Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Uit juridisch standpunt? Denk ik wel. De feit dat jij daar een account hebt is iets wat Endoria jou op vrijwillige basis verleent. Zij hebben alle rechten om jou content te kopieren, verwijderen, verplaatsen, etc. Als je échte kwaliteit wil, moet je betalen. Zo werkt dat in het leven. Questor biedt een gratis dienst aan, waar je heel veel krijgt voor niks, en dat heeft nou eenmaal ook z'n nadelen. Namelijk dat wanneer je problemen ondervind, je geen poot hebt om op te staan. |
![]() |
|
Nee, je zou op z'n minst de gelegenheid moeten krijgen om idd de data er af te halen.
Wel moet je in je achterhoofd houden dat het een gratis service is, en Endoria zeer verlegen zit om nieuwe plekken en het daardoor logisch is dat niet goed benutte accounts worden verwijderd. Maar zoals je boven beschreef vind ik niet netjes. Mail ze eens, zou ik zeggen.
||
Citaat:
En ja, ik vind dat ze dit zo kunnen doen. Lees de voorwaarden maar eens door, ze hebben het volste recht om iemand te verwijderen. En je wilt bellen? Wat denk je dan te bereiken? |
![]() |
||
Citaat:
Doet me denken aan dit verhaal: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=28627 ( laat het niet zover komen ![]()
Laatst gewijzigd op 24-06-2003 om 22:47. |
![]() |
|
Met de Wegenwacht, wat is uw probleem? Heb ff kortgesloten... er was iets met de content of de linking. En het niet waarschuwen, normaliter krijg je idd een mailtje daarvoor, maar er staat ook in de regels dat het officieel zelfs 'zonder notificatie..' etc. gaat. Mgoed.. er is iets met je site dat niet klopte.. vandaar werd is disabled, de data is er nog.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het ironische is dan ook dat ik al een tijdje aan het overwegen was een betaalde host te nemen. Juist om die rechten. Endoria.nl zit er aan te komen en ik dacht dat dat wel wat kon worden. Vooral omdat endoria mij altijd een super dienst heeft geleverd. Helaas wordt dat op deze manier met harde hand afgekapt. Bovendien ben ik al die pagina's kwijt. Vooral de manier waarop. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Even ter verduidelijking, ik ben dus Maarten
![]() Om ook wat verder te verduidelijken, ik kan er idd niks aan doen dat je account weg is, en kan niks voor je regelen. Ik heb verder geen speciale rechten op de server. Verder even inhoudelijk. De reden dat je geen email krijgt, is omdat je er een van de zovelen bent. Het gebeurt vaak dat een account als picture dump word gebruikt, vergeten wordt, ed. Als voor iedere account een mail moet sturen, en alles moet gaan bijhouden kost het ontiechelijk veel tijd. Dit is opgezet door mensen die verder gewoon naar school gaan, werken, etc. De meeste hebben dus ook niet erg veel tijd. Het is idd niet prettig zoals het gaat, maar bij andere gratis providers is het niet veel anders. Ik begrijp je reactie verder wel. Als je echte kwaliteit wilt, dan moet je ervoor betalen. Endoria.nl (sales@endoria.nl) is de commerciele tegenhanger van Endoria.net. Hier krijg je dus 100% garantie dat alles overeind blijft, hier heb je ook echte service en je word direct geholpen omdat je een klant bent. Maar dat is ongeveer bij iedere hostingmaatschappij (mag ik hopen). Verder is het zowiezo niet verstandig dat je geen back-up hebt gehad, dat vind ik persoonlijk weer je eigen verantwoordelijkheid. Want het kan altijd gebeuren dat er een hdd crash komt, en dat er niet op het juiste moment (of gewoon niet) gebackupt word, ook bij betaalde hosting. Citaat:
Uiteraard is het niet prettig dat je alles kwijt bent, maar je bent een van de zovele waarbij dit gebeurt, en er zitten veel mensen te poppelen om een account om actief iets met het internet te gaan doen en echt te gaan developpen, vooral dat laatste, dat was de opzet van Endoria. Ik hoop dat je het nu iig niet op mij gaat afreageren ![]() edit: ik zie nu dat je data er dus nog is. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat maakt mij al een stuk minder boos. Fantastisch. Nu we het toch over geld hebben. Ik "wil" die rechten en ik vind nog steeds dat jullie mij altijd een goede dienst hebben geleverd. Dus. Commercieel zijn jullie aan het worden. Stuur die offerte maar. Overigens wil ik graag weten wat niet klopte. De banner naar nxs, of iets dergelijks had en heb ik. Weliswaar klein maar hij was er. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder begrijp ik alles. Uiteraard. Het ging me alleen om dat ene mailtje. Nu is het er toch via een omweg. Ik ben tevrede. Tja die backup is inderdaad stom. De html content en dergelijke heb ik. Maar de inhoud niet. Pivot is wat dat betreft te gemakkelijk. |
![]() |
|
![]() |
Ik had eerst ook een account, met een project erop waar ik een hele tijd aan heb gewerkt en was er nog steeds mee bezig.
Zit ik in mn examenjaar, heb ik er even niet veel tijd voor. Krijg ik een email waarin gevraagd word of ik mijn account nog gebruik? Ik antwoord ja. Paar maanden later is mijn account ineens weg. Ik mail om te vragen of die weer geactiveerd mag worden, krijg ik als antwoord dat mijn account gedisabled is omdat ik het al tijden niet gebruik. Dat vroeg ik niet eens ![]() Gaat endoria net als microsoft worden? Eerst alles gratis aanbieden, en dan een betaalde versie uitbrengen en bestaande gebruikers lastig vallen met veranderingen zodat ze overstappen naar de betaalde versie. Anyways... boeiend... over een paar maanden heb ik mijn eigen hostingbedrijf. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Endoria] Mail down? Orion | 11 | 29-12-2002 21:58 | |
Software & Hardware |
Alternatief voor Endoria? Verwijderd | 14 | 13-06-2002 13:57 | |
Software & Hardware |
Perl: end-of-line strippen Verwijderd | 28 | 31-05-2002 18:42 | |