Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zoals ik uit haar verhaal kan halen lijkt het erop dat ze gegronde redenen heeft om te denken dat dat meisje iets met haar vriend zou willen. Ik denk dan toch dat ze vrij serieuze maatregelen moet stellen. Ze kan natuurlijk haar vriend onvoorwaardelijk vertrouwen (dus niets verbieden), of hem toch echt duidelijk proberen te maken dat hij zal moeten kiezen (en hierbij misschien hem dan 'verbieden' met dat meisje om te gaan). Of zit ik er nou echt helemaal naast?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat boeit het als dat meisje iets met haar vriend wil? Dat betekent toch niet dat haar vriend haar aan de kant zet voor dat meisje (en zou hij dat wel willen hou je met verbieden niets tegen). Ik wil zelf graag volledige vrijheid en onvoorwaardelijk vertrouwen, ik vind dat ik dat verdien en geef dat een ander ook. Tuurlijk begrijp ik dat je onzeker kan worden over zo'n meisje als je die hele voorgeschiedenis hoort, maar moet jouw onzekerheid het probleem zijn van je vriend? Ik vind van niet. Wanneer ik jaloers ben is dat een probleem van mij en niet van mijn vriend. Ik vind eisen van je vriend dat hij 'kiest' al helemaal belachelijk.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Imo is het dus geen keuze tussen het meisje of zijn vriendin. Kiezen om wel met haar naar de bioscoop te gaan is kiezen je eigen leven te behouden, kiezen niet te gaan is meegaan in de onzekerheid en jaloezie van zijn vriendin. Op zich hoeft dat niet verkeerd te zijn, ik persoonlijk zou het alleen niet doen. Ik heb zoiets met een vriend van me, heb met hem gezoend, had wel iets kunnen worden, is niet gebeurd en nu ga ik nog even close met hem om. Wanneer mijn vriend mij zou vragen te kiezen dat te blijven doen of daarmee te stoppen voor hem zou ik het eerste kiezen. Ik verdien zijn vertrouwen en heb dat in dit geval ook.. Heeft niets te maken met hoeveel ik van mijn vriend hou. Ik wil niet dat iemand mij beperkingen op gaat leggen, ik ben geen bezit. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
volledig akkoord met Dusjcrib.
Mensen die elkaar in een relatie vanalles gaan zitten verbieden, zullen nooit een lange relatie hebben (toch geen relatie gebaseerd op respect en eigenwaarde). Ik denk dat ik hem keihard zou uitlachen als hij me zou verbieden met die of die uit te gaan. En omgekeerd: hij mij ook. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
In het begin van de discussie was het verzoeken niet te gaan (duidelijk makend dat het misschien slecht voor relatie kan zijn teveel met dat meisje om te gaan blabla) en we zijn steeds verder gevorderd naar verbieden : )
Ik zou zeggen: Wel verzoeken, niet verbieden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja, je kan van mening zijn dat wel gaan slecht is voor de relatie, ik ben van mening dat niet gaan slecht is voor de relatie. Het is maar net wat je het belangrijkste vind binnen een relatie denk ik, en wat voor relatie je wil. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
jaloers zijn in een relatie om wat voor reden dan ook meisje833 | 40 | 01-09-2005 20:48 | |
Liefde & Relatie |
jaloers kreng...neeeeej hellup! droppie | 37 | 16-06-2003 18:35 | |
Liefde & Relatie |
niet jaloers! sicilion | 51 | 19-05-2003 20:56 | |
Liefde & Relatie |
Jaloers andersom!? Kleintjeyakult | 15 | 16-04-2003 15:36 | |
Liefde & Relatie |
jaloers... tiktoktak | 18 | 08-06-2002 16:17 | |
Liefde & Relatie |
Mijn moeder is jaloers op me schoonfamilie HelpMePlease | 10 | 18-05-2002 17:50 |