Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het vermelden was wellicht tamelijk loos.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik leef grotendeels aan de hand hiervan; Respect hebben voor de natuur Geestelijke en fysieke zelfverbetering Respect hebben voor mijn medemens Die dingen wil ik graag blijven volhouden tijdens mijn leven.
||
Citaat:
Om te kunnen zeggen dat je in je leven toch een hoop goede dingen hebt meegemaakt, en hebt genoten van het leven zoiets
Laatst gewijzigd op 12-07-2003 om 21:17. |
![]() |
|
tja... drijfveer.
Een heleboel, en dat in combinatie. -Ik wil graag goed leven -Ik weet alleen niet hoe je dat doet, dus dat wil ik, zo goed mogelijk, voor mezelf bepalen -Ik wil wel weer open blijven staan voor andermans visie op het "goed leven", om zo zoveel mogelijk te leren over anderen, en daarmee de mens, en dus jezelf ook weer, waardoor je weer dichter bij de defenitie van "goed leven" komt (denk ik dan he) -En dat wil ik ook allemaal nog eens doen terwijl ik probeer gelukkig te leven, met veel humor enzo, want dat vind ik nog misschien wel het belangrijkst. dat was het wel Ik wil me trouwens ook wel eens goed leren uitdrukken, want hoe meer ik denk, hoe moeilijker het wordt.
|
![]() |
Misschien wel uit een zekere gewoonte?...
Ik sta er niet vaak bij stil en als ik opsta is het meer omdat het moet maar als ik eens dieper nadenk dan zijn er wel enkele redenen: Ik besef dat - als het verder even goed gaat - op de eerste plaats mijn vriend komt. Liefde is voor mij toch wel het belangrijkste wat me drijft om verder te gaan en me gelukkig maakt (als het goed gaat tenminste). Dan is er mijn studie, die ik nog 1 jaar moet verderdoen en waarna ik dan geld kan verdienen. Dan is er uiteraard mijn hond die zonder mijn bestaan al lang niet meer leefde. En dan zijn er dromen die mijn bestaan soms draaglijker maken. Ook het wegtrekken naar rustige plaatsen, het alleen zijn, de natuur en de omgeving bewonderen en vooral, de stilte ervaren. Voor de rest is er voor mij niets belangrijk. |
![]() |
|
nou als k met leven op zou houden zou dat andere teveel pijn doen dus moet k maar door he
ennum...nah als k dan tog aan het leven ben kan 'k dr net zogoed wat van proberen te maken... ik denk dat de meeste mensen gewoon maar leven omdat ze nou eenmaal aan het leven zijn en zelfmoord zo extreem is en er dan maar het beste van proberen te maken |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Gezinsbeïnvloeding binnen een gezin met een kind met kanker ShanaM | 3 | 28-11-2013 17:36 | |
Seksualiteit |
Zin... Dark Angel | 36 | 12-08-2003 00:11 | |
Seksualiteit |
'geen zin' Verwijderd | 41 | 19-07-2003 08:29 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
De-Hoe-Vertaal-Ik-Een-Latijnse-Zin-Tutorial(-Deel-1?) John-17 | 3 | 31-12-2001 18:51 | |
Verhalen & Gedichten |
de zin van onzin de wijze jodokus | 13 | 09-12-2001 19:04 |