Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
21 en 16 vind ik opzich best wel kunnen. Ik ken genoeg jongens van 21 die het prima zouden vinden met een meisje van 16. Volgens mij kan je het alelen niet helemaal zo zeggen, niet iedere jongen van 21 is hetzelfde en niet elk meisje van 16 is hetzelfde. Het ligt er dus aan hoe de personen zijn, en hoe goed jullie bij elkaar passen. Voelt het voor jezelf goed, of niet? Ik denk namelijk dat als je nu al aan zijn leeftijd twijfelt dat je dan wel goed moet nadenken of je hem echt wel leuk vindt etc. Hoe goed, en waar ken je hem eigenlijk van?? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik had een vriendje dat 3 jaar ouder was, das niet zoveel opzich, maar hij was in een hele andere levensfase dan ik en het ging daarom dus ook niet goed. |
![]() |
|
![]() |
5 jaartjes is nu niet zooooooo groot hé! Als je dat vergelijkt met de relatie dat ik eens gehad heb met een gast die 8jaar ouder was dan ik...
Ik heb in elk geval geen spijt dat ik iets met hem begonnen ben! Als je echt allebei op elkaar verliefd bent, waarom zou je dat dan laten gaan...?? Enkel om je leeftijd? Dat zou ik maar dom vinden hoor! Natuurlijk zullen jullie beide af en toe open moeten staan voor veranderingen. Maar als je beide tijd en moeite in je relatie wil steken(zoals in elke relatie) dan is er volgens mij geen enkel probleem! Greets Lieve, en veel succes! P.S.: als hij volgens jou de moeite is, zou ik het gewoon doen!
|
Ligt er maar net aan hoe jij bent en hoe hij is. Als hij wat jonger is voor zn leeftijd, en jij wat ouder gaat het vast wel prima, andersom is meestal wel wat lastiger...
Ik heb op mn 16e ook een tijdje wat gehad met iemand van 26, ik ben nu 17 en mn vriend is 23, en dat gaat ook allemaal prima...Age is nothing but a stupid number!
Laatst gewijzigd op 02-07-2003 om 20:50. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
sorry maar dat wil ik eigenlijk ook wel, ikdenk wel dat ik er veel aan zal hebben.....
|
![]() |
|
Verwijderd
|
16 en 21 kan
![]() Het hangt er natuurlijk wel heel erg vanaf hoe volwassen jij bent, maar ik denk dat je daar het beste zelf over kunt oordelen. Maar tussen mij en mijn vriend gaat het ook 'al' 8 maanden goed. want opzicht niet zo héél lang is eigenlijk En damn weer een nutteloze reactie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Toen ik 15/16 was, had ik een relatie van 18 maanden met een jongen van 22. En meestal was ik degene die de eerste stappen zette: als er moest gepraat worden, als er moest gevreeën worden ![]() Was wel lief en het was wel een gelukkige tijd. Nu heb ik opnieuw een veel ouder liefje: ik 18/bijna 19, hij 28/29. Toch ook al 19 maanden. Maar daar heb ik al genoeg over verteld. Gewoon nog ff melden aan de topicstarter dat zelfs dŕt grote leeftijdsverschil geen enkel probleem geeft. We hebben allebei evenveel te zeggen, het is niet zo dat zijn macht meer doorslaggevend is dan de mijne (als we dan toch in termen van macht spreken). We hebben heel veel respect voor elkaar en we maken elkaar gelukkig. Dus waarom niet? Ofwel heb ik geluk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heb ik dat met opzet gedaan? Nee! Ik heb er zelfs een half jaar mee gezeten voordat ik tegen mezelf zei dat ik er 100% voor zou gaan. Niet alles is zo zwart/wit zoals jij het zegt! Dan ben ik maar kansloos, maar ondertussen wel al meer dan 1 jaar gelukkig met haar... |
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
[QUOTE]AtHell schreef op 04-07-2003 @ 17:48:
Impliceer ik dat dan ? Nee. Ik neem aan dat je best weet wat ik bedoel... Ik vind t vrij kansloos dat je zo'n opmerking moet maken...
||
[QUOTE]blackfairy schreef op 04-07-2003 @ 18:33:
Citaat:
|
Ik ben hierin heel vrij in mijn gedachte.
Vind dat het absoluut kan een leeftijdsverschil van 7 of meer jaar. Waar het volgens mij om gaat is dat je elkaar respecteert en dat je elkaars gelijke bent. Het moet niet zo zijn dat de oudere altijd de beslissingen neemt en de jongere daardoor zelf niet aan bod komt. Met respect en liefde voor elkaar is het verschil in leeftijd ook heel snel verdwenen.
|
Als jullie het fijn vinden bij elkaar te zijn, zal de leeftijd wel niet veel betekenen. Maar het is natuurlijk wel een feit dat er een heel verschil in leefwereld is (hoeft niet noodzakelijk problemen met zich mee te brengen).
Je kan het altijd proberen en je zal het vanzelf wel merken of het gaat of niet gaat.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
mijn ouders... (heel erg triets verhaal) fruitmand | 7 | 18-07-2018 20:53 | |
Liefde & Relatie |
Ruzie over relatie, en nu? msmells | 4 | 23-03-2015 11:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Elk eind is een begin flyaway | 0 | 13-11-2008 11:03 | |
Liefde & Relatie |
Terug naar mijn ex, maar..hij is bezet:O Littleladylike | 59 | 31-07-2008 08:41 | |
Liefde & Relatie |
Hij is Christen, ik niet... miksje | 43 | 08-06-2003 11:50 | |
ARTistiek |
~ Liefde ~ * "hij is twintig jaar ouder" * ~ ! ~ Anne | 9 | 21-03-2002 08:47 |