Advertentie | |
|
![]() |
|
mijn laatste relatie duurde iets meer als anderhalf jaar en ja ik kan hem nog steeds niet uit mn hoofd zetten (desondanks het feit dat hij is vreemdgegaan). we hebben lief en leed gedeeld en daarom heb ik nog steeds gevoelens voor hem maar we weten gewoon dat we het niet nog een keer moeten proberen omdat het gewoon niet meer gaat.
ja ik houd nog van hem maar op een vriendschappelijke, platonische manier. hij zal altijd een speciaal plekje in mn hart hebben en ik zal altijd voor hem klaar staan als hij me nodig heeft. als je een lange relatie met iemand heb gehad dan geloof ik ook niet dat je in eens geen gevoelens voor die persoon heb. de romantische zijn misschien wel weg maar die klik is er nog en die zal niet zo gemakkelijk weggaan. kortom; gevoelens kun je niet zomaar uitzetten |
![]() |
|
![]() |
ik kan me ook niet voorstellen dat die gevoelens in 1 keer weg kunnen zijn. Ik heb ook nog altijd (sterke) gevoelens voor mn ex...zoveel dingen laten mij dan aan haar denken omdat ze er dan op de een of andere manier iets mee te maken heeft...
Je hebt denk ik altijd nog een zwak voor die personen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
anders haat je zo'n persoon niet, je leert iemand wel beter kennen qua karakter..en hoe ze is.. ben ook nog steeds stapelgek op mn ex ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En als je terugkijkt zie je spijt? Maar genoot je toen niet van de momenten? Je hebt spijt omdat je iets vreselijks is geflikt, omdat je dat niet van die persoon verwachtte, omdat alles kapot is gemaakt...maar heb je ook spijt als je denkt aan hoe gelukkig je was toen je nog niet wist hoe het zou eindigen? Het klinkt bij mij alsof je nog wel gevoelens voor hem hebt, alleen dat je die niet meer plaatsen kan...daar heb ik zelf ook last van, ongelooflijk frustrerend vind ik dat...
Laatst gewijzigd op 22-06-2003 om 13:06. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je een prachtig boek leest, wordt dat toch op een gegeven moment niet minder prachtig voor je gevoel...een ander boek kan alleen nog mooier zijn dat wel...
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ex #1 doet me niets meer. Hij heeft mn irritatiegrens ruim overschreden ooit, waardoor ik hem alleen nog maar irritant vind eigenlijk. (zie hem overigens nooit meer)
Ex #2 ja, voor hem heb ik nog wel een zwak. Als ik em zie maakt mn hart nog altijd een sprongetje, omdat ie datgene waar ik ooit op viel nog steeds heeft, namelijk zijn uitstraling. Ik ben echter niet meer verliefd op hem ofzo. Ex #3 Nee, tot em aangetrokken voel ik me niet meer. Waarom niet.. sja, ik weet het niet. Ik ben gewoon sterk veranderd enzo, heb zolang (20 maanden) met hem gehad en het toen uitgemaakt. Dat wat er was is er gewoon niet meer, maar dat was natuurlijk meer dan verliefdheid. Vriendschap met hem ofzo werkt ook gewoon niet. Lastig uit te leggen. Ik zie eigenlijk voornamelijk zijn negatieve kanten nog, wel jammer. Ex #4 Ja, nog steeds de meest aantrekkelijke persoon die ik ken en niemand haalt het bij hem echt. Ik heb nog steeds dezelfde gevoelens voor hem. Mja, lang verhaal ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ex 1, nee is nooit echt geweest, maar hij is wel een schat van een jongen, maar aantrekkingskracht is er niet, was toen ik ermee had ook vrij weinig.
ex 2, dat weet ik niet, ik denk zelf van niet, daar is teveel voor gebeurd, ik heb em sinds t uit is niet meer gezien ik weet niet in hoeverre hij veranderd/knapper is geworden,ik denk zelf dat als ik em zie, ik wel wurgneigingen krijg, die kans is dus ongelovelijk klein, ik zou hem denk ik niet eens meer herkennen als ik over straat zou lopen en hij loopt langs ex 3, bij die wel,ik houdt nog steeds super veel van em, maar t wordt toch nooit niks meer, maar t gevoel is er wel,e n diep in mijn hart hoop ik dat het ooit nog beter wordt dan dat het nu is tussen ons Laatst gewijzigd op 22-06-2003 om 14:13. |
![]() |
|
Verwijderd
|
voor mijn eerste 2 exen voel ik totaal niks meer voor, omdat ik eigenlijk nooit echt iets voor hun heb gevoeld. Het waren meer lustgevoelens dan liefdesgevoelens.
Me laatste ex... vind ik een trut, maar toch voel ik nog onwijs veel voor der. En juist omdat ik zoveel voor der voel ben ik zo kwaad op der. Ik denk ook niet dat ooit het moment zal komen dat al me gevoelens weg zullen zijn. Dit was namelijk mijn eerste relatie waarbij echt maar dan ook echt verliefd was. Ook al heeft ze me pijn gedaan door, toen het uit was, me eerst weer hoop te geven en allerlei onzin te vertellen om vervolgens meteen met een ander er vandoor te gaan en ben ik daarom zo ontzettend pissig op haar.. toch hoop ik voor der dat ze gelukkig zal worden met em. Dus zoals poesifox al zei; Haat en liefde liggen heel dicht bij elkaar |
![]() |
|
Ik ben zo iemand die zegt totaal niks meer te voelen voor dr ex.
En waarom niet? Ik ben 2 jaar met die jongen gegaan en ik bleek me zo vergist te hebben in hem. Hij heeft mij zo pijn gedaan dat hij gewoon niks meer voor mij is. Ik sta boven hem. Ik weet eigenlijk niet precies hoe ik het uit moet leggen. Tis ook moeilijk om te begrijpen voor anderen. Maar hij doet me niks meer, zelfs niet als ik m tegenkom op straat. Ik ben m gewoon vergeten en kan me alleen nog maar de rottige dingen herinneren, terwijl er in die 2 jaar tijd ook fijne dingen zijn geweest. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
toen hij de maandag erna verkering had met iemand anders bleek dat hij het voor haar uitgemaakt had.... als iets op zo'n manier uitgaat kan ik alleenmaar iets voelen waar ik kilometers boven sta en waar ik diep van binnen helemaal niets meer meetemaken wil hebben, en ja: het is moeilijk om zoiets lostelaten. maar hij zit bij mij op school en ik word al een week geconfronteerd met hem(et is vorig weeknd uitgegaan) en daarom ga ik zo van hem walgen dat het vrij makkelijk is om hem te haten. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb dus nog steeds heel duidelijk een zwak voor mijn ex. Hoe dat komt, eigenlijk omdat ik hem er nog steeds (meestal dan) leuk uit vind zien, en ook al heb ik het uitgemaakt (om de reden dat ik niet meer gek op hem was.. whaah cliche!) toch heb ik altijd nog zoiets als ik hem zie van, jah tis toch nog steeds een leuke jongen. probleem erbij is nu wel, dat ik heel erg de behoefte heb aan iemand waar ik alles mee kan delen, dus soms krijg ik wel eens een idee van, goh misschien kunnen we het weer proberen? (we hebben 3 mnd gehad, en das nu ong. 1,5 jaar geleden) mjah dan denk ik ook weer van, tis niet voor niets dat k het toen uit heb gemaakt...
nou groetjes, hopefully |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik eis van de vriendin van mijn ex-vriend dat ze extreem lief tegen hem is. Dat verdient-ie. Hij is een lief en goed en grappig persoon (afgezien van het feit dat hij totaal niet bij mij past en paste), en hij heeft recht op iemand die minstens net zo lief is al ik
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik heb het vaak gezien, een meiske helemaal gelukkig met een jongen, dan gaat het uit, ineens zijn alle dingen die hij deed slecht en hij deed dom blablablabla Een manier om het verlies te verwerken.
|
Verwijderd
|
Ik heb nog steeds een zwak voor m'n exen. Je hebt een hoop mensen die tijdens de relatie zeggen "ik wil je nooit meer kwijt" en "ik zal altijd van je blijven houden", terwijl ze het eigenlijk niet menen. Of ze denken op dat moment wel dat het zo is, maar uiteindelijk verdwijnt hun liefde toch wel.
Dat heb ik ook meegemaakt met m'n exen. Ik kan er eigenlijk heel slecht tegen als mensen eerst dat soort dingen zeggen en dan toch degenen zijn die het uitmaken. Heb dan meer zelfkennis ofzo, denk ik dan. Maargoed, wat ik wou zeggen. Als ik zeg dat ik van iemand hou, dan meen ik dat ook. Zoiets gaat niet over. Ja, m'n verliefdheid loopt natuurlijk een deuk op en als ik ze niet meer zie wordt het makkelijker voor me om ze te "vergeten". Maar ik weet gewoon dat ik nog steeds van ze hou. Ookal houden ze niet meer van mij.. ![]() Als ik er dan een keer een tegenkom in de stad ofzo, komt alles weer naar boven en dan voel ik me op dat moment weer verliefd. Gelukkig kom ik ze bijna nooit tegen.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan me van het leeuwendeel van mijn exen niet meer voorstellen wat ik in hen zag.
|
Verwijderd
|
Als ik aan mn ex denk dan denk ik aan dat grote zwarte gat waar ik in viel toen het uit ging, dan denk ik dat die jongen die zo raar met zichzelf en anderen omgaat niet de jongen is die ik ooit kende.
Hij was blond, en dat is toch niet de kleur haar die mij nu echt doet umm trillen van verlangen. Van smaak ben ik niet veranderd... maar ik heb me wel gerealiseerd dat hij geen jongen is voor mij, en nee ik voel niets meer voor hem in de trend van "ja ik voel nog wel wat voor em" Eerder zo van: ![]() (En nee niet alles tussen hem en mij toen het aan was is nu ineens slecht en dom.. ik heb het heel leuk gehad.. maar ik kan eerlijk zeggen dat ik nu pas leer om mezelf te zijn en echt een goede relatie te hebben en dat is zoveel beter ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ex 1: Najah, das meteen m'n grote liefde, dus ja daar heb ik een giga zwak voor en zal ik altijd hebben. Ik hou gewoon nog steeds net zo veel van hem als toen.
![]() Ex 2: Voor hem heb ik nog steeds een zwak. Hij is gewoon ontzettend sexy en lief, wat ie allemaal voor me gedaan heeft enzo.. M'n hart maakt nog steeds een klein sprongetje als ik hem weer zie! ![]() Ex 3: We zijn allebei te veel veranderd enzo. Hij is niets meer van wat hij was. En dit is negatief, hij is er zeker niet op vooruit gegaan ofzo. Helaas! Heb ook geen contact meer met hem. Maar er is natuurlijk altijd wel een gevoel als ik hem toevallig zie ofzo, want het is wel iemand bij wie ik 15 maanden ben geweest en waar ik wel van alles mee heb meegemaakt! Maar verder geen aantrekkingskracht ofzo. Ex 4: Heb ik maar heel even iets mee gehad. 4 Maanden en 1 week. Hij is eigenlijk het tegenovergestelde van het type jongen waar ik op val. En hij heeft me te veel benauwd en geirriteerd. Daardoor ben ik alleen maar negatieve gevoelens voor hem gaan kweken. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
Hoe kom ik hier uit Nena21 | 141 | 11-03-2002 15:35 | |
Liefde & Relatie |
nav het vreemdgaantopic; ben jij wel s degene waarmee werd vreemdgegaan? cUrsEd fOr lIfE | 32 | 01-03-2002 19:01 |