Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb de neiging me onderdanig op te stellen door me klein te gaan maken, maar ondertussen neem ik wel gewoon beslissingen en dergelijke..
Ik heb een beetje hetzelfde als Morgan, ik kan er absoluut niet tegen als iemand meegaat in alles wat ik zeg, maar mij vertellen wat ik moet doen moet je ook niet mee aankomen. Afwisseling en evenwicht ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
normaal was ik de dominante persoon, maar bij deze jongen laat ik het me maar een beetje aanleunen, als ik naar binnen wil en hij niet ga ik toch naar binnen omdat ik weet dat ie me toch wel achterna komt (bij mij thuis dan, als we uitgaan niet)
en sommige dingen beslist hij gewoon, naar welke film we gaan bv, simpelweg omdat hij mij niet zo zeer om de film gaat maar meer om daar met hem te zitten gezellig wezen... Maar ik doe geen dingen die ik echt niet wil, als ik echt iets niet zie zitten zeg ik dat heus wel |
![]() |
|
Ik ben best wel dominant, maar mijn vriendje is ook geen type dat over zich heen laat lopen, dat wil dus wel eens botsen
![]()
|
euhm, wel als ik m'n beste vriendin moet geloven, zou ik nogal dominant zijn ten opzichte van mijn vriendje. Zelf heb ik niet echt dat gevoel (ok, ik bens soms wel wat dominant, maar om te zeggen dat hij altijd luistert en steeds doet wat ik zeg?!)
Bovendien vind mijn vriendje ook niet dat het zo is. (Ik let er wel meer op sinds mijn vriendin dat heeft gezegt...) Zelf ben ik liefst onderdanig... nou ja, natuurlijk niet te veel, het moet leuk blijven é! :-) maar omdat mijn vriendje dat ook wel graag heeft wisselen we beetje af :-) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en ik word soms echt ziek van mezelf. maar de laatste tijd laat ik meer dingen op z`n beloop (of tenminste dat probeer ik). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben dominant.
Ik heb een: *Laat maar eens zien dat je het er niet mee eens bent instelling* In een relatie zoek ik iemand die mij ook op zijn plek kan zetten als diegene het niet eens is met een ideetje ofzo. En verder ben ik heel makkelijk in dingen doen waar ik het ook mee eens ben. ![]() ![]()
|
Mijn vriend en ik zijn ongeveer wel gelijk aan elkaar. Verschil is alleen wel dat ik me soms aan dingen erger bij hem .. en dat hij dat andersom nooit heeft. En hij neemt meer het initiatief als we dingen gaan doen; hij zoekt bijvoorbeeld uit welke treinen we moeten hebben .. en hij leidt me door een vreemde stad heen, want ik heb absoluut geen richting/orientatie-gevoel. In dat opzicht is hij dominanter. Maar voor de rest komen we aardig gelijk uit. We zouden het allebei niet pikken als een van ons te bazig zou worden.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik zelf zou het niet kunnen verdragen als m'n vriend me zou commanderen. Ik zou gewoon gek worden.
Zelf, denk ik niet dat ik commando's geef!?!? Ik overleg en vraag eerder dingen aan m'n vriend. Hoewel dit ook vaak een nadeel is, zou kunnen er van die overheerlijke gesprekken ontstaan als 'kies jij maar', 'neen,kies jij maar', 'neen neen, kies jij maar echt!' Maar vanaf het moment dat ik commando's krijg van m'n vriend, is het moment dat er hier iemand heeeeeel kwaad en gek word.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
enquete intiemste liefdesrelatie Chloe Siere | 35 | 28-03-2006 18:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Homo-discussie België J. Geelman | 137 | 12-01-2004 15:01 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL-V? Tandpasta | 499 | 28-11-2003 22:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |