Advertentie | |
|
![]() |
|
Euhh.. ik val eigenlijk meer op jongens die naar jaren '70 muziek luisteren. Ik heb er geen problemen mee als hij naar andere muziek luistert. Maar ik ben toch iemand die eerst iemand's muzikale interesse checkt.
![]()
Laatst gewijzigd op 20-06-2003 om 23:12. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mwah. Bij mij gaat het selectieproces toch automatisch. Ik kan namelijk niet zomaar op iemand verliefd worden. Dat is een proces wat langer duurt, geen liefde op het eerste gezicht maar eerst vriendjes worden en elkaar beter leren kennen. Later ga ik dan meer voor haar voelen.
Dat proces zorgt er dus al voor dat mensen die niet op één lijn met mij zitten al afvallen in de selectiefase. Enorme gothics, keiharde gabbers of extreme kakkers verschillen vaak qua opvattingen teveel met de mijne om er een goed gesprek mee aan te knopen. Op mensen waar ik goed mee kan opschieten kan ik verliefd worden. Op mensen die teveel van mij verschillen niet. De grenzen worden dus dwars door subcultuur getrokken. Overigens is het wel zo dat je het makkelijkst in contact komt met mensen uit je directe omgeving. In mijn geval zijn dat dus studenten en daar zitten over het algemeen niet echt alto's tussen. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik kan best iemand uit een ander 'hokje' wel aantrekkelijk vinden, maar niet om echt een relatie mee te hebben. Volgens mij werkt dat gewoon niet. Als ik wat met een skater zou hebben, hoe zie je dat voor je, gezellig met mijn en zijn vrienden uit? Ik gezellig op de skate-baan hangen, hij op de hockeyclub, en 's avonds ik mee naar een alternatieve club en hij met mij mee naar een studentenkroeg? Ik zie dat echt niet werken, dan moet je veel te veel compromissen sluiten. Kun je wel zeggen dat dat niet erg is als je verliefd bent, maar volgens mij gaat het best irriteren na een tijdje, dat je allebei zo anders bent en andere interesses hebt.
Ik heb tot nu toe alleen maar vriendjes gehad uit de kak/student-richting en dat sluit gewoon het beste aan... en dat soort types vind ik ook gewoon het meest aantrekkelijk. Je hoeft heus niet op alle vlakken dezelfde smaak te hebben of hetzelfde over alles te denken, dat heb ik nu met mijn vriendje ook niet, maar een beetje op dezelfde golflengte zitten vind ik wel een vereiste voor een relatie. Zo. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
ik kan best verliefd worden op iemand met een compleet andere lifestyle dan mij, en het zal best een tijdje goed gaan maar na een tijdje zullen grote verschillen tussen interesses wel parten gaan spelen.
Qua kleding maakt het allemaal niet uit, maar er moeten wel een paar connecties tussen interesses zijn, anders loopt het dood. |
![]() |
||
Citaat:
En mijn vriendin was in het begin van onze relatie ook vleesetend.
|
Oke dan hecht jij er blijkbaar minder waarde aan dat jullie in principes e.d. overeenkomen, dat ligt voor iedereen anders, moet je niet gaan zeggen dat wij hier een beetje lopen te miepen... voor de éen betekenen hokjes meer dan voor de ander, so be it.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
ik vind het fijn als mn vriend een beetje dezelfde gedachten heeft, van de zelfde muziek houd enz, dan kunnen we gewoon lekker over muziek praten, naar bandjes toe gaan enz...
Met iemand die echt totaal anders is zou ik het niet uithouden, door teveel verschillen, maar als er nou wel een paar dingen zijn die overeenkomen dan lukt het waarschijnelijk ook wel..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat: