Advertentie | |
|
![]() |
|
Over Xbconnect:
Welke games kan ik op Xbconnect spelen? - Halo - Ghost Recon - Tony Hawk 2 - Tony Hawk 3 - Tony Hawk 4 - Nascar Heat - Moto GP - NHL Fever 2003 - MechAssault - Time Splitters 2 - Unreal Championship - Serious Sam - Deathrow - Whacked Wat heb ik nodig? - Een Xbox - Een Kabel of (A)DSL internetverbinding - Een PC met netwerkkaart - Hub/Router (is niet echt nodig) - Netwerkkabels (UTP) en afhankelijk van wat je wil, een Crosslink UTP kabel - Xbconnect (de nieuweste versie) downloaden van www.xbconnect.com Hoe sluit ik alles aan? (Xbconnect) ![]() Stap 1: Plug je netwerk kabel(RJ-45 kabel) die van je modem in je "uplink" poort van je Hub. Stap 2: Neem een RJ-45 kabel en plug het ene stekkertje in een willekeurige poort van je hub, en plug het andere stekkertje in je NIC (netwerkkaart) in je computer. Stap 3: Neem een andere RJ-45 kabel en plug het ene stekkertje in een andere poort op je hub, en sluit het andere stekkertje aan op je Xbox. ![]() Stap 1: Plug je netwerk kabel(RJ-45 kabel) die van je modem in je WAN poort van je Router. Stap 2: Neem een RJ-45 kabel en plug het ene stekkertje in een willekeurige poort van je hub, en plug het andere stekkertje in je NIC (netwerkkaart) in je computer. Stap 3: Neem een andere RJ-45 kabel en plug het ene stekkertje in een andere poort op je hub, en sluit het andere stekkertje aan op je Xbox. * Als er een ingebouwde (NAT) Firewall in je router zit, dan moet je poort 8602 openzetten voor zowel inkomend als uitgaand verkeer (kijk in de handleiding van je Router hoe je dit moet doen) ![]() Stap 1: Plug je netwerk kabel(RJ-45 kabel) die van je modem in je netwerkkaart van je PC. Stap 2: Pak een "Crossover Kabel" en plug die in de 2de netwerkkaart in je PC en plug 'm dan in je Xbox Voor de bovenstaande manieren om je Xbox aan te sluiten op internet kan je gewone netwerkkabels (RJ-45) kabels gebruiken, maar als er staat dat je een Crossover kabel moet gebruiken, dan MOET je die ook hebben, anders zal het niet werken. Voor meer info: www.xbconnect.com |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar er zijn ook illegale manieren op aan een nieuwe code te komen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Wat is het verschil tussen een XBOX en een XBOX-live???
(ik ben nog leek op het gebied van nieuwe consoles ![]() Voor zover ik begrijp kun je met een XBOX-live over internet spelen en heb je daar nog steeds een normale pc voor nodig? Zijn er dan nog eisen hoe snel die pc moet zijn? Is dat (over internet gamen) het enige voordeel van de XBOX-live ten opzichte van de normale XBOX? ![]()
||
![]() |
Citaat:
Kijk maar naar de post van eXcess Als je een Breedband verbinding hebt met een router heb je voldoende in huis om op live te kunnen spelen. En hiervoor heb je geen pc nodig ![]()
|
![]() |
|
|