Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als hij zijn leven mocht over doen dan moest ie eens beter gaan na denken het is Feyenoord of ajax en niet allebei. Maar goed dag Judas!!!! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hij schikte zichzelf weer uitstekend in de rol van slachtoffer…
Leo Beenhakker de man die opgroeide in de schaduw van de Kuip, zoals hij zo mooi zegt, en aan de hand van z'n vader al mee ging naar de Kuip om zijn liefde Feijenoord te bekijken. Een oerrotterdammer vindt hij zichzelf, en een echte Feijenoorder die zijn laatste kunstje zou flikken in Rotterdam om de 'cirkel' weer rond te maken. Dié Leo Beenhakker snapt niet dat hij niet gewoon na zijn 'klus' in de Kuip gezellig in de Arena verder kan gaan werken. Leo Beenhakker die alles over had voor zijn eigen cluppie, die spijbelde uit het leger volgens eigenzeggen, om naar de Kuip te gaan, die snapt niet dat de (directe) overstap van Feijenoord naar Ajax gevoelig (en dan druk ik mij héél voorzichtig uit!) ligt. Nee de heer Beenhakker voelt zich overal thuis, Amsterdam Rotterdam ach wat maak het uit, het eindigt in ieder geval allebei op "dam". Wit-rood-wit of Rood-Wit, het zijn in ieder geval dezelfde kleuren! Beenhakker zou beter moeten weten, zeker gezien zijn achtergrond. Maar Beenhakker komt liever met praatjes aan over de verharde maatschappij, en dat Nederland richting de afgrond aan het gaan is. In het buitenland is wel zoveel beter toch Leo? Daar kan je wel gewoon van Celtic naar de Rangers gaan of van Barcalona naar Real Madrid is toch ook geen enkel probleem? Een echte Feijenoorder gaat niet naar Ajax toe zo simpel is dat, doe je het wel dan weet je de gevolgen, en hoef je terecht niet meer te vertonen in de buurt van de Kuip. Als ik mijn vriendin bedonder met een ander, dan hoef ik daar ook niet meer over de vloer te komen. Gisteren heb ik even zitten kijken, maar na een paar woorden van Leo Beenhakker heb ik de tv uitgezet. De man kent het woord zelfkritiek niet, en voor hem is het dan ook nog steeds een raadsel waarom hij niet gewoon rustig door Rotterdam kan lopen. Ook werd al snel duidelijk dat zijn plotselinge vertrek richting Mexico alleen maar te wijten was aan agressieve voetbalsupporters. Want na eerst in de Kuip te moeten vrezen voor ze leven, werd hij later door Vak-P’ers zwaar mishandeld, er weer trof Beenhakker geen blaam. Heeft nog eigenlijk een woord gerept over de affaire die hij had met medewerkster van Ajax waardoor de situatie onhoudbaar werd? Of was het voor nationale televisie echt alleen maar de schuld van de hooligans, is wel zo makkelijk en scoort ook beter! Beenhakker blijf maar lekker in Mexico, en kom alsjeblieft niet meer terug naar Nederland. Nederland is immers te min voor je, jij begrijpt alles en niemand begrijpt jou! Laatst gewijzigd op 28-06-2003 om 15:26. |
![]() |
||
Citaat:
prachtige column SC Feijenoord je kan het er mee eens zijn of niet maar 1 ding is zeker: dit zijn nog eens posts! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Dié Leo Beenhakker snapt niet dat hij niet gewoon na zijn 'klus' in de Kuip gezellig in de Arena verder kan gaan werken. Leo Beenhakker die alles over had voor zijn eigen cluppie, die spijbelde uit het leger volgens eigenzeggen, om naar de Kuip te gaan, die snapt niet dat de (directe) overstap van Feijenoord naar Ajax gevoelig (en dan druk ik mij héél voorzichtig uit!) ligt.
Nee de heer Beenhakker voelt zich overal thuis, Amsterdam Rotterdam ach wat maak het uit, het eindigt in ieder geval allebei op "dam". Wit-rood-wit of Rood-Wit, het zijn in ieder geval dezelfde kleuren! Blijkbaar is zijn Feyenoord gevoel niet zo groot als de meeste in de Kuip en snapt de haat niet tussen Feyenoord en ajax,en blijkbaar stond ie er nooit zo dicht bij anders was er al lang een lampje gaat branden maar goed ik heb geen zin meer om over die Judas te praten we zien hem hopelijk nooit meer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Er mag steeds minder in de Kuip wanneer doen we er iets tegen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|