Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2003, 21:56
vittoria
vittoria is offline
wel wel, mannekkes, kvind t'hier wel grappig om eindelijk ewa kritiek te mogen geven over "ge-engageerde literatuur" ! K'heb reeds zo'n stuksken van Lanoye gelezen, over de val van antwerpen en al diene zever... Langs de ene kant kan het wel interessant zijn, maar langs de andere kant kan het ook oersaai zijn. En voor mij isda gewoon oersaai!!! K'vind gewoon dat den Tom zich met andere zaken moet bezighouden dan met zo ne zever... allé kom, k'overdrijf nu misschien wel... zo'n zever isda misschien nu ook nie, ma t'is gewoon nie leuk om te lezen. Voor den Michellekken (psikke kuskes als ge da leest) ist natuurlijk helemaal anders...hij heeft da allemeel graag...! Toch zou ik hem wille bedanken, omda ik diene tekst op het mondelinge examen heb gekregen. Twas gewoon papgemakkelijk, ma kvond het nie leuk van u , meneer, om mij van die ambetante vragan te stellen over mijn boeken ... en ja, ik heb die allemaal gelezen! Allé kom, Tommekke, ge moet ermee stoppen met van die stomme zever te schrijven, tkan ons allemaal nie schelen wa da gij allemaal pijst over nederland en vlaanderen... (ps: meneer, merci da ik erdoor ben, kem toch 59%, das gewoon een uitstekend resultaat, voor mij toch!) xxx --> alors t'as aimé?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2003, 22:03
fiesta
fiesta is offline
hahaha j'ai adoré
awel ik had ook die tekst van lanoye op mijn examen grrrrrr sorry zenne maar het was ---> just hate it!!!!!!!!!!

by the way ge hebt da wel goe gedaan voor een eerste keer

greetz xxx
Oud 27-06-2003, 22:15
zozze
zozze is offline
Citaat:
vittoria schreef op 27-06-2003 @ 22:56:
Wel wel, jongens, ik vind het hier wel grappig om eindelijk kritiek te mogen geven over "ge-engageerde literatuur"! Ik heb reeds zo'n stukje van Lanoye gelezen, over de val van antwerpen en al die zever... Langs de ene kant kan het wel interessant zijn, maar langs de andere kant kan het ook oersaai zijn. En voor mij is dat gewoon oersaai!!!
Ik vind gewoon dat Tom zich met andere zaken moet bezighouden dan met zo'n zever... Oké, ik overdrijf nu misschien wel... Zo'n zever is dat misschien nu ook niet, maar t'is gewoon niet leuk om te lezen.
Voor Michel (psikke kusjes als je dat leest) is het natuurlijk helemaal anders... Hij heeft dat allemaal graag...! Toch zou ik hem willen bedanken, omdat ik die tekst op het mondelinge examen heb gekregen. Het was gewoon papgemakkelijk, maar ik vond het niet leuk van u , meneer, om mij van die irritante vragen te stellen over mijn boeken ... En ja, ik heb die allemaal gelezen!
Allé kom, Tommekke, je moet stoppen met die stomme zever te schrijven, het kan ons allemaal niet schelen wat jij allemaal denkt over nederland en vlaanderen...

(ps: meneer, bedankt dat ik geslaagd ben, 'k heb toch 59%, dat is gewoon een uitstekend resultaat, voor mij toch!)

xxx --> alors t'as aimé?
ik heb het ff in beschaafd nederlands gezet, sommige mensen kunnen dit niet echt lezen

en voor de rest vind ik dat die tekst niet echt op iets slaat
Oud 27-06-2003, 22:17
fiesta
fiesta is offline
Citaat:
zozze schreef op 27-06-2003 @ 23:15:
ik heb het ff in beschaafd nederlands gezet, sommige mensen kunnen dit niet echt lezen

en voor de rest vind ik dat die tekst niet echt op iets slaat
ik zie dat je je ook kunt bezighouden
Oud 27-06-2003, 22:20
zozze
zozze is offline
Citaat:
fiesta schreef op 27-06-2003 @ 23:17:
ik zie dat je je ook kunt bezighouden
juh kverveel me anders had hij het allemaal zelf moeten doen, ofwel kwamen er allemaal reacties die niks met het onderwerp te maken hadden en werd het topic toch gesloten
Oud 27-06-2003, 22:23
fiesta
fiesta is offline
Citaat:
zozze schreef op 27-06-2003 @ 23:20:
juh kverveel me anders had hij het allemaal zelf moeten doen, ofwel kwamen er allemaal reacties die niks met het onderwerp te maken hadden en werd het topic toch gesloten

ja das wel waar tank joeeeeee
Reageren

Regels voor berichten