![]() |
|
Ik heb al gezocht, maar tot mijn spijt nog geen distributie kunnen vinden met:
Apache 2 PHP 4.2.3 MySQl 3.23.52 Wie weet er een self-installing distributie die dit allemaal bij zich heeft? Ik heb zelf ook al geprobeerd om alles zelf te installeren, maar dit wou maar niet lukken met deze Nederlandse handleiding. Laatst gewijzigd op 25-06-2003 om 18:30. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
www.easyphp.org
www.firepages.com.au http://sourceforge.net/projects/phptriad Tweakzone is bagger, dat van hun is gewoon gecopieerd van een andere website en wat vertaald. Verder is PHP nog niet klaar voor Apache 2, het kan wel, maar is niet zonder risico's |
![]() |
||
Citaat:
![]() Link2: Oogt bruikbaar Link3: Ik zei: "Apache2, MySQL 3/4" ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nee dank je ![]() Bijna iedere host support sql, dan ga ik niet alles dubbel doen ![]() |
![]() |
|
Ik heb ook op Windows XP totaal geen problemen met MySQL. Een keer was er een probleem met een gamma-versie van 4.0, toen heb ik een bugreport ingediend en werd dat vrij snel opgelost.
En hoe moeilijk kan het zijn om een PHP scriptje te schrijven dat door al je PHP scripts heen gaat om mysql_query( in pgsql_query( te veranderen? Ik gebruik zelf overigens nog gewoon Apache 1.3.27, omdat volgens mij PHP toch nog niet optimaal samenwerkt met 2. Ik installeer wel altijd alles zelf, zo moeilijk is het echt niet.
|
|