Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2003, 23:00
The_hunter
The_hunter is offline
Ik weet niet wat het is, maar ik heb een beetje het gevoel dat anderen iets hebben wat ik niet heb. Ik weet dat ik nog maar 17 ben en nog een heel leven voor me heb, maar dat neemt dat gevoel niet weg.

Ik ben een normale jongen van 17, niet ontzettend knap maar ook zeker niet lelijk. Ik heb een vriendengroep, kan goed meekomen op school en ga vaak uit naar disco's of naar een bar. Ik heb wel met 3 meisjes gezoend, en met 1 had ik een half jaar een relatie. Zij woonde echter in het buitenland, en ik zag haar maar 2x in een half jaar, en het was dus geen 'echte' relatie.
Ik kan wel goed met meisjes opschieten enzow, ben soms beetje verlegen, maar het valt wel mee. Alleen wordt ik nooit gezien door meisjes als iemand waarmee ze meer zouden willen dan alleen vrienden zegmaar. Om eerlijk te zijn vind ik dat mateloos irritant. Ligt et aan mij, zijn de mensen om me heen gewoon niet mijn type mensen, of iets anders? Ik kan wel met een meisje zoenen, maar ik vind die meisjes niet egt leuk, en dan is het nogal doelloos om er mee te zoenen ofzow.

Ik heb alleen et idee dat ik iets mis, iets niet uitstraal, meisjes iets niet in mij zien wat ze wel in andere jongens zien. Ik ben alleen zo ontzettend benieuwd wat dat dan is, en wat ik er aan kan doen. Ik zou namelijk best graag een vriendin willen hebben.

Zijn er mensen die dit herkennen?
Ik heb dit voornamelijk gepost om het even voor mezelf op een rijtje te zetten, maar reacties zijn natuurlijk altijd welkom.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2003, 23:14
Green Day
Green Day is offline
Hm yep, herken het. Vrij sterk zeg maar, alleen heb ik dus nog nooit een vriendin gehad, wat best zwaar minder is... Ben niet echt verlegen, wel bescheiden. Maar als ik een meisje een beetje leer kennen, staat dat niet in de weg mezelf te zijn.

Ik noem het "het broer-vriend syndroom". Om de een of andere reden zien meisjes in me vooral een erg goede vriend en vertrouwenspersoon. Leuk op zich, maar erg lastig wanneer je verliefd wordt of bent op zo'n meisje. Dat is dus verschrikkelijk moeilijk. Yep, heb me ook vaak genoeg afgevraagd waaraan het ligt. Misschien ben ik te lief ofzo. Maar dat ik die indruk heb, kan komen door het feit dat ik een 2 tal keren zo'n vriendin vervolgens , na mijn gevoel, voor mijn neus zag worden weggekaapt door dan wel een player, dan wel een macho type , of iets wat daar tussen inhangt. Njah klote...

Maar ik denk uiteindelijk dat hoewel er zeker een reden voor zal zijn, het uiteindelijk wel weer goed komt...En ik weet dat veel gasten hier meezitten. Ik kan je geen ander advies hebben dan geduld hebben en wellicht voorzichtig toch op zoek blijven....het is een waardeloos advies, ik weet het, want dit heb ik ook maar weer van een ander, maar met iets beters kan ik niet komen. Anders had ik hier zelf allang niet meer meegezeten
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 01:18
Verwijderd
Citaat:
The_hunter schreef op 04-07-2003 @ 00:00:
Ik heb alleen et idee dat ik iets mis, iets niet uitstraal, meisjes iets niet in mij zien wat ze wel in andere jongens zien.
Ik denk dat het probleem ligt bij het "broer-vriend syndroom"
Je bent gewoon te lief.
(zal later proberen het verder uit te leggen. Ben nu te moe )
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 01:55
Mystically
Mystically is offline
dat heb ik nou ook.. alleen dan met jongens natuurlijk
Oud 04-07-2003, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 04-07-2003 @ 02:18:
Je bent gewoon te lief.
Waarschijnlijk ben je het type dat altijd naar meisjes luistert als ze problemen hebben en knuffelt enz..
Daardoor zien meiden jou meer als een gewone vriend dan een potentieel vriendje.
Misschien als je een nieuw meisje tegenkomt, je wat meer moet flirten. Zorg dat er een beetje seksuele spanning komt.

tip: www.lichaamstaal.nl
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 11:26
PardonMe
PardonMe is offline
Meisjes zien je eerder als goede vriend, dan als ''boyfriend''
Ze kunnen met je lachen, met je praten, met je huilen, maar als vriendje, nee dat kunnen ze zich niet voorstellen; je bent zo'n goede vriend!
zoiets...?

Waar het aan ligt? Ik heb echt geeeen idee..
Misschien ben je gewoon te lief (maarja, wat is te lief?) of vallen al die meisjes toevallig echt op andere types..
Je kunt er denk ik ook weinig aan doen, je kunt jezelf wel anders op gaan stellen tegenover meisjes, minder lief en juist heel stoer, maar wil je dat zelf? (lijkt me niet)

hmzzz ben nog steeds niet helemaal wakker geloof ik, dit gaat nergens over..
Oud 04-07-2003, 11:53
Verwijderd
Je hoort het wel vaker, zo'n verhaal. Een vriend van mij heeft hetzelfde probleem. Ieder meisje vindt hem even aardig, maar ook alleen als vriend niks meer. hij heeft ook nog nooit met een meisje gezoend en heeft soms helemaal van wat is er mis met mij...

Mijn vriendje had dat vroeger ook. Ieder meisje vond hem lief, maar ook niks meer. Nou is er toch een meisje die wel verliefd op hem geworden is en nu al iets minder dan 10 maanden happy is met hem

Ik denk dat het vanzelf goed komt. Je moet je er niet te druk over maken. En hoe je dat kan veranderen, tsjaa minder lief zijn ofzo. Maar ik denk eigenlijk dat je dat niet kan veranderen, zo is je karakter nou eenmaal!

Vanzelf komt er een meisje die jou echt alles vindt, en jij haar. Uiteindelijk heeft een meisje veel meer aan een lieve jongen dan aan een bink!

Maak je er dus niet te druk over, dat maakt het alleen maar erger, geniet gewoon van je vrijheid
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 13:57
Verwijderd
Ja je bent homo.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 14:10
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
eXo schreef op 04-07-2003 @ 14:57:
Ja je bent homo.
ik val op homo's
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 14:27
BlackInside
BlackInside is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 04-07-2003 @ 12:53:
Ik denk dat het vanzelf goed komt. Je moet je er niet te druk over maken. En hoe je dat kan veranderen, tsjaa minder lief zijn ofzo. Maar ik denk eigenlijk dat je dat niet kan veranderen, zo is je karakter nou eenmaal!

Vanzelf komt er een meisje die jou echt alles vindt, en jij haar. Uiteindelijk heeft een meisje veel meer aan een lieve jongen dan aan een bink!

Maak je er dus niet te druk over, dat maakt het alleen maar erger, geniet gewoon van je vrijheid
psies wat ik wilde zeggen
Oud 04-07-2003, 16:01
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Als vrouwen zeggen dat ze je alleen als een goede vriend zien, dan vinden ze je gewoon niet knap genoeg.

Want als je er goed uit ziet en je bent lief, dan willen ze echt wel.
Oud 04-07-2003, 16:16
U-NiQ
U-NiQ is offline
Citaat:
Fatal Exception schreef op 04-07-2003 @ 17:01:
Als vrouwen zeggen dat ze je alleen als een goede vriend zien, dan vinden ze je gewoon niet knap genoeg.

Jij ziet er misschien goed uit.. En misschien ben je ook wel lief.. Maar zo te zien heb jij je verstand in je hol zitten.
Oud 04-07-2003, 16:40
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Lyn schreef op 04-07-2003 @ 17:16:
Jij ziet er misschien goed uit.. En misschien ben je ook wel lief.. Maar zo te zien heb jij je verstand in je hol zitten.
Ja idd, ik ben het er ook niet helemaal mee eens wat fatal exception zegt...

Ik bedoel wat is er goed uitzien? Je hoeft echt niet per see knap te zijn om bij een meisje in de smaak te vallen hoor!!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 17:11
Verwijderd
Ik heb precies t zelfde 'gehad' ... Toevallig heb ik ook wat met een jongen uit t buitenland gehad (in 8 maanden +- 7 weken echt bij elkaar geweest) die situatie hield ik ook niet vol, en die jongen was te lief (ja je leest het goed )...

Daarvoor kreeg ik ook altijd te horen ' je bent echt 1 van m'n beste vrienden' , dat is allemaal wel leuk en aardig maar ik was verliefd op die persoon.... als vrienden me omschrijven is t ook altijd 'een leuke spontane meid die goed kan luisteren en voor iedereen klaar staat' dus daar ligt t blijkbaar niet aan ..

Ik heb op dit moment helemaal geen behoefte aan een relatie, ja of ik moet HEM (de ware ) tegen komen dan zeg ik natuurlijk geen nee.... na de vakantie naar een nieuwe school, ben benieuwd!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 18:31
Mark
Mark is offline
Ik heb precies hetzelfde. Verschillende vriendinnen, waar ik goed mee kan praten. Soms nog beter dan met vrienden van me. Ik denk echter dat PardonMe en Jadie gelijk hebben. We zijn dan gewoon te lief, te zorgzaam. Ze zien ons als lieve vrienden en niet als hun vriendje. Je moet dat gedrag volgens mij pas gaan vertonen als je al een meisje hebt. Om er eentje te krijgen moet je afstandelijk zijn, stoer, hard to get. Kortom, een jongen waar ze voor vechten en dan trots op kunnen zijn.

Mark
Oud 04-07-2003, 18:39
Green Day
Green Day is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 04-07-2003 @ 19:31:
Ik heb precies hetzelfde. Verschillende vriendinnen, waar ik goed mee kan praten. Soms nog beter dan met vrienden van me. Ik denk echter dat PardonMe en Jadie gelijk hebben. We zijn dan gewoon te lief, te zorgzaam. Ze zien ons als lieve vrienden en niet als hun vriendje. Je moet dat gedrag volgens mij pas gaan vertonen als je al een meisje hebt. Om er eentje te krijgen moet je afstandelijk zijn, stoer, hard to get. Kortom, een jongen waar ze voor vechten en dan trots op kunnen zijn.

Mark
Weet je....ik zou hier nog zomaar ik kunnen gaan geloven....
Alleen denk ik dat ik niet veranderen kan wat dat betreft
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 18:42
Verwijderd
Citaat:

Niet als ze te dom zijn, of het gewoon echt helemaal niet klikt, te verschillende persoonlijkheden, niets om over te praten, etc, etc, etc. Goed uiterlijk en lief zegt echt nog niet genoeg. Dan had ik al láng verkering gehad.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 18:45
poesiefox
poesiefox is offline
Echte leuke lieve meisjes willen wel een jongen als jij, die hoeven geen bink.Blijf alsjeblieft jezelf, jouw meisje komt echt wel.
Oud 06-07-2003, 13:27
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 04-07-2003 @ 19:45:
Echte leuke lieve meisjes willen wel een jongen als jij, die hoeven geen bink.Blijf alsjeblieft jezelf, jouw meisje komt echt wel.
hoevaak ik dat al niet gehoord heb...

maar je hebt wel gelijk als je niet iets voor een avondje wil maar voor langer moet je niet iemand anders gaan zitten spelen.
Oud 06-07-2003, 15:15
Basia
Basia is offline
Citaat:
Morgan schreef op 04-07-2003 @ 19:42:
Niet als ze te dom zijn, of het gewoon echt helemaal niet klikt, te verschillende persoonlijkheden, niets om over te praten, etc, etc, etc. Goed uiterlijk en lief zegt echt nog niet genoeg. Dan had ik al láng verkering gehad.
indd *herkenning*
Oud 06-07-2003, 15:48
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 04-07-2003 @ 19:45:
Dat weet ik wel, maar van mij mag ze nu dan wel eens een keertje langs komen huppelen
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 18:18
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 04-07-2003 @ 15:10:
ik val op homo's
Dat geeft niet, dat doen wel meer mensen. Homo's bijvoorbeeld

Hmm zijn meer mensen het hier eens met snowboarder? Over dat hardtoget?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 18:22
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
eXo schreef op 06-07-2003 @ 19:18:
Dat geeft niet, dat doen wel meer mensen. Homo's bijvoorbeeld

[afbeelding]

Hmm zijn meer mensen het hier eens met snowboarder? Over dat hardtoget?

Nee, bij een hard to get aanpak geef ik het op. Okee, dan niet, denk ik dan.
Oud 06-07-2003, 20:28
Dromer
Dromer is offline
Herkenbare verhalen allemaal.

Ik heb het dus andersom, als meisje.
Jongens zien mij altijd (vaak) gewoon als vriendin, maatje zeg maar. Leuk om mee te praten en te lachen, ik praat mee over vanalles en doe niet moeilijk (roep niet bij iedere seksistische opmerking gatver en praat niet over kleren oid), ben volgens mij gewoon te weinig meisje.

Uiterlijk zal ook wel meespelen, ik ben niet zo knap, maar heb verder wel leuke kleren enzo.

Maar, dat bedenk ik me nu ik dit schrijf, misschien ben ik ook wel te volwassen voor de jongens die ik ken. Ik ben op liefdesgebied totaal onervaren (zelfs nog nooit gezoend) maar verder in zelfstandigheid en verstand wel vrij volwassen.

Gelukkig ben ik nog nooit verliefd geweest op goeie vrienden, maar ik zou het wel leuk vinden als iemand mij eens leuk vond.
Reageren

Regels voor berichten