Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2008, 02:53
strontkind
strontkind is offline
ik werk in de zorg en daar heb je nog wel eens met fysiek contact te maken.... en met agressie.
daarvoor moet je dus getraind worden om weerbaar te zijn... laat ik nou net 1 op 1 daarvoor krijgen met een onwijs heet uitziende collega. leuk en aardig, maar ik kan me dus niet op die technieken concentreren als hij aan me zit... turns me on zeg maar, en dan krijg ik een rooie kop omdat hij het natuurlijk niet door mag hebben... echt schaamteloos dat ik 't hier post

maargoed telkens als hij me iets vertelt of iets voordoet of me aanraakt of aankijkt, word ik dus ubergeil terwijl ik heel graag dingen wil leren enzo, maar daar word ik onwijs door afgeleid en doe ik dingen die ik allang had moeten weten fout.... hoe kan ik me focussen op die dingen die ik moet leren zonder dat ik onwijs "opgewonden" raak zeg maar?
Oud 30-08-2008, 10:23
Nona
Nona is offline
Uhm... De theorie goed doornemen en op iemand anders oefenen?

Je zult het wel moeten leren, gewoon voor je eigen veiligheid. Dus het is een kwestie van je er overheen zetten of een andere manier vinden om het te leren.
Oud 30-08-2008, 10:25
blablatje
blablatje is offline
Je moet gewoon een keer seks met hem hebben zodat de ergste spanning er van af is.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 10:52
Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Vraag hem of je een ander oefenpersoon mag, omdat je het bij hem niet trekt.. weet hij ook meteen dat je interesse hebt
Oud 30-08-2008, 11:26
strontkind
strontkind is offline
haha, das waar. maar als ik om een andere trainer vraag, kan het ook zo zijn dat hij denkt dat ik hem niet goed genoeg vind. *vannacht over dit natuurwonder gedroomd heeft*
Oud 30-08-2008, 11:44
Groevey
Groevey is offline
Ik denk dat jij niet de enige bent in de zorg met dit ''probleempje''. Je zult je professioneel moeten blijven gedragen. Het is werk.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 14:59
snoopy
snoopy is offline
Kun je hem niet vertellen dat je hem leuk vindt?

Regels voor berichten