![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En... deze jongen heeft al een keertje gepost, maar dat was een lange tijd geleden. (alhoewel hij tijdens die posts niet vreemde verhalen vertelde, zoals we gewend zijn van "die persoon die zich graag voordoet als een ander") Anyway, maakt niet uit, wellicht heb je gelijk en dien ik inderdaad het voordeel van de twijfel te geven. In dat geval refereer ik naar de al gegeven adviezen, aangezien die de meest voor de hand liggende en wellicht best werkende oplossingen geven. Ow... die man heeft wellicht ook nog een baas boven zich, ga daar ook klagen of stuur er een annonieme brief naartoe... mocht je echt bang zijn geworden van e situatie waarin die baas je heeft gedreven, neem dan ontslag en probeer ergens anders werk te vinden. Zo voorkom je in ieder geval dat die baas nog verder gaat dan dat hij al gegaan is.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Overigens, mocht justitie erbij gehaald worden, kan het zijn dat het fijner is ergens anders te gaan werken, want wellicht dat er anders toch verhalen opeens ontstaan over het vertrek van die baas en op de een of andere manier vind altijd wel iemand een bepaalde connectie tussen het een en het ander... dan is het toch wel prettiger ergens anders aan de slag te gaan... denk ik, maar des al niet te min, heb ik nooit in die situatie gezeten.
|
![]() |
Overal lees je "aangeven"... maar denk je dat dit werkt? Bedoel, je hebt geen bewijs en als hij erom gevraagd wordt, zal hij wellicht liegen... des al niet te min staat hij dan wel genoteerd voor de klacht... mochten er dan meerdere klachten over hem binnen komen, kan dit genoeg bewijs zijn hem op te laten pakken door justitie.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Misschien moet je het met je ouders/verzorgers bespreken. Ik denk dat ze je zeker wel willen helpen. Als ook zij vinden dat je je baas moet aangeven, neem dan die stap ook! (Mijn mening) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Baas aanklagen Verwijderd | 19 | 24-05-2013 08:05 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson Knutselsmurfie | 407 | 17-12-2003 11:17 | |
De Kantine |
ENQUETE: is je FIETS ooit GESTOLEN? Optima | 110 | 26-08-2003 20:50 | |