Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
vet.
dit is nou echt een film waar ik naar uitkijk. alleen al natuurlijk om te zien hoe annakin verleid wordt door de Darkside. verder kun je bij starwars films altijd rekenen op een flinke portie actie en special effects, plus een goed verhaal. kan niet wachten tot 2005 (?) |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar ja, je bent 15, kan het je niet kwalijk nemen ..
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Ik ga niet, episode 1 vond ik ruk en 2 ook. Ik heb me twee films lang mateloos geërgerd aan Jar Jar Binks. De oude Star Wars films zijn in mijn ogen vele malen beter.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Mmm Star Wars Star Wars
![]() Kijk echt zooo naar die film uit ![]() Maar eigenlijk vind ik het ook wel goed dat ze er steeds een paar jaar mee wachten voor er weer een nieuwe uitkomt. Zo wordt de spanning lekker opgebouwd ![]() Ik vond wel dat ze met de vorige film er hebben geprobeerd te "scoren" bij het publiek door al die overdreven zoetsappige liefdesscenes... Maar goed, dat wordt vast wel weer goed gemaakt in dit deel... |
![]() |
|
![]() |
vergeet niet dat Star Wars in 1977 na Jaws de 2e grote blokbuster ooit was en dat die film zeker zo veel om marketing als om film draaide.
"scoren" is misschien nog wel meer van toepassing op de ouwe dan de nieuwe films - maar zoals gewoonlijk heeft de geschiedenis de neiging om het verleden te 'romantiseren' (asubegrijpwatikbedoel) verder houdt George Lucas nog steeds vol dat Star Wars bedoeld is om (in de eerste plaats) kinderen iets te leren; en bekeken als een kinderfilm zijn de romances niet al te 'juicy'. |
![]() |
|
ik vind alleen de laatste 3 delen leuk ( 4,5,6) want dara komt tenminste nog humor in voor en ook mysterie. In feite weet je al wat er deel 3 gaat gebeuren, en ook dat duistere staat me niets aan, waarom kan er niet een grapje inzitten?
||
Citaat:
|
ik zit me nu al te verheugen op het moment dat Darth Vader voor de eerste keer op het scherm komt! De zaal wordt helemaal gek (ik ga natuurlijk weer naar de premiere!!!).
Ik verwacht er gewoon niet teveel van.. ze zijn nooit zo goed als Ep4 t/m 6
||
Citaat:
De hele sfeer was weg vond ik, en persoonlijk zat ik ze alleen nog maar te kijken voor Padme Amidala (Natalie Portman is ZO knap), omdat ik verwoed Star Wars fan ben, en om de Jedi-trucjes en lightsaber gevechten. Niet meer omdat ik er zo heerlijk in opgeslokt kon worden als ik in de eerste 3 films kon, deel 4 5 en 6 dus... Ze misten de sfeer, de flair van deel 4, 5 en 6, imho...
|
Ik ben benieuwd..
Ik hoop dat deze beter zal worden als de 2 voorgaande.. Mijn favo is Empire Strikes Back.. Met een lekker slecht einde ![]() En George Lucas zei dat hij na deze trilogie zou stoppen met Star Wars films maken.. Dus een remake zit er niet in en waarom een remake, ik bedoel je hebt als special edition en ze moeten Star Wars behouden zoals het is.. Juist met het minimale budget en het nog gebrek aan technieken toendertijd liet zien hoe creatief de makers waren... Dat is iets wat Star Wars ook speciaal maakt.. En de heer Lucas was eerst van plan om van Star Wars een 9 delige epos te maken.. Maja de laatste trilogie kan je wel vergeten.. Voor een impressie hoe het zou zijn geweest kan ik je aanraden de boeken en strips rondom Star Wars te lezen ..
||
![]() |
Citaat:
een jaar na A new hope kwam trouwens al de eerste spinoff novel uit (Splinter of the minds eye) - informatie uit dit book heeft Lucas wel gebruikt voor ep 5 en 6. om de hele geschiedenis van Star Wars te lezen, is trouwens onbegonnen werk - alle spinoffs beschrijven nu in totaal ruim 25.000 jaar... |
![]() |
|
![]() |
idd de "Zahn-trilogy" is erg goed; Shadow of the empire trouwens ook (speelt tussen ep 5 en 6), maar persoonlijk vind ik de oude verhalen (de opkomst vd eerste Sith ed) interessanter; helaas zijn deze minder goed beschreven dan de verhalen na (en tussen) de films
*spoilertje* in Vector's file (speelt 25 jaar na ep 6) gaat Chewbacca trouwens dood; de hoofdrollen gaan steeds meer naar nieuwe figuren en dat vind ik minder leuk... |
![]() |
|
![]() |
Star Wars Episode 3, als dat niet de vetste van de 6 wordt dan weet ik het ook niet meer...
Deel 1 vond ik btw zwaar kut, maar gelukkig maakte 2 alles weer goed ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Wilke felm je het lietst gezaan hebt en wat je ervon vand #22 Verwijderd | 500 | 26-06-2006 20:25 | |
Films, TV & Radio |
Starwars Episode 3: Revenge of the Sith Carn | 437 | 30-06-2005 18:36 | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 |