel een wannabe, maar ik vind het gewoon mooi, het past bij hem...... Of dit stijlvol is weet ik niet, maar ik vind het stukken beter dan die kraagjes omhoog mode of die truien met een veel te groot merk erop....
off-toppic: Voor de lezers van het UN, er stont laatst (een paar maanden geleden denk ik) een stuk in over norman en waarden, met 1 pagina vol, 5 leerlingen van een school in zeist. De jongste van de 5, die uit H3, was hij. Hij ziet er allen al weer anders uit.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En zeker de bovenste vind ik super stijlvol......
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Stijlvol..hmm
Stijlvol kan ik op 2 manieren opvatten 1. Netjes, mooi, echt classy 2. Leuke stijl 1: Meisjes:Zwarte rok/jurk, docs/zwarte schoenen/laarzen, lang haar bij meisjes Jongens: Nette broek, overhemd (wijd), blouse oid, haar netjes gekamd enzo, gewassen 2: Heeeel breed. Geen zin om dat helemaal uit te gaan leggen, aangezien je vast 1 bedoelt . |
![]() |
|
![]() |
Ik vind 'stijlvol' een raar woord als ik naar mijn smaak kijk..
![]() Bij mannen vind ik een zwart t-shirt/singlet/trui mooi, met een mooi vallende spijkerbroek en kisten of bergschoenen. Verder hou ik van veel zwart/schaduw tattoos, dat vind ik prachtig. Of je dat nou stijlvol kunt noemen is een tweede.. Qua kapsel: gewoon kort haar of gemillimeterd. Bij vrouwen vind ik mooie strakke korte of halflange rokjes/jurkjes mooi, met hoge schoenen en een strak zwart truitje, evt. ook panty's. Verder ook hier weer tattoos, en een paar mooie zwarte armbandjes of een kettinkje. Qua kapsel: lang, dik, donker, golvend haar. |
![]() |
|
Owkeej ik zal je een groot plezier doen en vertellen wat IK stijlvol vind:
Bij een man -> Beetje nonchalante kleding stijl: * mooie spijkerbroek (van Diesel bijvoorbeeld, of evisu) die zeg maar net 1 maat te groot is dus beetje mooi wijd zit * simpel (wit) tshirt met lang mouwen * sneakers ---goed gekleed vind ik: David Beckham en Craig david bijvoorbeeld--- Bij een meisje -> gewoon simpel en ook beetje nonchalant: * heup (spijker)broek * Simpel maar mooi shirtje met korte mouwtjes * ook sneakers of mooie laarsen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat stijlvol ook voor een groot deel ligt verscholen in de ogen. |
![]() |
|
Stijlvol heeft wat mij betreft niets te maken met de stijl opzich. Een gothic kan net zo stijlvol zijn als een alto en whatever lifestyle you have, maar het moet elkaar goed aanvullen. Twee stijlen door elkaar vind ik niet stijlvol, maar als je je helemaal kleedt in 1 stijl is het vaak wel mooi.
Ook moet je je een beetje naar je lichaam kleden. Bijvoorbeeld een meisje bij ons op school heeft vele te strakke shirtjes aan over veel te veel vetrollen. Dat vind ik geen stijl (eerder walgelijk eigenlijk). Nou ja, en bepaalde dingen vind ik echt zonde, bijvoorbeeld te veel make-up, te veel onthullende kleding of kleuren die niet bij elkaar passen. De rest is gewoon stijlvol.
||
Citaat:
|
ik vind dat iemand stijlvol gekleed is als de kleding qua kleur (en stof) bij elkaar past (bv alles ribstof; broek, jas, tas, schoenen(?), shirt is heel lelijk)
en als het bij diegene past natuurlijk. stijlvolheid vind ik niet echt uit te leggen, behalve echt mooie pakken dan. dat is wel stijlvol. ![]() edit: het moet wel een beetje netjes zijn, ik vind veel zogenaamde alto's met spikebanden en kisten niet stijlvol, terwijl het soms wel staat bij diegene.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Meest stijlvolle persoon van de dag Verwijderd | 31 | 10-03-2005 15:05 | |
Lifestyle |
Stijlvolle jongens Kraafie | 9 | 28-12-2003 02:58 | |
Verhalen & Gedichten |