Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dan zijn de mensen die zich met strakke broeken en puntschoenen dan gedoemd om uitgescholden te worden... ik bedoel waarom is het een reden om mense uit te schelden en zelfs met de dood te bedreigen (dat is dus bij mij gebeurt) omdat ik anders ben dan de doorsnee mensen? ik kleed me omdat ik me dan fijner voel...omdat ik zo'n beetjuh meer in mijn eigen wereldje zit maar ik snap niet dan ik dan meteen slecht ben of wat dan ook?! oke ik vind sommige kleren van mensen ook niet mooi ga ik schelde?! neej...ik laat ze met rust als hun het mooi vinde en hun er fijn in voelen mijn best ja toch zow hoort het toch ook?! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe mooi er ook geantwoord wordt zonder belachelijke replies... Dit past toch echt niet op mystiek. Psychologie dan maar. Ik hoop dat het daar even goed verder gaat.
En tja... mensen houden gewoon niet van alles wat anders is... zo zitten ze nu eenmaal in elkaar. Maar als je de juiste mensen vindt, kijken ze daar wel doorheen en zien ze dat je een geweldig persoon bent. Ik heb nu ook een heleboel vrienden die, als ze de moeite niet hadden gedaan om mij te leren kennen, nooit met mij gezien wilden worden ![]() |
![]() |
|
een echt goede reden (in mijn ogen) is er nooit, om iemand uit te schelden. Toch hebben mensen vaak wel hun eigen reden.
Mensen willen over het algemeen sowieso graag bij een groep horen, en bij een groep hoort vaak ook het verschijnsel 'wij zijn beter dan hen' (dit kan ik wel uitgebreider uitleggen, maar ff geen zin in) Maar laat je niet op je kop zitten. je bent wie je bent en waar je je lekker bij voelt, en niet waar ANDEREN zich lekker bij voelen. -xxx- Wendy
|
Ik zie nogal een groot verschil in de betekenig 'bedreigt' en 'gepest' ofzo. Van de reacties die ik heb gelezen wordt er toch meer vanuit de pest-kijk gepost. Dus voordat ik me er serieus in ga verdiepen: bedoel je serieus dat jullie bedreigt worden? of toch niet?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het komt misschien over, alsof ik het dan maar gewoon vind, nu ik het overlees. Maar dat bedoel ik dus niet!! Dat daar geen misverstanden over bestaan!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ben wel 2 keer bedreigt met een mes aan mijn keel.. hun zeiden ik moet jou soort niet ik ga jullie uitroeien je hebt nog 1 kans om je te verandere.. ik deed dat dus niet...toen kwamen ze weer...alleen toen kwamen er opeens kei veel mensen aan...dus hun vluchten... maar goed ik ga liever nog nie dood en al zker nie door hun! |
![]() |
||
Citaat:
Kijk, dat mensen anderen mensen 'raar' of 'gek' vinden, okay. Daar kan ik nog mee leven. Maar dit gaat toch echt wel heel erg ver! Pesten vind ik al belachelijk maar dit! En nee, hier is, vind ik, geen reden voor te noemen. Dit is te. Je kunt echt wel iemand (of zoals blijkt) bepaalde groepen niet mogen maar dit slaat toch echt nergens op! Ik ben nog steeds verbaasd dat je echt bedreigen bedoelde. Ik geloof je, zeer zeker. Maar toch... Dat er zulke naieve mensen op de wereld zijn.
|
Tja... Pesten doen mensen om bij een groepje te kunnen horen. Laten zien dat je beter bent dan anderen om maar leuk gevonden te worden. Onzekerheid, verveling en prestatiedrang. Soms kunnen mensen de grens alleen niet meer trekken tussen een beetje pesten (wat nog best serieuze gevolgen kan hebben) en echt bedreigen. De scheidingslijn is ook heel vaag. Vaak zullen mensen bij een serieuze bedreigen namelijk zeggen: "Ach, hij zei maar wat... Dat moet je niet serieus nemen." Als het dan wel serieus is zien ze het verschil al niet meer.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ehm... Ik lees even een paar reacties wat beter. Mensen, het is niet de bedoeling om te gaan flamen of stuk voor stuk te gaan zeggen wat je van gothics vindt. Flamen doen we lekker niet en wat je van gothics vindt doen we niet op psych.
Sorry hoor, ik wil niet lullig doen, maar ik heb meer threads over gothics gezien en daar werd ik niet blij van. Opmerking gaat uiteraard niet voor iedereen op. Just a sidenote... ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik durf het wel maar ze kunnen mij niet helpen.. ik kende ze niet...2 van hun ware buitenlands of half aan hun praten te horen en de andere 3 week nie ik kon hun gezichten ook niet zien...ze hadde van die "zonneklep dingen op" hoe noem je die en ze keke me niet recht aan ofzow.. mijn vriend is laats ook samen met een andere vriend door hun helemaal in elkaar geslagen met kettingen enz.. ![]() en ik wil ook nog even kwijt...dat ik niet vraag wat je van goth's vind..net als kruimel al zei... er zijn verschillende soorten goth's en ja ik geef toe er zijn goth's doe niet echt normaal zijn.. maar dat gaat zeker niet op voor alle... maar niet alle "gewoon gekleden zal ik het maar noemen" zijn normaal dus... maar mijn vraag is meer waarom mensen het doen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zo zie ik het tenminste ![]() En om eerlijk te zijn help bij dat soort mensen helaas maar 1 ding, ze nog banger maken dan ze bij jou proberen te doen...
||
![]() |
Citaat:
ja maar wa moet ik doen..ik ben niet zo iemand van ik zal ff iemand iets doen..ik haat dat ik wil nooit iemand pijn doen ik doe eigelijk geen vlieg kwaad ik laat iedereen zin zun waarde... maar toch doen ze zo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Met dat soort figuren valt jammer genoeg geen rationeel gesprek te voeren...
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
"Stel je niet zo aan" lijkt me een redelijk nutteloze reactie, aangezien het juist de bedoeling van dit forum is om gevoelens te uiten en over dat soort dingen te praten.
Bovendien kunnen de gevolgen van pesten heel ver gaan, en als je deze thread gelezen zou hebben WinterQueen, dan had je misschien gezien dat het hier niet gaat om onschuldige pesterijtjes. Dit gaat om dingen als bedreiging en mishandeling; iets dat behoorlijk strafbaar is.
|
![]() |
ik ken t.. een vriendin van mij is ook goth.. en haar broer is laats in elkaar geslagen omdat ZIJ goth is.. slaat toch ook nergens op.. al haar vrienden hebben haar ook laten vallen.. ze heeft allen mij en nog een meisje.. je moet iemand gewoon respecteren zoals hij/zij is toch??
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat zou betekenen dat we alleen nog individuele gebeurtenissen mogen vertellen en onze gevoelens mogen uiten over zaken die nog niemand ooit heeft meegemaakt...lekker discussieren zal dat worden ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Om eerlijk te zijn blink jij niet echt uit in intelligentie, dat blijkt wel weer... Maar voor de non-intelligenten onder ons.... "Dat soort mensen" slaat op "daders" ![]() Misschien moet je ff nadenken voor je uberhaupt een reactie op iets gaat posten waar je de lijn niet van kan volgen ![]()
||
Citaat:
Zo zijn er wel meer voorbeelden te noemen. Maar het gros is (volgens mij ook) idd niet denkend en volgt 1 (slimme) leider. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Veevoersector bedreigt gezondheid' Gatara | 16 | 01-02-2005 11:00 | |
Extreemrechts bedreigt maker Spamvrij.nl Gatara | 12 | 28-10-2003 11:56 | |
Iran moet bewijzen dat nucleair programma voor vreedzame doeleinden is. Gatara | 34 | 26-09-2003 20:30 | |
VS overweegt sancties voor IJsland wegens walvisvaarders Rabbi Daniel | 88 | 22-08-2003 00:43 | |
De Kantine |
Ben je wel eens bedreigd? Verwijderd | 62 | 23-09-2002 15:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zelfverdediging Silindistani | 28 | 17-04-2002 20:09 |