Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2003, 20:30
Cows_Go_Moo
Cows_Go_Moo is offline
Ik weet niet of het hier thuis hoort maar zo niet, dan moet je het maar ff verplaatsen :-p

Um, ik was vandaag op mn werk en toen ik net klaar was kwam mijn baas ff 'checken' of alles goed was. Nou, alles was dus goed en hij bleef nog ff praten. Het was wel ff gezellig weetjewel totdat hij allemaal aan me begon te zitten. Ik voelde me helemaal niet op m'n gemak en ik vroeg of hij ff kon ophouden met aan me te zitten omdat ik het niet fijn vond, dus hij stopte ook ff. Maar na 30 seconden ofzo begon hij me weer aan te raken maar nu steeds 'erger' als je begrijpt wat ik bedoel. Ik duwde hem weg en was toen weg gelopen.....

Weet iemand wat ik moet doen of zeggen als ik morgen weer op mn werk kom?!

P.S.: Dit was de 2e dag van mijn vakantiewerk.
Oud 08-07-2003, 20:35
Ireentje
Ireentje is offline
Hem aangeven!!
Zoiets mag je baas helemaal niet doen hoor! Vertel dit tegen je ouders, en dan kunnen zij samen met jou beslissen wat jullie doen. Schaam je niet om dit te vertellen, het is je baas die zich moet schamen! Ik vind het wel heel goed hoe je gehandelt hebt hoor. Succes!

En laat ff weten hoe het is afgelopen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 20:44
jayjay
jayjay is offline
Niet meer terug gaan en iedereen die je kent waarschuwen. Heel sneaky: bel zijn vrouw anoniem op. Maar daar moet je even mee wachten totdat hij jou niet meer verdenkt
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 20:46
RainDrop
RainDrop is offline
Citaat:
ŠaRklåŠy schreef op 08-07-2003 @ 21:35:
Hem aangeven!!
Zoiets mag je baas helemaal niet doen hoor! Vertel dit tegen je ouders, en dan kunnen zij samen met jou beslissen wat jullie doen. Schaam je niet om dit te vertellen, het is je baas die zich moet schamen! Ik vind het wel heel goed hoe je gehandelt hebt hoor. Succes!

helemaal mee akkoord hoor je kan ook roepe blijf van me af ofzo maar was misschien verstijfd van de angst ik hoop voor jouw dat alles terug goed komt en dat je die man/vrouw wa dan ook aangeeft
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 21:55
Verwijderd
Citaat:
ŠaRklåŠy schreef op 08-07-2003 @ 21:35:
Hem aangeven!!

Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 21:59
Nona
Nona is offline
Ja, absoluut aangeven. En heb het er ook met je ouders over; die kunnen het, als ze het goed opnemen, wat makkelijker maken.

Wat een **** zeg...
Oud 08-07-2003, 22:10
Pletterprater
Pletterprater is offline
...

9 posts... is this for real?
Oud 08-07-2003, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Pletterprater schreef op 08-07-2003 @ 23:10:
...

9 posts... is this for real?
Je hebt gelijk. Als je een probleem hebt waarover je wilt praten op een openbaar maar anoniem forum, moet je natuurlijk eerst een paar maanden lang over niks wauwelen voor je geloofwaardig over kunt komen
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 22:23
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-07-2003 @ 23:16:
Je hebt gelijk. Als je een probleem hebt waarover je wilt praten op een openbaar maar anoniem forum, moet je natuurlijk eerst een paar maanden lang over niks wauwelen voor je geloofwaardig over kunt komen
Hmmm, ik ruik sarcasme... anyway, jij weet net zo goed als ik, dat er hier op het forum iemand rondloopt die graag voor een ander speelt.
En... deze jongen heeft al een keertje gepost, maar dat was een lange tijd geleden. (alhoewel hij tijdens die posts niet vreemde verhalen vertelde, zoals we gewend zijn van "die persoon die zich graag voordoet als een ander")

Anyway, maakt niet uit, wellicht heb je gelijk en dien ik inderdaad het voordeel van de twijfel te geven. In dat geval refereer ik naar de al gegeven adviezen, aangezien die de meest voor de hand liggende en wellicht best werkende oplossingen geven.

Ow... die man heeft wellicht ook nog een baas boven zich, ga daar ook klagen of stuur er een annonieme brief naartoe... mocht je echt bang zijn geworden van e situatie waarin die baas je heeft gedreven, neem dan ontslag en probeer ergens anders werk te vinden. Zo voorkom je in ieder geval dat die baas nog verder gaat dan dat hij al gegaan is.
Oud 08-07-2003, 23:34
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 08-07-2003 @ 23:23:
Hmmm, ik ruik sarcasme... anyway, jij weet net zo goed als ik, dat er hier op het forum iemand rondloopt die graag voor een ander speelt.
En... deze jongen heeft al een keertje gepost, maar dat was een lange tijd geleden. (alhoewel hij tijdens die posts niet vreemde verhalen vertelde, zoals we gewend zijn van "die persoon die zich graag voordoet als een ander")

Anyway, maakt niet uit, wellicht heb je gelijk en dien ik inderdaad het voordeel van de twijfel te geven. In dat geval refereer ik naar de al gegeven adviezen, aangezien die de meest voor de hand liggende en wellicht best werkende oplossingen geven.

Ow... die man heeft wellicht ook nog een baas boven zich, ga daar ook klagen of stuur er een annonieme brief naartoe... mocht je echt bang zijn geworden van e situatie waarin die baas je heeft gedreven, neem dan ontslag en probeer ergens anders werk te vinden. Zo voorkom je in ieder geval dat die baas nog verder gaat dan dat hij al gegaan is.
op zich is justitie effectiever dan de baas van je baas.
Oud 08-07-2003, 23:59
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Tampert schreef op 09-07-2003 @ 00:34:
op zich is justitie effectiever dan de baas van je baas.
Klopt... maar ik probeerde aan te komen met nieuwe mogelijkheden en aanvullingen op de al gegeven mogelijkheden.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.

Overigens, mocht justitie erbij gehaald worden, kan het zijn dat het fijner is ergens anders te gaan werken, want wellicht dat er anders toch verhalen opeens ontstaan over het vertrek van die baas en op de een of andere manier vind altijd wel iemand een bepaalde connectie tussen het een en het ander... dan is het toch wel prettiger ergens anders aan de slag te gaan... denk ik, maar des al niet te min, heb ik nooit in die situatie gezeten.
Oud 09-07-2003, 00:12
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
mischien heeft dat bedrijf ook een bedrijfsarts/vertrouwenspersoon, grotere bedrijven hebben deze vaak..
anders kan je idd evt naar je ouders, justitie en zijn baas kunnen stappen.

heel veel succes,
Oud 09-07-2003, 02:35
Verwijderd
Aangeven, je hebt het recht. Ah, en natuurlijk niet teruggaan naar dat vakantie werk.. suc6
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 10:00
KiMZz
KiMZz is offline
Jah en als je m hebt aangegeven laat maar ff weten wat er verder gaat gebeuren
Oud 09-07-2003, 17:46
Pletterprater
Pletterprater is offline
Overal lees je "aangeven"... maar denk je dat dit werkt? Bedoel, je hebt geen bewijs en als hij erom gevraagd wordt, zal hij wellicht liegen... des al niet te min staat hij dan wel genoteerd voor de klacht... mochten er dan meerdere klachten over hem binnen komen, kan dit genoeg bewijs zijn hem op te laten pakken door justitie.
Oud 09-07-2003, 17:51
Bosserini
Bosserini is offline
Aangeven die zooi. Je bent toch een jonge? Dan is hij een pedo en homo tegelijk. (niks tegen homo's hoor)
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 17:52
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 09-07-2003 @ 18:46:
Overal lees je "aangeven"... maar denk je dat dit werkt? Bedoel, je hebt geen bewijs en als hij erom gevraagd wordt, zal hij wellicht liegen... des al niet te min staat hij dan wel genoteerd voor de klacht... mochten er dan meerdere klachten over hem binnen komen, kan dit genoeg bewijs zijn hem op te laten pakken door justitie.
Wel als t is opgenomen door bewakingscamera's...
Oud 09-07-2003, 17:55
Bosserini
Bosserini is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 09-07-2003 @ 18:52:
Wel als t is opgenomen door bewakingscamera's...
Mja, hij zal dat toch zelf beheren? Als hij het slim speelt, haalt hij het er zo uit.

(Net als Jasmine in GTST )
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 17:56
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
iej...? schreef op 09-07-2003 @ 18:55:
Mja, hij zal dat toch zelf beheren? Als hij het slim speelt, haalt hij het er zo uit.

(Net als Jasmine in GTST )
Oh ja, naja misschien is hij nie de enige die er over gaat... En anders tja. Lastige situatie.
Oud 09-07-2003, 17:58
Bosserini
Bosserini is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 09-07-2003 @ 18:56:
Oh ja, naja misschien is hij nie de enige die er over gaat... En anders tja. Lastige situatie.
Inderdaad een zeer lastige situatie.

Misschien moet je het met je ouders/verzorgers bespreken. Ik denk dat ze je zeker wel willen helpen. Als ook zij vinden dat je je baas moet aangeven, neem dan die stap ook! (Mijn mening)
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten