Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
En anders ontzet de kinderrechter je wel uit de ouderlijke macht. Kan je niet beter een kat nemen? Het asiel zit vol met katten die stampensvol hele primaire liefde zitten. En het blijft altijd op baby-formaat, prettige bijkomstigheid.
Eerst je leven op orde, dan een kind. Het kind is er niet om jou gelukkig te maken, jij bent er om het kind gelukkig te maken. En dat kun je nu niet. Je kunt jezelf niet eens gelukkig maken. Daarover gesproken: Ik heb het ook niet makkelijk gehad op jouw leeftijd, maar toen ik ouder werd ging het beter. Puberteit is nu eenmaal voor veel mensen niet de meest succesvolle periode in hun leven. Het is verwarrend, vermoeiend, niet altijd even makkelijk of leuk. Hormonen die door je lichaam razen en nog niet in evenwicht zijn. Kun je aan de pil? De gewone combinatiepil houdt je vaak redelijk rustig. Wel even uitvogelen welk merk vor jou het beste werkt. Ik werd doodongelukkig van Marvelon, maar op Minulet was ik heel cool.
|
![]() |
ik wil heel graag zwanger zijn. ik weet zeker dat ik dan veel gelukkiger zou zijn. dan heb ik iets om voor te leven.
en mijn psych vind ik heel aardig. alleen ben ik bang dat ze iets doorverteld, dat heb ik bij iedereen. en ze heeft gelijk als ze iets tegen mijn moeder zegt, maar ik wil het gewoon echt niet. iedereen neemt me dat heel kwalijk. ik wil er niemand mee pijn doen, maar het is echt veel beter als mijn moeder van niks weet. |
![]() |
|
![]() |
o ja nog iets... er was een test op internet, over wanneer je dood zou gaan. ik met mijn stomme kop heb die test gedaan. nu heb ik eruit gekregen dat ik 8 augustus zelfmoord ga plegen. ik ben bang. ik weet dat de kans er is dat ik ooit dat doe. maar niet zo snel al. als die test klopt, wat moet ik dan??? ik wil niet dood. ik heb mijn hoofd er soms alleen niet bij en dan doe ik dingen die ik niet wil doen.
|
![]() |
||||
Citaat:
* Internettestjes zijn onzin. Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Praat met je psych over dat je er bang voor bent dat zij iets doorverteld, misschien doet ie het wel helemaal niet en maak je je dus bang voor niks. Die tests kloppen niet en anders laat je hem niet kloppen. |
![]() |
|
![]() |
Als jij denkt dat een internet test jou dood kan voorspellen moet je zeker geen kind nemen. Als ik jou was zou ik een konijn of kat nemen. Ik heb 2 konijnen gehad en een hond, ik kan verzekeren dat je van die diertjes kan gaan houden. Bovendien kosten kinderen 10-duizenden euro's per jaar, ik betwijfel dat jij je dat kan veroorloven.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jij ook al ?! zelfde dag ?! |
![]() |
|
Ik ken dat gevoel wel, een kind willen hebben omdat je dan echt iets voor jezelf hebt. Iets wat je een kans kan geven, iets wat je zelf misschien nooit hebt gehad. Ik ben alleen ook verstandig genoeg dat ik op mn 17e niet in staat ben om een kind normaal op te voeden en een goede jeugd te geven dus doe ik het niet, hoe graag ik het ook wil. Overigens is er ook een man / jongen voor nodig en die heb ik niet bij de hand dus dat scheelt.
Het is heel belangrijk dat je je psych vertrouwd, hoe aardig hij of zij ook is. Als je die persoon niet vertrouwd dan heb je er in feite niets aan omdat je de echt belangrijke dingen voor je houdt. Zoek andere hulp, iemand die je echt vertrouwd en iemand die je kan helpen met je daadwerkelijke problemen. Er zijn vast meer aardige psychologen hoor. Geef het niet op, het leven is nog mooi genoeg al zie je dat misschien niet altijd in. Groetjes Dana
||
Verwijderd
|
Citaat:
en die staat heb ik ook besloten om een kindje te nemem maar je moet wel geestelijk stabiel zijn en ook bedenken dat er heel veel niet leuke kanten aan zitten (daar bedoel ik mee dat je altijd zin moet hebben om je kind te verzorgen, als je "depressief"bent kun je dat niet altijd. |
![]() |
||
Citaat:
stoppen met am is niet gemakkelijk. zelf probeer ik het ook alweer een tijd. zit nou in een 'up' periode, maar ik weet van mezelf dat het zo kan omslaan. wat je psych en counseler zouden doen, is logisch, maar daarmee heel erg vervelend voor jou. je kan nooit helemaal open zijn, tenzij je de gevolgen voor lief wilt nemen. en uit je verhaal op te maken wil je dat niet. ik weet niet of je er wat aan hebt, maar als je een keer je hele verhaal kwijt wilt, kan je me wel mailen... het adres staat in de info. en kind nemen alleen omdat je dan iemand hebt die van je houd is niet de goede basis. een kind moet, naar mijn mening, uit liefde geboren worden, en dat gebeurd al niet altijd, maar dan moet je je kind wel liefde geven. ik zeg niet dat jij dat niet zal doen... maar in dit geval neem je alleen uit een soort 'ego' reden een kindje. ik bedoel dit helemaal niet als een aanval hoor! ik kan het heel goed begrijpen... maar het is gewoon niet goed.. vind ik dan. naja, als je dus wilt mailen kan dat he. liefs, wendy
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik weet het niet meer... Verwijderd | 8 | 08-01-2013 17:12 | |
Psychologie |
Ik weet het niet meer Shaneq | 1 | 15-12-2011 14:59 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet het niet meer... Dzjun | 51 | 03-07-2006 07:38 | |
Psychologie |
Ik weet het niet meer... Dark-Wings | 2 | 06-06-2002 20:18 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet het niet meer... muurbloem | 3 | 03-03-2002 07:39 | |
Liefde & Relatie |
* Ik heb jullie hulp nodig * Ik weet het niet meer.. :( * U-NiQ | 16 | 03-02-2002 14:26 |