Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je naar mijn ouders kijkt en naar mij, nee .. dan zou je niet zeggen dat lifestyle erfelijk is. En bovendien kun je op deze manier nooit raden wie je neef is, omdat ik in ieder geval niets van je weet. Uit een paar posts kun je dat echt niet opmaken.
||
![]() |
Citaat:
Sorry, ik was even vergeten waarom ik bijna nooit op dit Forum deel kom. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Begrijp me niet verkeerd, dit is totaal niet persoonlijk bedoeld en ik hoop dat je snapt, en ik zeg dit speciaal tegen jou omdat ik weet dat jij uitdraagt dat je open staat voor feed-back, het is ook geen beschuldiging, maar zoals je doet lijkt het in ieder geval net alsof je een nepotiste bent. Je bent niet consequent en zet in veel gevallen een slotje op threads die volgens elke zwart op wit regelgeving kunnen en zelfs leuk zijn, terwijl je volgens de wetmatigheden die jij doet optreden soms de meest lullige, chatterige en nuteloze topics laat staan en zelfs aanmoedigt. Als je dit stuk weer wil verwijderen omdat je je voelt aangetast moet je dat vooral doen. Ik wilde je dit alleen even melden. En je had het stuk over Lysenko best kunnen laten staan. Voor de rest van de lezers: ff terugbrengen... Wat is er, wat betreft lifestyle, allemaal erfelijk en waar komen de andere invloeden vandaan. Lysenko zei dat zelfs ervaringen erfelijk zijn, maar zo ver wil ik niet gaan. Ik denk echter dat een groot deel van je lifestyle toch bewust of onbewust, genetisch of niet, wordt opgedragen door je ouders, ook al hebben jullie een totaal andere lifestyle. Ik wilde de proef op de som nemen door het volgende: Ik heb sinds kort een neef zitten hier op het forum. Hij is net zo oud als ik en woont in dezelfde woonplaats, dus onze invloeden zijn redelijk gelijk, zou je kunnen stellen. Kunnen jullie aan de hand van een aantal posts van mij zien wie mijn neef op het forum is? tip: bij info kan je in een keer een overzicht van alle threads krijgen van iemand. |
![]() |
||
Citaat:
En als ik dit stuk nou zou weghalen was omdat het offtopic gechat was, en niet omdat ik me zogenaamd aangevallen voelde. Verder commentaar op mij ajb via pm. Dank je. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ghehe, zit niet echt binnen de familie hier. Ik ben de enige die echt veel om muziek geeft, op politiek gebied denk ik toch wel redelijk verschillend van m'n ouders -hoewel dat steeds minder wordt, ik ben iets gematigder links geworden en m'n ouders overwegen het om volgende keer geen cda meer te stemmen
![]() M'n broertje is een stoer voetballand modepopje met heel veel vriendjes met een hele grote bek ![]() |
![]() |
|
Hmmm niet echt nee....
Mijn moeder is modieus met haar eigen twist, ze ziet er hip uit. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Binnen mijn gezin kleedt iedereen zich verzorgt.
En iedereen naar z'n leeftijd. Ik kleed me enigzins hip/trendy/apart/retro(is nu hip dus ja)(zolang het me aanstaat wat hip/trendy is). Mijn broertje en zusje kleden zich wat meer als trendvolgers/modevolgers....maar die geven ook nog meer om de mening van de omgeving(school, tussen de 13 en 15, pubertjes) De rest van m'n familie kleedt zich ook altijd verzorgd, maar ook naar leeftijd. En ook wat ze zelf willen/leuk vinden. Maar over het algemeen modieus/goed. Erfelijk nee, omgeving ja.
|
![]() |
|
|