![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik persoonlijk doe dit trouwens ook zo, ik voel ook als er lucht in m'n darm zit, dan is ie opgezwollen. dan ga ik inderdaad een beetje eroverheen masseren en voel ik dat de zwelling langzamerhand afneemt. het resultaat begrijp je, de lucht moet toch ergens heen. maar in ieder geval ga ik er dus niet van boeren. ik heb er nogal vaak last van, maar weet niet waardoor het komt. op m'n zij liggen en dan af en toe van zij veranderen helpt bij mij overigens ook wel.
|
Verwijderd
|
Ik heb er ook rdelijk vaak last van, niet zozeer dat het echt zeer doet (ook wel es) maar meer dat ik een ontzettend opgezette buik heb en dan druk het geloof ik op dingen/dingen weg waar ik wel last van krijg (vage redenering, is wel zo).. ik drink trouwens niet zo veel koolzuurhoudende dranken dus ja..
Maar vervelend is het wel. |
![]() |
|
![]() |
Vind het fijn om hier te lezen dat jullier zo open over praten. Schaam me zelf er namelijk behoorlijk voor. Maar als ik zo'n opgeblazen buik heb moet ik ook wel windjes laten, anders krijg ik echt mega kramp. Als je thuis bent, ish et geen probleem, maar bij anderen is het altijd erg vervelend (ga dan meestal naar het toilet, maar toch..)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hier mag je overal open over praten hoor, je hoeft je niet te schamen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als dat het niet is kun misschien even langs de huisarts droppen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik mag dan wel niet voor anderen reageren eigenlijk...maar ik denk toch dat het iets anders is... Bij mij iig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik heb er dagelijks last van... meestal aan het begin van de avond. ik heb sinds december last van spastische darmen *ik had stress, en doordat mijn darmen altijd al wat gevoeliger waren dan gemiddeld is dat overgeslagen in spastische darmen*
ik drink weinig koolzuur *alleen in het weekend*, heb van de huisarts psylliumvezels gekregen, slaap veel, en wanneer ik het gevoel heb dta ik moet ruften doe ik het ook, want als je dan ook nog eens de scheten inhoudt vererger je de boel alleen maar. liefs Buffy
|
Verwijderd
|
Om te voorkomen:
- Goed je eten kauwen voor je het doorslikt - Geen frisdrank met prik drinken - Geen dingen eten die in je maag/darmen worden omgezet in zwavelgas (ui, knoflook, bruine peulvruchten, etc) Om weg te halen: - Op wc gaan zitten, met twee armen op je buik duwen (mjah, dan gaat het er dus uit via je anus ![]() - Rennie deflatine? Geen idee of het werkt, heb de reclame gezien. Het bindt zich in je maag en darmen aan gasstoffen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn in m'n buik/darmen duivelaartje | 21 | 14-07-2010 19:59 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154 Verwijderd | 495 | 10-04-2010 09:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Opgezwollen buik door darmklachten Verwijderd | 31 | 07-02-2007 12:31 | |