Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2003, 09:29
BELLEKE
BELLEKE is offline
Ergens hier onder stond reeds een berichtje van me hoe je je gedraagt bij de jongen voor wie je iets voelt maar waar t gevoel niet wederzijds is..

ik heb tips nodig.. hij komt vandaag, heb m drie maanden niet gezien, wil hem niet zien en toch wel, zie er eigenlijk tegenop, hij zit momenteel op de trein, ik kan niet meer afzeggen, zal stiller zijn dan anders, hij is altijd zo lief, en dat maakt me nog zotter.. iemand raad..? thx
Oud 25-06-2003, 09:31
ajaccio
ajaccio is offline
- blijf je zelf !

(voor de rest ben k ook geen expert )
Oud 25-06-2003, 09:33
Magdalena
Magdalena is offline
Jezelf blijven inderdaad, niet bang zijn
Weet hij trouwens dat jij verliefd op hem bent, want zo ja, dan zou ik hem het uitleggen dat het voor jou een beetje moeilijk is, dan snapt hij ook waarom je eventueel wat anders/afstandelijker reageert.
Oud 25-06-2003, 09:35
Big Boi
Big Boi is offline
praat met elkaar...
Oud 25-06-2003, 09:36
BELLEKE
BELLEKE is offline
ja, dat weet hij, maar hij is er van overtuigd dat we naar elkaar kunnen toe groeien door knuffels, handjes...
Oud 25-06-2003, 09:37
Magdalena
Magdalena is offline
Citaat:
BELLEKE schreef op 25-06-2003 @ 10:36:
ja, dat weet hij, maar hij is er van overtuigd dat we naar elkaar kunnen toe groeien door knuffels, handjes...
Naar elkaar toegroeien als in: hij denkt dat hij wel verliefd op je kan worden? of qua vriendschap?
Oud 25-06-2003, 09:37
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
BELLEKE schreef op 25-06-2003 @ 10:36:
Geef m een warme knuffel als ie van de trein komt.....
Oud 25-06-2003, 09:59
BELLEKE
BELLEKE is offline
toegroeien, verliefd worden.. maar ik heb heus geen zin om m te staan knuffelen handjes te geven, kussen vanuit mijn verliefde gevoelens en hij vriendschap, doet me alleen maar zeer...
Oud 25-06-2003, 10:10
PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou inderdaad niet zo veel knuffelen, zoentjes geven, handjes geven enzovoorts.. Dan maak je het jezelf alleen maar moeilijk mee denk ik.. Zeker als hij toch niet verliefd blijkt te worden. (denk ik persoonlijk)

Blijf in ieder geval lekker jezelf, probeer niet anders te doen dan dat je normaal doet..
Oud 25-06-2003, 10:11
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
BELLEKE schreef op 25-06-2003 @ 10:59:
toegroeien, verliefd worden.. maar ik heb heus geen zin om m te staan knuffelen handjes te geven, kussen vanuit mijn verliefde gevoelens en hij vriendschap, doet me alleen maar zeer...
als je het niet wilt, moet je het maar niet doen denk ik..
Ik zou het niet doen als ik er zelf niet achter stond.
Oud 25-06-2003, 10:16
Magdalena
Magdalena is offline
Citaat:
BELLEKE schreef op 25-06-2003 @ 10:59:
ja, dat zou ik inderdaad ook niet kunnen. Jeetje, dit is wel moeilijk hoor.
Ik denk toch dat je hier nog eens goed met hem moet over praten, want hij kan wel zeggen dat hij gelooft dat jullie naar elkaar kunnen toegroeien, maar stel dat dit nou niet lukt? Dan heeft hij jou hoop gegeven en hierdoor meer pijn gedaan.
Misschien dat jullie toch maar voorlopig moeten afspreken dat jullie alleen vrienden zullen blijven, en dat jij ook duidelijk aangeeft wat je wel en niet fijn vind. Als het voor jou alleen maar pijnlijk is hem te omhelzen als je weet dat jij het vanuit verliefde gevoelens doet en hij misschien niet, dan moet je dat ook aangeven en moet hij daar rekening mee houden.

Of misschien, als dit helemaal allemaal te pijnlijk voor je is, dat jullie toch een beetje afstand moeten houden.

hmmm, ik wou dat ik beter advies kon geven, maar dit is echt een moeilijke situatie
Oud 25-06-2003, 10:52
kHebTrekInWatLekkers
Wat wil je dan wel?....
Oud 25-06-2003, 11:18
BELLEKE
BELLEKE is offline
dank je allemaal, hij is er binnen een halfuurtje...

ik zal mn best doen mezelf te zijn, ik wil niet verleid worden door handjes, kusjes, knuffels, ik wil gewoon als vrienden misschien wat afstandelijker onbewust bij elkaar zijn...
Oud 25-06-2003, 11:19
kHebTrekInWatLekkers
Citaat:
BELLEKE schreef op 25-06-2003 @ 12:18:
dank je allemaal, hij is er binnen een halfuurtje...

ik zal mn best doen mezelf te zijn, ik wil niet verleid worden door handjes, kusjes, knuffels, ik wil gewoon als vrienden misschien wat afstandelijker onbewust bij elkaar zijn...
Vertel na afloop even, wat er van terecht is gekomen.... gewoon nieuwsgierig. Veel plezier zo
Oud 26-06-2003, 07:59
BELLEKE
BELLEKE is offline
met hem naar zee geweest, was een rare dag, probeerde mezelf te blijven en dat lukte ook, ik was vrij losjes, gewoon, af ten toe grapje.. maar toen hij voelde dat k losjes werd nam ie plots mn hand, om de weg verder te gaan, hij wilde me ook een paar keer een kus op de mond drukken, ... dat kon k niet, dat was ook niet mijn bedoeling, dat voelde hij wel want ik loste mn hand en ging richting wang.. ik vond mezelf op die momenten uiteindelijk afstandelijk maar wist dat het me nu zeer zou doen. s avonds stuurde hij een berichtje 'je was lief voor me thx' (we hadden vorige keer afgesloten met ruzie).. *verward, ik vond mezelf niet zo lief, heb enkele 'stekken' gegeven.. maar ja we zien wel

thx allemaal

Laatst gewijzigd op 26-06-2003 om 08:45.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 08:02
Verwijderd
Jij bent dus verliefd en hij niet...? Of omgekeerd?
'k snap het geloof ik niet zo...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 08:23
never mind
never mind is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-06-2003 @ 09:02:
Jij bent dus verliefd en hij niet...? Of omgekeerd?
'k snap het geloof ik niet zo...
volgens mij is zij verliefd op hem en hij denkt dat hij als hij maar genoeg vriendschappelijke handjes, knuffeltjes en kusjes geeft hij ookwel verliefd op haar wordt.

Hé succes meid mooi dat je jezelf gebleven bent ik hoop het beste voor je
Reageren

Regels voor berichten