![]() |
||
![]() |
Citaat:
Haha onder een broek zou ik denk ik nooit never doen want dat lijkt me heel erg schuren.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Probleem opgelost |
![]() |
|
![]() |
Ik kijk wel uit, ik ga niet lopen blauwbekken.
Maar in mijn wilde tijd, droeg ik rokjes of jurkjes, en het broekje eronder kon zo opzij. Hotpants waren toen niet in. Niet dat ik dat deed hoor, mijn vriend had al een eigen kamer. Dus waarom zou je gaan stumperen achter een disco als je thuis een bed hebt? En hier, och, we hebben wel eens haast, dan halen we het bed niet. Maar meestal gaat-ie dan toch wel uit, het is toch lastig.
|
Verwijderd
|
draag altijd ondergoed behalve als ik slaap.. want dat doe ik naakt
![]() maar lijkt me wel een keer leuk om dat te doen en dan aan mn vriend te laten merken (zonder dat iemand t verder weet) en m dan op te geilen.. maar iig niet met uitgaan, maar ga niet zo vaak uit.. (bijna nooit.. duss..) |
![]() |
|
Heb meestal gewoon ondergoed aan..
behalve als ik ff snel naar beneden moet sprinten als er iemand aanbelt en ik moest nel wat aanschieten.. of als ik slapa.. met dit weer is dan zelfs een string te warm.. Ik ga wel een keer mn vriendje verrassen met een sexy jurkje en geen ondergoed ![]()
|
![]() |
Ik heb het wel eens gedaan.. We waren op het strand en bikini broekje was nog nat, en ik had een jurkje aan, maar was string vergeten
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
kent het verhaal van het strand, maar is vaker voorgekomen dat het gewoon warm was, en dat we besloten in ons string te gaan zwemmen, om daarna zonder weer weg te gaan, zeker met een rokje op de fiets is dat egt wel lekker gevoel hoor
![]() verder natuurlijk in bed zonder iets aan, zeker rond deze tijd, en 1 keer bij de verjaardag van mijn ex ze vader, terwijl we beneden zaten zat ik hem de hele tijd seintjes te geven, uiteindelijk stond ik in de keuken, liet wat vallen terwijl hij achter me stond en hij duidelijk kon zien dat ik nix eronder aan had en hij helemaal rood werd ![]()
|
![]() |
whehe aan het begin snapte ik niet zo goed waarom je geen ondergoed aan zou doen
![]() ![]() ![]() denk alleen niet dat ik het zou doen wanneer anderen het kunnen zien, bijv met een te kort rokje uit de auto stappen ![]() ![]() whehe wat zijn mannen toch leuk/simpel ![]()
|
heb wel is gedaan. had geen strings meer (wasmachine kapot) en weigerde een onderbroek of boxershort aan te trekken.
maar vond t nie supervervelend, maar trek tog maar wat aan voortaan. is vooral raar als je naar de wc gaat. je bent al je hele leven gewend dat eerst je broek en dan je onderbroek naar beneden moet.. ineens moet er nog maar 1 naar beneden : ![]() verder heb ik nu alleen geen ondergoed aan onder de douche en in bed. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Ondergoed Belle-Helene | 6 | 10-01-2007 10:00 | |