![]() |
||
Ik was benieuwd of er op dit forum nog meer leden zijn met een DeviantArt-account.
voor de mensen die het zich afvragen Citaat:
|
![]() |
|
ikke
![]() http://xtuv.deviantart.com feel free to leave a message/comment moet nog eens wat nieuwe dingen uploaden eigenlijk. |
![]() |
||
Citaat:
hey! nou herken ik je ook van GoT ![]()
|
duh
![]() http://type.deviantart.com Maar staan eigenlijk alleen schrijfselen op... Geen ART-dingen, meer DoP en Letteren ![]() en er zijn er meer. LiNiaaL en Prulleke bijvoorbeeld. (Prulleke nog maar net)
|||
Citaat:
Maar Morgan heeft gelijk... Citaat:
|
Het klinkt een beetje flauw maar ik vertrouw ze gewoon..
Zo vaak op die site dat mensen aangepakt zijn voor copyright schenden en ander jatwerk. Die mensen die de site runnen zijn zelf ook vaak artiesten, en weten waar het om gaat. Daarnaast heb ik ze nog nooit reclame zien maken op een andere site (ze kunnen zo al nauwelijks traffic aan)
|
vinden jullie het erg als ik dit overdreven vind?
er zijn 1729085 bijdragen op die site, weet ik veel hoe veel leden. En dan ben je bang dat ze jullie kunsten gaan gebruiken voor iets? Maar ja, ik heb dan ook absoluut geen slechte ervaringen met deze site, dat speelt wel mee.
|
och. ik ben van nature gewoon wantrouwig en als ik zo'n agreement policy lees dan vertrouw ik het helemaal niet. Natuurlijk zullen ze het vertrouwen van artiesten niet willen schaden, maar het gaat ook om een stukje eigendom wat je letterlijk aan hun afstaat en dat idee zint me niet.
het voelt aan alsof ik mijn lichaam verkoop voor een stukje netbekendheid. Laatst gewijzigd op 26-06-2003 om 12:02. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(Behalve dan die ene user die je een keer uitscheld omdat je een negatieve comment gaf. Maar daar wordt ook eerlijk tegen opgetreden door de crew) Maar in principe staat wel in de regels dat zij jouw kunst voor een third party kunnen gebruiken, dus een site of persoon naast DevArt en jou. Hoewel ik er zeker van ben dat de crew van DevArt je dan iig wel even mailt of ze dat mogen doen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Das niet alleen deviant-art site dus, en ik denk dat je username er dán niet bij komt te staan ![]() Ze mogen 't overal op elke manier publiceren. Én zelfs manipuleren op elke manier die zij wensen. Mij niet gezien, das hetzelfde als je werk aan iemand weggeven. Ik zou er liever geld voor krijgen, tbh.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Ik heb echt nog heel weinig erop staan, maar ben bezig met een groot project...heeel groot!!
http://amnesiac84.deviantart.com Enne, is het geen eer als jouw werk ergens voor wordt gebruikt? Dat zou ik ten minste vinden... Je krijgt er waarschijnlijk nog naamsbekendheid door ook!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #88 Geel | 500 | 21-09-2011 19:47 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #158 darkfairy | 487 | 25-10-2010 21:43 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 67 part 2 Leif | 500 | 29-03-2010 20:26 | |
ARTistiek |