Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het verdriet over het stervan van iemand kun je accepteren,het is zo. Leven is kiezen....voor lijden of niet lijden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Als je stopt met verzet en alles neemt zoals het IS maakt dat een einde aan lijden. Alles wat gebeurt is perfect zo als het moet zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Als ik iemand op straat zie sterven dan kan ik zeggen 'nou dat was het, ik verzet me niet, het is, het is perfect' en dat is dan natuurlijk waar, maar als ik hem of haar succesvol reanimatie geef dan 'is' die persoon niet dood en dan heb ik veranderd wat werd (of eigenlijk niet, maar alleen voor mijn gevoel heb ik dat veranderd), en dan 'is' dat ook 'perfect'...begrijp je? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het gaat erom dat je al die emoties accepteert als wat IS,het hoort bij jou op dat moment. Natuurlijk mag je altijd streven naar iets.. Laatst gewijzigd op 03-07-2003 om 10:39. |
![]() |
||
Citaat:
Moeder: Jongen... ![]() Zoon: Da's mooi mam ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Nee, het gaat erom dat je al wat is accepteert,dus de woede,het verdriet,,de onmacht. Het is niet zo dat je een robot moet zijn zonder gevoelens. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
De verdronkene van Margriet de Moor Helpplz | 2 | 06-03-2013 19:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Seks met dieren strafbaar stellen? Rollo Tomasi | 224 | 09-04-2004 21:04 | |