Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2003, 08:27
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
zijn hier nog mensen die naar Red zone Gaan?, 13 pleuo entree...

Speciale aovnd, vanwege 5 jarig bestaan ofozite,s maarjah, wie er naar ongekende pure harde drum and bass wil luisteren....... >>>>>> >4&X
Oud 26-06-2003, 08:28
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
nee, dankje, 12 september is het weer Effenaar-avond
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 08:31
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
najah.... was er 12 september btw?, mis ik weer iets?

Cybergothic?,

btw deze draaien: Photek (Photek Productions, Metalheadz, UK) + Digital (Timeless, Function, l plates, UK) + mc Rage (Hardware, Metalheadz, UK)
+ dj's Pan + Sin + Nymfo + Pressure (Red Zone, NL), hosted by mc Jay

blaat verhaal van de effenaar :

Eindelijk is het zover! "5 Years of Fever" is het 5-jarig bestaan van Red Zone in de Effenaar. In vijf jaar tijd zijn de Red Zone avonden uitgegroeid tot de meest gerespecteerde drum 'n bass avonden in Nederland, waar artiesten uit binnen- en buitenland op het scherpst van de snede draaien om de Red Zone aanhang te laten horen waar het allemaal om draait; beatz en baslijnen!

Vanavond presenteren we één van de grondleggers van de drum 'n bass, Photek. Photek heeft geen introductie nodig. Eigenwijs, vooruitstrevend en goed in alles wat hij produceert. Of het nu gaat om de abstracte drum 'n bass op zijn ‘Modus Operandi’ album uit 1998, deep house en breaks op ‘Solaris’ (2000, o.a. met houselegende Robert Owens) of de hiphop/drum 'n bass combinatie van zijn nieuwe ‘Do Or Die’ project. Vanavond staat Photek achter de draaitafels met een andere grote naam uit zijn geboortestad Ipswich, Digital. Digital is al tweemaal te gast geweest in de Effenaar en heeft nooit teleurgesteld. Ook achter de schermen is hij een grote inspirator voor het Red Zone collectief; zijn dub/reggae invloeden zijn terug te horen in de meeste hedendaagse drum 'n bass platen. Photek en Digital worden bijgestaan door mc Rage. Rage heeft als vaste mc van Goldie alle hoeken van de wereld al gezien, maar komt altijd graag naar Eindhoven voor ‘zijn’ geliefde Red Zone publiek.

Vanzelfsprekend is de voltallige Red Zone crew aanwezig. Dj's Pan, Sin, Nymfo en Pressure doen een speciale sessie met alle Red Zone klassiekers en een berg gloednieuw materiaal! Mc Jay is de host van deze avond, Erosie zorgde voor de flyer en decoraties.

VPRO 3voor12 doet live verslag van het Red Zone jubileum via 3voor12 Central, de webradio van 3voor12!
Oud 26-06-2003, 08:35
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
12 September: Hate Eternal, Dying Fetus, Severe Torture, Deeds Of Flesh

Hate Eternal vloog onlangs in Amerika met de tourbus tegen een boom. Gebroken botten, whiplash, drummerperikelen... maar nu komen ze dan toch met een ijzersterk package headlinen door Europa! Hate Eternal, de in 1999 opgerichte band rond booswicht Erik Rutan (ex Morbid Angel/Ripping Corpse) zal zich in Eindhoven Gas’rop-City vast thuisvoelen, want nóóit is er met zoveel opgefokte haat gas gegeven als door dit tuig. Door velen dan ook gezien als snelste band op aarde. Zien is geloven!
Nòg meer voer voor gretige flitspalen vanavond, want Dying Fetus komt hier weer eens een gorgelende deathmetal-foetus afdrijven, samen met snelheidsovertreders Severe Torture en superband Deeds Of Flesh! Deze laatste deathmetal-virtuozen zijn ondertussen mateloos populair aan allebei de kanten van de geluidsbarrière en als je ze live ziet rammen weet je waarom…

van de site...da's pas vet
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 08:36
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
..... ik zie je daar
Oud 26-06-2003, 08:38
Tha miss Cazzz
Tha miss Cazzz is offline
Citaat:
[BlisteX] schreef op 26-06-2003 @ 09:31:
najah.... was er 12 september btw?, mis ik weer iets?

Cybergothic?,

hahaha cybergothic?

naja effenaar is beetje ver voor moi digital heb k alleens gezien en photek kan k next week zien in utrecht if i want it.

dus k den het niet...is effenaar beetje leuk? leuk publiek enzow ook?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 08:38
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Okee Jim
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 08:46
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
Citaat:
hahaha cybergothic?

naja effenaar is beetje ver voor moi digital heb k alleens gezien en photek kan k next week zien in utrecht if i want it.

dus k den het niet...is effenaar beetje leuk? leuk publiek enzow ook?
In de effenaar hangt DE sfeer

ik houd er ook niet van maare jah het bestaat: zie hier effenaar uitleg :

Tijdens de eerste editie van de Cybergothic Syndrome in de Effenaar hebben resident dj -X-X-X- & guests Eindhoven succesvol veroverd! Met als gevolg dat je dit jaar nog drie keer kunt komen genieten van een nacht lang electro, industrial, darkwave, synthpop, industrieel, medieval music, gothic metal en vele daartussen liggende stijlen. Voor wie dit nog niet genoeg is, in het café kun je ook nog 80’s gothic, wave, electro, EBM, neo-folk, dark folk en ritual music verwachten.
En wellicht ga je niet met lege handen naar huis… Op de speciale Cybergothic markt kun je je platencollectie uitbreiden en tijdens de avond kun je diverse prijzen winnen!
Iedere editie staat in het teken van de release van een nieuw album, deze maand die van Kartagon. Diverse Kartagon items kun je winnen met de flyer die je vanaf 22.00 uur bij de entree krijgt; hierop staat je persoonlijke lotnummer. Kom wel op tijd want er zijn maar een beperkt aantal flyers te vergeven en op=op!

Citaat:
Okee Jim
lul

Laatst gewijzigd op 26-06-2003 om 08:49.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 08:59
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
JIJ NOEMT MIJ LUL!!!!

Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 09:01
Tha miss Cazzz
naja k moest meer lachen dat iemand die van Drum and Basss houd (dance) ook naar dat soort dingen gaat.

op 1 of andere manier is DnB de enige dancesoort geaccepteerd door alto's die zich normaal zo afzetten tegen alles wat dance, trance hiphop etc is.

zonder iemand te willen beledigen want ik weet dat er ook dat soort mensen zijn die niet bekrompen denken en idd van meerdere muzieksoorten houden.

ik ben tenslotte vroeger ook zo'n klein mormeltje geweest wat vet cool wijde kleren droeg en strepen make up enzow hahaha.

naja dope party maar denk niet dat ik dr ben!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 09:04
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Wie zegt er hier iets over alto's? Of strepen make-up? Wij houden gewoon van DANCE! Ja ook van andere shit maar ook van DANCE, begrepen?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 09:55
Skinless
Skinless is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 26-06-2003 @ 09:35:
12 September: Hate Eternal, Dying Fetus, Severe Torture, Deeds Of Flesh

Hate Eternal vloog onlangs in Amerika met de tourbus tegen een boom. Gebroken botten, whiplash, drummerperikelen... maar nu komen ze dan toch met een ijzersterk package headlinen door Europa! Hate Eternal, de in 1999 opgerichte band rond booswicht Erik Rutan (ex Morbid Angel/Ripping Corpse) zal zich in Eindhoven Gas’rop-City vast thuisvoelen, want nóóit is er met zoveel opgefokte haat gas gegeven als door dit tuig. Door velen dan ook gezien als snelste band op aarde. Zien is geloven!
Nòg meer voer voor gretige flitspalen vanavond, want Dying Fetus komt hier weer eens een gorgelende deathmetal-foetus afdrijven, samen met snelheidsovertreders Severe Torture en superband Deeds Of Flesh! Deze laatste deathmetal-virtuozen zijn ondertussen mateloos populair aan allebei de kanten van de geluidsbarrière en als je ze live ziet rammen weet je waarom…

van de site...da's pas vet
daar zal ik zeker bij zijn Wie nog meer?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 09:56
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Nah, laat maar leven, dan hebben we nog iets te lachen
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 09:56
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ik duidelijk
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 10:58
Tha miss Cazzz
Citaat:
Ereshkigal schreef op 26-06-2003 @ 10:04:
Wie zegt er hier iets over alto's? Of strepen make-up? Wij houden gewoon van DANCE! Ja ook van andere shit maar ook van DANCE, begrepen?
]

naja kom maar es naar hilversum......daar kijken die mensjes je altijd aan alsof je gek bent als je in "gewone"kleding loopt of uberhaupt iets anders luistert dan koRn etc.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 12:34
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
BAH! Korn, das wel zo'n ranzige muziek. Ik heb wel wat beters te doen dan luisteren naar die huilerige Jon Davis die over niets anders kan zingen dat ie als jongetje door z'n stiefpappie in z'n bilnaadje is geneukt. Gatverdamme zeg! Nee dan luister ik idd nog liever DANCE! whoew
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 12:45
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 26-06-2003 @ 13:34:
BAH! Korn, das wel zo'n ranzige muziek. Ik heb wel wat beters te doen dan luisteren naar die huilerige Jon Davis die over niets anders kan zingen dat ie als jongetje door z'n stiefpappie in z'n bilnaadje is geneukt. Gatverdamme zeg! Nee dan luister ik idd nog liever DANCE! whoew
Als je iets zegt, doe het dan ook goed.....

12 september ben ik er wel denk ik.
Oud 26-06-2003, 13:09
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Let wel, 12 september is ONDER VOORBEHOUD, dus het kan altijd nog zo zijn dat er veranderingen plaatsvinden waardoor het feest niet doorgaat.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 14:46
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
Citaat:
naja k moest meer lachen dat iemand die van Drum and Basss houd (dance) ook naar dat soort dingen gaat.

op 1 of andere manier is DnB de enige dancesoort geaccepteerd door alto's die zich normaal zo afzetten tegen alles wat dance, trance hiphop etc is.

zonder iemand te willen beledigen want ik weet dat er ook dat soort mensen zijn die niet bekrompen denken en idd van meerdere muzieksoorten houden.

ik ben tenslotte vroeger ook zo'n klein mormeltje geweest wat vet cool wijde kleren droeg en strepen make up enzow hahaha.

naja dope party maar denk niet dat ik dr ben!
owjeeh, ik houd ook al van tekno en techno, wat ben ik toch een verschrikkelijk persoon,.... maarjh wie zet dat ik een alto ben eigenlijk.... Btw Trance is gewoon blije k*t muziek, een slap aftreksel van techno *bluh*. Drum'd base, vind ik niet echt in dance passen, het si echt een "stijl opzich" of jah, wat si volgens jullie de definitie van dance?, iets waarop je kunt dansen?, want dan is r'n b ook dance, maarjah, DE meeste Drum 'd bass valt onder IDM wat anders is als dance omdat er over owrd nagedacht en niet alleen maar boemboembeom op de 1e en 3e tel van de maat is, met een leuk sythje erby

Voor de leken : IDM= Intelligent Dance Music...
Oud 26-06-2003, 14:53
pimomes1987
pimomes1987 is offline
Officiëel heet alles wat gesampled id of uit n synthesizer komt Dance (Hiphop en zo valt daar dus ook onder).
Oud 26-06-2003, 16:05
Verwijderd
Ja als ik het Geertgehalte van dat feest aankan kom ik denk ik wel.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 22:20
funest
funest is offline
ik wil wel photek zien, maar denk niet dat ik et geld heb
jammer, want redzone is altijd geweldig gezellig
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 22:34
Verwijderd
als ik na de vakantie nog geld over heb, kom ik waarschijnlijk wel
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 22:36
konflict
konflict is offline
photek en ik kan niet
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 13:42
Skinless
Skinless is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 26-06-2003 @ 14:09:
Let wel, 12 september is ONDER VOORBEHOUD, dus het kan altijd nog zo zijn dat er veranderingen plaatsvinden waardoor het feest niet doorgaat.
ze MOETEN komen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2003, 13:49
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
Tha miss Cazzz schreef op 26-06-2003 @ 11:58:
]

naja kom maar es naar hilversum......daar kijken die mensjes je altijd aan alsof je gek bent als je in "gewone"kleding loopt of uberhaupt iets anders luistert dan koRn etc.
ik woon in hilversum en vind het nogal overdreven wat je nu zegt
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 11:58
Tha miss Cazzz
hehehe wat leuk dat mensen er ook daadwerkelijk op ingaan

en tjah het zal vast wel meevallen hoor(in hilversum)...maar sommigen dan

t is gewoon zo nepppp

maarja einde van deze uitgelokte discussie want straks wordt het topic gesloten

maar hoe was het eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 12:35
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
het is pas vanavond
Oud 28-06-2003, 15:30
funest
funest is offline
geen geld, dus ik ga niet
arrow was te duur
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 11:22
New Romantic
New Romantic is offline
Gisteravond heeft het feest dus plaats gevonden! Wie is er geweest en was het leuk? Iedereen flink op en neer gestuiterd?
Oud 29-06-2003, 14:13
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
Het was weer eens HEEEL VEEEET , vele vette dj's , en rond half 2 / 3 dnek ik ofzo, kwam DE dj , Digital... heel vet, het was echt heel stoer allemaal , het geld zeker waard iig...
Oud 29-06-2003, 14:15
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
En voor mensen die het boeid, he is door 3 voor 12 opgenomen dnek ik fozo, er hingen over 3 voor 12 dingen dus... dan kan je het vast ergnes beluisteren ofzo...
Oud 29-06-2003, 14:21
funest
funest is offline
et werd live uitgezonden op 3voor12
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 15:36
konflict
konflict is offline
Citaat:
[BlisteX] schreef op 29-06-2003 @ 15:13:
Het was weer eens HEEEL VEEEET , vele vette dj's , en rond half 2 / 3 dnek ik ofzo, kwam DE dj , Digital... heel vet, het was echt heel stoer allemaal , het geld zeker waard iig...
DE dj daar was voor mij toch photek, maar ik was er dus niet bij
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten