Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2003, 12:06
xxessiexx
xxessiexx is offline
ik heb een probleem en weet niet zo goed wat ik nu moet doen?
ik had nu bijna een maand geleden een vriend hij was helemaal gek op mij en zei dat hij het nooit meer uit wou hebben enz....
en we gingen een keer zwemmen want hij wou graag dat ik mee ging enzo dus de volgende dag waren we daar en hij negeerde mij volkomen dus ik ga naar een vriend en vraag of hij daar wat van weet en hij zei dat hij vreemd was gegaan dus ik ga naar mijn vriend en hij ontkent het en loopt ineens boos weg dus ik dnek dan weet ik wel genoeg en nu bijna een maand later beweert hij weer helemaal gek op me te zijn en als ik hem vraag waarom hij het had uitgemaakt zegt hij ja ik weet het eigenlijk ook niet zo goed want ik vond je heel erg leuk en toen eigenlijk niet meer maar nu weet ik zeker dat ik je leuk vind??? wat moet ik hier nou mee? want ik vind hem eigenlijk nog altijd heel erg leuk maar wie zegt dat hij het niet weer uitmaakt binnen een week ofzo want onze vorige relatie duurde maar liefst 2 weken

kan iemand tips of advies geven? ik weet het echt niet meer....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2003, 12:09
Miss Helena
Miss Helena is offline
Ik snap eerlijk gezegd niet dat je er nog over nadenkt. Hij is vreemdgegaan zeg je, nou dan zou ik al genoeg weten hoor. Hij is het je niet waard. Eerst dumpt ie je, en nou ie bij dat andere meisje niet terecht kan, wil ie jou weer terug. Sorry als dit bot overkomt, maar vergeet die jongen gewoon. Het zou betekenen dat je iets gemakkelijk vergeet, en wie zegt niet dat ie t nog een keer doet.
Oud 04-07-2003, 12:12
xxessiexx
xxessiexx is offline
das juist het probleem want ik heb hem dus gevragt of het waar was of hij was vreemdgegaan en dat is dus niet zo zegt hij maar ik heb het wel van zijn beste vriend die zit te stoken tussen ons (beste vriend ?? ) dus nu weet ik niet meer wta waar is eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 12:13
Verwijderd
Ik zou die jongen maar uit je hoofd zetten, dit wordt volgens mij meer iets.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 12:16
poesiefox
poesiefox is offline
Wie vind je meer waard om te geloven?

Maar vraag twee is: waarom heeft hij het toen uitgemaakt?

Ik kan me voorstellen dat hij heel erg beledigd was dat jij dacht dat hij was vreemdgegaan. Dat hij boos was, en je nooooooit meer wilde zien. Maar dat hij je toch wel mist...

Wat voel jij voor hem? In iedere geval raad ik jullie aan dit uit te praten, rustig, zonder ruzie.

En voortaan nooit meer wilde verhalen van beste vrienden geloven zonder bewijs!
Oud 04-07-2003, 12:18
xxessiexx
xxessiexx is offline
voordat dit allemaal gebeurde was ik goed bevriend met hem ik bedoel ik kon met alles bij hem kwijt en hij was idd boos ja toen ik zei dat hij was vreemdgegaan en het liefste zou ik hem natuurlijk geloven omdat ik gewoon nog hartstikke gek op hem ben. en als ik het er met hem over heb zegt hij dat hij dus absoluut niet is vreemdgegaan maar ja....
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 13:30
luckyleo
luckyleo is offline
lijkt me duidelijk dat hij het nooit lang meent dat hij het nooit meer uitwilt met jou.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 13:49
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
xxessiexx schreef op 04-07-2003 @ 13:18:
voordat dit allemaal gebeurde was ik goed bevriend met hem ik bedoel ik kon met alles bij hem kwijt en hij was idd boos ja toen ik zei dat hij was vreemdgegaan en het liefste zou ik hem natuurlijk geloven omdat ik gewoon nog hartstikke gek op hem ben. en als ik het er met hem over heb zegt hij dat hij dus absoluut niet is vreemdgegaan maar ja....
In een relatie draait alles om vertrouwen.
Oud 04-07-2003, 15:00
miss sunshine1986
miss sunshine1986 is offline
Dit zou mijn verhaal kunnen zijn afgezien van het gedeelte dat hij vreemd zou gegaan zijn (of niet).. maar goed heb met me ex twee weken gehad.. Komt hij een tijdje later weer aanzetten van wil je het nog een keer proberen? Ik heb het toen niet gedaan ondanks dat ik hem nog leuk vond, maar gewoon uit respect voor mezelf zeg maar.. Nu weer een paar maanden weet ik dat ik de goede beslissing heb gemaakt en ik voel dus nu ook helemaal niets meer voor hem..

Ik denk dat je nog heel erg veel waarde hecht aan het feit dat jullie een stel waren zeg maar, en daarom misschien ook wel hem gelooft als hij zegt dat hij vreemd is gegaan want je hoort altijd je gelooft wat je wil geloven.. Maar ook buiten het feit of hij vreemsgegaan is of niet zou ik het niet doen.. Je komt vast over een tijdje een veel leukere jongen tegen waarmee het allemaal veel leuker gaa (want zoals het gegaan is is niet helemaal leuk, boos worden etc. etc.)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten