![]() |
|
![]() |
Wij willen u vragen om deel te nemen aan ons onderzoek. Dit doet u door onze vragenlijst in te vullen. Deze vragenlijst informeert naar de seksuele beleving van de heteroseksuele man of vrouw, met name naar opvattingen over het formaat van de penis. Door de vragenlijst in te vullen doet u mee aan een onderzoek van de programmagroep Klinische Psychologie van de Universiteit van Amsterdam. Uw gegevens zullen strikt anoniem behandeld worden.
Heeft u interesse? http://domi.balpol.tudelft.nl/onderzoek Hartelijk dank voor uw medewerking, Midja, Wouter, Bettine & Paul |
![]() |
||
Citaat:
Van de site waarop de website draait dus ![]()
Laatst gewijzigd op 01-07-2003 om 17:58. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 01-09-2007 om 15:10. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil wel de resultaten van het onderzoek weten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat het een hotmail adres is? Pfff... ja... dat zou inderdaad wel echt dé grap zijn he... |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 01-07-2003 om 19:03. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar zeg dan even tegen ze dat het vrij ongeloofwaardig is als je een onderzoek namens de UvA doet en het onderzoek staat op de site van de TU Delft. ![]() Ik dacht dat het om een flauwe grap van een TUD-student ging... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik vond het zelf ook vaag, dat de vragenlijst op de TU gehost word. Heb zelf de papieren versie ingevuld
![]() En over de vraag of je het serieus ingevuld hebt: da's een exit-vraag. Er zijn altijd wel mensen die het niet serieus invullen. Hun gegevens kunnen dan verwijderd worden voor de data-analyse, want daar heb je verder toch niks aan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|