Advertentie | |
|
![]() |
|||
ok dat maakt een hoop duidelijk.
Citaat:
Citaat:
Maar als je je onrustig voelt en je drinkt wat en je denkt dat het helpt zul je ook rustiger worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() thnx |
![]() |
|
nog een paar tips dan:
|
![]() |
|
Zorg voor rlxte mensen om je heen die je vertrouwd, vind ik een belangrijk punt.
toen ik voor het eerst xtc had geslikt, waren de mensen met wie ik was heel tof in omgang ermee. ze vroegen of ik het al voelde, stlede me op mn gemak dat als het fout ging dat ik gewoon naar de ehbo moest gaan en zij me konden helpen, dat ik wel genoeg water moest drinken enzo.. echt heel tof. en dat vond ik wel belangrijk, niet dat ik bang was, absoluut niet. verder zorg dat je de pillen van een vertrouwd persoon hebt, en dat ze dus bijna zeker weet dat ze goed zijn. ennuh ja de rest zijn van die standaard antwoorden.die vast al gezegd zijn.. in elk geval.. enjoy it.. ik weet iig dat mijn ervaring immens was.
|
dat heb ik erbij gezet omdat een paar mensen heel veel water zijn gaan drinken nadat ze xtc geslikt hadden omdat ze dachten dat ze anders uitdroogden.
Maar als je heel veel water drinkt kan je daaraan dood gaan. Er zijn gevallen bekend van mensen die daaraan dood zijn gegaan. voor meer info: http://www.erowid.org/chemicals/mdma...th_water.shtml http://www.ecstasy.org/info/dangers.html |
![]() |
||
Citaat:
verder ben ik het wel eens met de reeds gegeven informatie |
![]() |
|
![]() |
Ik moet er echt minstens 2 hebben voordat ik er uberhaupt wat van voel
![]() Volgens mij werkt sinaasappelsap niet hoor. Op defqon 1 1,5 week terug had ik ook een aantal sinaasappels gegeten en de 'trip' werd echt niet minder. Bij mij helpt blowen altijd om het wat te verminderen (mocht het nodig zijn). Wel wiet dan, geen hasj. En met mensen om je heen die t afkeuren is t niet relaxed slikken...dus alleen met mensen die er niks tegen hebben. Beter is nog als ze het zelf ook doen ![]() And go with the flow! ![]() |
![]() |
|
![]() |
kzou eerste x geen halve neme, dan voel je vrij weinig, 1e x zo vet als dan krijg je et nooit meer trug dus vet van geniete, gewoon et je late overkome, uuhm, sinaasappelsap ensow, et helpt misschien een beetje maar nuchter word je er zeker niet van, echt foutgaan kan het niet, je gaat alleen fout als je te hard gaat, maar dat gebeurt niet van 1 of 2 pille, gewoon zorge dat je goed gegeten hebt, en genoeg drinken...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mja en daarom wil ik ook rustig aan doen...
die vriendin van me vertelde ook, dat t effect sterker is als je t warmer hebt... heeft iemand hier misschien ervaring mee ofzo? ik ga iig wel fles water mee nemen... nahjah kauwgom heb ik altijd bij ennuh zie nog wel of ik ook sinasappelsap mee neem.... anders neem ik gwoon suiker mee ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
nou nou nou dat was me toch een ervaring zeg...
![]() één woord: bagger pas 2 uur nadat ik m had geslikt, begon ik me wazig te voelen, niet echt super maar gwoon beetje... dus ik dacht: dat word dalijk weer meer... dat uur heb ik me beetje wazig gevoeld... beetje lacherig maar verder niet echt zo van ; woow ik trip ofzo ... toen werd t langzaam weer minder, tot ik dacht van: dikke lul ik ga een joint roken want dit schiet niet op. dus ik ging jointje roken waar ik nou nog beetje stoned van ben... verder heb ik niet 'getript' ofzo. weet iemand hoe dit kan? ik bedoel, dit was de eerste keer dat ik slikte en heb dr weinig van gemerkt... kan t zijn dat ik van te voren wat heb gegeten ofzo? alvast bedankt ![]() ![]() ps ik heb meteen een hele gepakt, niet eerst halve ![]() |
![]() |
|
jammer dat je niet zo'n leuke ervaring had, het enige wat ik kan bedenken dat het slechte pillen waren of dat je teveel gespannen of teveel verwacht had...probeer het anders nog een keer....
je gaat trouwens niet echt trippen van x....
||
Verwijderd
|
Citaat:
kon t komen omdat ik m gwoon smiddags heb geslikt? want tis toch een 'partydrug'? nahjah kzie wel... misschien neem ik dr over een tijdje nog wel es eentje ofzo... iig iedereen bedankt voor jullie reacties ![]() |
![]() |
|
heeft er niet echt veel mee te maken dat je het smiddags slikte,
je moet er toch zeker wat van voelen. maarja mischien eerste keer ofzo, mijn eerste keer was ook echt supervaag... voelden je vrienden het effect wel? want mischien hebben ze je gewoon een asperine laten slikken om jouw voor de gek te houden. kan je mischien even de naam van de snack posten? en als je het de volgende keer doet, ga niet zitten wachten tot ie inslaat maar ga gewoon een film kijken ofzo...niet zitten wachten ofzo want heb je grotere kans dat zoiets gebeurt...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ze had gister zelf niet geslikt, maar volgende keer gaan we wel samen slikken ![]() zij noemde m : dolfijntje, het was een rosige pil met een dolfijnachtig dingetje dr in ![]() en ik heb dr niet echt op zitten wachten... ik heb de break out gelezen en toen zijn we een ijsje gaan eten en hebben we gezont... nahjah weinig dr op gwacht eigelijk... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nahjah behalve de pil dan, maar die slikt die vriendin van me ook en zij word altijd wel high van die pillen dus ja ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-06-2003 om 14:59. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
wat wij op een gegeven moment hoorde was dat als je t hardgaan echt beu bent je bv een mars of snickers moet eten, en dat hebbe we n keer gedaan, t word er idd minder van... als je al onderweg naar huis bent en je gaat nog hard dan is er niks meer aan, dus dan maar een mars ofzo naar binne werken, t vermindert zeker t effect...
xxx |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Waarschuwing! Gevaarlijke XTC pillen in de omloop! Prospect | 38 | 18-12-2016 15:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
Morning after pil van Norlevo HELP!! Sigaklop | 22 | 21-05-2004 10:09 | |
Seksualiteit |
Pil BelleRosé | 2 | 11-01-2004 12:01 | |
Flora & Fauna |
De kat en het pilletje Dominique24! | 8 | 16-07-2003 18:26 | |
Seksualiteit |
De pil - een vreemde drug Just Johan | 7 | 28-01-2003 19:41 |