Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2003, 08:32
Miss*Pain
Miss*Pain is offline
Kheb 3 weken geleden een tongpiercing laten zetten, en d'r was eerst niks aan de hand, maar nu zit dat bolletje aan de onderkant steeds voor de helft in mijn tong.
En als ik hem d'r dan uit wil drukken via de bovenkant doet dat fftjes pijn, mijn zus heeft dat ook dat dat bolletje in d'r tong zuigt.
Is dit normaal, want ik ga zo op vakantie naar turkije, ennuh dan moey ik ff weten of ik een afspraak moet maken bij de piercer.

Dikke Kus me..
Oud 01-07-2003, 08:48
Miss*Pain
Miss*Pain is offline
?
Oud 01-07-2003, 09:12
Lärm
Lärm is offline
Misschien een te kort staafje? Je hebt hem 3 weken, heb je al een korter staafje erin of nog niet? Zo ja was het misschien te vroeg, tong no niet helemaal genezen, dat er weer een langere inmoet. Anders; tsja toch maar even langs de piercer.

(het is in elk geval niet normaal aka bij mij is het helemaal niet.)
Oud 01-07-2003, 09:22
psychobunny
psychobunny is offline
keej,op dit vlak kan ik raad geven,k heb het ook gehad k heb de mijne nu week en een half,en had ook zo'n wit bolletje staan,maar das alleen wat littekenweefsel dat zich vormt ik ben er mee naar de dokter geweest en je moet het gewoon behandelen door ontsmettingmiddel aan te doen. als het echt niet weggaat,moet je wel ff naar de dokter,dan snijden ze dat gewoon weg
Oud 01-07-2003, 10:46
blackfairy
blackfairy is offline
Ik moest t ff drie keer lezen maar ik snap t nu geloof ik wel.

T lijkt me niet echt gezond als je balletje ergens midden in je tong zit.en aangezien je op vakantie gaat, kan je volgens mij beter ff langs de piercer om te kijken hoe het komt. het kan idd omdat je te vroeg een kort staafje erin hebt laten zetten.

@psychobunny, volgens mij bedoel jij iets anders, tenzij ik t totaal verkeerd begrijp. wat jij bedoelt is een soort 'wild vlees' alleen dan van littekenweefsel ofzo ?

anywayz, je kan beter een te lang dan een te kort staafje erin hebben zitten. dus ff langs de piercer hobbelen.
Oud 01-07-2003, 12:35
tongpiercingkje
tongpiercingkje is offline
dat heb ik ook gehad, kwam doordat ik idd een te kort staafje had gekregen, moet je ff terug gaan naar de piercer en ff een langere vragen

doeidoei
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 18:58
psychobunny
psychobunny is offline
Citaat:
blackfairy schreef op 01-07-2003 @ 11:46:

@psychobunny, volgens mij bedoel jij iets anders, tenzij ik t totaal verkeerd begrijp. wat jij bedoelt is een soort 'wild vlees' alleen dan van littekenweefsel ofzo ?
ik dacht dat ik het juist had?ik had ook een bolletje op de onderkant van mn tong,maar is ondertussen weg,en was soort van wild vlees,maar niet van dat littekenweefsel,gewoon,van tong zelf dachtik?
Oud 01-07-2003, 22:47
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
psychobunny schreef op 01-07-2003 @ 19:58:
ik dacht dat ik het juist had?ik had ook een bolletje op de onderkant van mn tong,maar is ondertussen weg,en was soort van wild vlees,maar niet van dat littekenweefsel,gewoon,van tong zelf dachtik?

ja maar volgens mij bedoelt de topicstartster dat dr onderste balletje van dr piercing in de tong schiet omdat het staafje te kort is.
of ik moet t vreselijk mis hebben ...

Regels voor berichten