Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ik houd er ook niet van maare jah het bestaat: zie hier effenaar uitleg : Tijdens de eerste editie van de Cybergothic Syndrome in de Effenaar hebben resident dj -X-X-X- & guests Eindhoven succesvol veroverd! Met als gevolg dat je dit jaar nog drie keer kunt komen genieten van een nacht lang electro, industrial, darkwave, synthpop, industrieel, medieval music, gothic metal en vele daartussen liggende stijlen. Voor wie dit nog niet genoeg is, in het café kun je ook nog 80’s gothic, wave, electro, EBM, neo-folk, dark folk en ritual music verwachten. En wellicht ga je niet met lege handen naar huis… Op de speciale Cybergothic markt kun je je platencollectie uitbreiden en tijdens de avond kun je diverse prijzen winnen! Iedere editie staat in het teken van de release van een nieuw album, deze maand die van Kartagon. Diverse Kartagon items kun je winnen met de flyer die je vanaf 22.00 uur bij de entree krijgt; hierop staat je persoonlijke lotnummer. Kom wel op tijd want er zijn maar een beperkt aantal flyers te vergeven en op=op! Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 26-06-2003 om 08:49. |
![]() |
|
![]() |
naja k moest meer lachen dat iemand die van Drum and Basss houd (dance) ook naar dat soort dingen gaat.
op 1 of andere manier is DnB de enige dancesoort geaccepteerd door alto's die zich normaal zo afzetten tegen alles wat dance, trance hiphop etc is. zonder iemand te willen beledigen want ik weet dat er ook dat soort mensen zijn die niet bekrompen denken en idd van meerdere muzieksoorten houden. ik ben tenslotte vroeger ook zo'n klein mormeltje geweest wat vet cool wijde kleren droeg en strepen make up enzow hahaha. naja dope party maar denk niet dat ik dr ben! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
naja kom maar es naar hilversum......daar kijken die mensjes je altijd aan alsof je gek bent als je in "gewone"kleding loopt of uberhaupt iets anders luistert dan koRn etc. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
12 september ben ik er wel denk ik.
||
Citaat:
Voor de leken : IDM= Intelligent Dance Music...
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het was weer eens HEEEL VEEEET
![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|