Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2003, 20:36
Dminor
Dminor is offline
Persoonlijk vind ik het heerlijk als mijn vriendin zich wat 'bazeriger' opstelt. Dat ze zeg maar haar ongeschreven macht over mij op me uitoefent. Commando's e.d, al dan niet serieus, heerlijk.

Maar je hebt ook mensen die zich dan net een plaatselijke vuilnishond voelen en het liefst zelf de dominante figuur in de relatie zijn.

Tot welk van deze twee behoren jullie? En als je vindt dat het exact fifty-fifty moet zijn.. naar welk van de twee zou dan je voorkeur uitgaan?
Oud 29-06-2003, 20:39
Verwijderd
50-50, maar dan allebei dominant. Ik ben zelf vrij dominant, maar dat wil niet zeggen dat ik het prettig vind als men zich maar naar mij schikt. Als ik iemand zeg iets te doen, wil ik dat die persoon er tegenin gaat.

Ik kan niet echt beslissen wat ik liever wil. Aan de ene kant vind ik het verschrikkelijk als iemand mij vertelt wat ik moet doen, aan de andere kant vind ik het net zo verschrikkelijk als iemand onderdanig doet tegen mij. Ik geloof dat ik toch voor het laatste zou gaan, maar dan zou de relatie niet lang standhouden.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 20:56
psychobunny
psychobunny is offline
Citaat:
Morgan schreef op 29-06-2003 @ 21:39:
50-50, maar dan allebei dominant. Ik ben zelf vrij dominant, maar dat wil niet zeggen dat ik het prettig vind als men zich maar naar mij schikt. Als ik iemand zeg iets te doen, wil ik dat die persoon er tegenin gaat.

Ik kan niet echt beslissen wat ik liever wil. Aan de ene kant vind ik het verschrikkelijk als iemand mij vertelt wat ik moet doen, aan de andere kant vind ik het net zo verschrikkelijk als iemand onderdanig doet tegen mij. Ik geloof dat ik toch voor het laatste zou gaan, maar dan zou de relatie niet lang standhouden.
same here,wij zijn alletwee vrij tot erg dominant,en ook heel koppig en opvliegend,dus als het ruzie is stuift het echt wel...kan ook niet beslissen,maar wil niet dat er voor mij wordt beslist...
Oud 29-06-2003, 21:00
Verwijderd
Ik heb de neiging me onderdanig op te stellen door me klein te gaan maken, maar ondertussen neem ik wel gewoon beslissingen en dergelijke..

Ik heb een beetje hetzelfde als Morgan, ik kan er absoluut niet tegen als iemand meegaat in alles wat ik zeg, maar mij vertellen wat ik moet doen moet je ook niet mee aankomen.

Afwisseling en evenwicht
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 21:05
Verwijderd
normaal was ik de dominante persoon, maar bij deze jongen laat ik het me maar een beetje aanleunen, als ik naar binnen wil en hij niet ga ik toch naar binnen omdat ik weet dat ie me toch wel achterna komt (bij mij thuis dan, als we uitgaan niet)
en sommige dingen beslist hij gewoon, naar welke film we gaan bv, simpelweg omdat hij mij niet zo zeer om de film gaat maar meer om daar met hem te zitten gezellig wezen...
Maar ik doe geen dingen die ik echt niet wil, als ik echt iets niet zie zitten zeg ik dat heus wel
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 21:18
Esmée
Esmée is offline
Ik ben best wel dominant, maar mijn vriendje is ook geen type dat over zich heen laat lopen, dat wil dus wel eens botsen Maar heb dat liever dan iemand die alles doet wat ik zeg, dus vind het wel prima zo. We zitten geen van beiden bij de ander onder de plak in elk geval.
Oud 29-06-2003, 21:20
de goeie fee
de goeie fee is offline
ik ben het dominante typje en dénk graag dat ik alles regel maar eigenlijk stuurt ie mij meestal. subtiel hoor.
Oud 30-06-2003, 08:31
framboosje
framboosje is offline
euhm, wel als ik m'n beste vriendin moet geloven, zou ik nogal dominant zijn ten opzichte van mijn vriendje. Zelf heb ik niet echt dat gevoel (ok, ik bens soms wel wat dominant, maar om te zeggen dat hij altijd luistert en steeds doet wat ik zeg?!)
Bovendien vind mijn vriendje ook niet dat het zo is.
(Ik let er wel meer op sinds mijn vriendin dat heeft gezegt...)

Zelf ben ik liefst onderdanig... nou ja, natuurlijk niet te veel, het moet leuk blijven é! :-) maar omdat mijn vriendje dat ook wel graag heeft wisselen we beetje af :-)
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 08:51
Verwijderd
Oeh, ten opzichte van mijn vriend en mij ben ik zéker het dominante typje... In het begin leek ik net z'n moeder, ik vond het echt afschuwelijk, maar ik deed gewoon zo. Nu heb ik m'n plaats gevonden en hij vindt het fijn
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 09:20
luckyleo
luckyleo is offline
Bah! Ik walg van onder de plak zitten. Het zou me erg benouwen en ik zou het niet lang uithouden met zo iemand.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 09:21
Phileine
Phileine is offline
Als ik al een keuze in beschrijving moest maken, laat mij dan maar dominant zijn. Ik ben niet voor niets een control-freak.
Oud 30-06-2003, 10:26
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 30-06-2003 @ 10:21:
Als ik al een keuze in beschrijving moest maken, laat mij dan maar dominant zijn. Ik ben niet voor niets een control-freak.
herkenning.

en ik word soms echt ziek van mezelf.
maar de laatste tijd laat ik meer dingen op z`n beloop (of tenminste dat probeer ik).
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 29-06-2003 @ 22:00:
Ik heb de neiging me onderdanig op te stellen door me klein te gaan maken, maar ondertussen neem ik wel gewoon beslissingen en dergelijke..

Ik heb een beetje hetzelfde als Morgan, ik kan er absoluut niet tegen als iemand meegaat in alles wat ik zeg, maar mij vertellen wat ik moet doen moet je ook niet mee aankomen.

Afwisseling en evenwicht
Ik heb precies hetzelfde als jij.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 12:19
XxX_Miss_XxX
XxX_Miss_XxX is offline
Ik neem graag m'n eigen beslissing, en vind het helemaal niks om onder de plak te zitten. Gelukkig heb ik daar bij m'n huidige vriend geen last van. Ook zal ik niet snel over een ander de baas spelen.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 13:03
Soullar
Soullar is offline
Ik ben dominant.

Ik heb een:
*Laat maar eens zien dat je het er niet mee eens bent instelling*

In een relatie zoek ik iemand die mij ook op zijn plek kan zetten als diegene het niet eens is met een ideetje ofzo. En verder ben ik heel makkelijk in dingen doen waar ik het ook mee eens ben. Over het algemeen ben ik het wel met de meeste dingen eens.
Oud 30-06-2003, 13:11
sinsere
sinsere is offline
Mijn vriend en ik zijn ongeveer wel gelijk aan elkaar. Verschil is alleen wel dat ik me soms aan dingen erger bij hem .. en dat hij dat andersom nooit heeft. En hij neemt meer het initiatief als we dingen gaan doen; hij zoekt bijvoorbeeld uit welke treinen we moeten hebben .. en hij leidt me door een vreemde stad heen, want ik heb absoluut geen richting/orientatie-gevoel. In dat opzicht is hij dominanter. Maar voor de rest komen we aardig gelijk uit. We zouden het allebei niet pikken als een van ons te bazig zou worden.
Oud 30-06-2003, 14:07
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef op 30-06-2003 @ 11:26:
herkenning.

en ik word soms echt ziek van mezelf.
maar de laatste tijd laat ik meer dingen op z`n beloop (of tenminste dat probeer ik).
Maar soms ben ik ook te klein gewoon.
Oud 30-06-2003, 18:28
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Morgan schreef op 29-06-2003 @ 21:39:

Je haalt me de woorden uit de mond
Oud 30-06-2003, 18:32
lieve
lieve is offline
Ik zelf zou het niet kunnen verdragen als m'n vriend me zou commanderen. Ik zou gewoon gek worden.
Zelf, denk ik niet dat ik commando's geef!?!? Ik overleg en vraag eerder dingen aan m'n vriend. Hoewel dit ook vaak een nadeel is, zou kunnen er van die overheerlijke gesprekken ontstaan als 'kies jij maar', 'neen,kies jij maar', 'neen neen, kies jij maar echt!'

Maar vanaf het moment dat ik commando's krijg van m'n vriend, is het moment dat er hier iemand heeeeeel kwaad en gek word.
Oud 30-06-2003, 18:35
Verwijderd
mijn vriend mag best de dominante kant zijn hoor..
vind ik wel fijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten