wel wel, mannekkes, kvind t'hier wel grappig om eindelijk ewa kritiek te mogen geven over "ge-engageerde literatuur" ! K'heb reeds zo'n stuksken van Lanoye gelezen, over de val van antwerpen en al diene zever... Langs de ene kant kan het wel interessant zijn, maar langs de andere kant kan het ook oersaai zijn. En voor mij isda gewoon oersaai!!! K'vind gewoon dat den Tom zich met andere zaken moet bezighouden dan met zo ne zever... allé kom, k'overdrijf nu misschien wel... zo'n zever isda misschien nu ook nie, ma t'is gewoon nie leuk om te lezen. Voor den Michellekken (ps

ikke kuskes als ge da leest) ist natuurlijk helemaal anders...hij heeft da allemeel graag...! Toch zou ik hem wille bedanken, omda ik diene tekst op het mondelinge examen heb gekregen. Twas gewoon papgemakkelijk, ma kvond het nie leuk van u , meneer, om mij van die ambetante vragan te stellen over mijn boeken ... en ja, ik heb die allemaal gelezen! Allé kom, Tommekke, ge moet ermee stoppen met van die stomme zever te schrijven, tkan ons allemaal nie schelen wa da gij allemaal pijst over nederland en vlaanderen... (ps: meneer, merci da ik erdoor ben, kem toch 59%, das gewoon een uitstekend resultaat, voor mij toch!) xxx --> alors t'as aimé?