Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ben je down met ons?
zijn we down met jou! vertel het rond en doe het gauw ben je down met ons? zijn we down met jou! vertel het rond en doe het nou als ik vroeger ergens rapte werd ik vaak uitgelachen [pff hahaha] soms erger nog en werd ik de tent uitgetrapt behandeld als de laatste omdat ze me misplaatsten waarom weet ik niet, ik ben niet anders dan m’n naasten of wel soms? zo ja, ik vroeg er niet zelf om ben ik ergens niet welkom nou dan draai ik me snel om maar tegenwoordig sta ik op elke gastenlijst omdat ze zogenaamd down met me zijn maak dat de kat maar wijs! ik weet nog dat ik werd gedisst voor deze deur nu wil je me binnen hebben, geen gebitch, geen gezeur dat ben ik niet gewend, ookal is het leuk voor de verandering herkenning van talent zorgt voor een speciale behandeling maar ik maak liever een wandeling met peepz van way back degene waarmee ik demo’s opnam op een tapedeck ik chill nog steeds met man als miek en borg echte peepz vergeet ik niet wees maar niet bezorgt Hans Teeuwen kan er og wat van leren ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar met teksten als "hij heeft geen klok en geeft geen fok", "is nooit op tijd en heeft geen spijt" en "ben je down met ons zijn we down met jou, vertel het rond en doe het gauw" kan ik dhr Raymzter niet echt een goeie rijmmeneer noemen! Ik zeg niet dat ik beter kan rappen, maar ik weet wel dat er gasten zijn die het way-better kunnen en die veel meer respect (jaja, vaktaal) verdienen, en die gast z'n artiestennaam verdient hij ook niet, je zou -aan de naam te zien- echt vette teksten verwachten... Nee, dan heb ik echt meer bewondering voor de teksten van bijvoorbeeld Brainpower. Zelfs die 12-jarige gastjes van de Moordgasten kunnen het beter. Sorry.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() raymzter is een van de beter mc's, en omdat elke randdebiel hier meteen struikelt over zijn rijmschema's wil nog niet zeggen dat hij slecht is.. ik bedoel hij is een van de weinig nederlandse mc's die nog ergens over rapt(nee ik heb het niet over down met jou). ja maatschappijkritische raps ja, ok ik geef toe hij flowt niet echt super en hij kan nog wel zijn rijmschema ontwikkelen maaar ik zou zeggen ga eerst eens luisteren naar zijn album en zit niet zo te miepen.. want die single down met jou is echt niet representatief voor zijn hele ouvre smookbreek = ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Struikelen over die debiele rijmschema's? Waarom zou ik? En zijn onderwerpen zijn ook ronduit debiel, uitgekauwd en saai. Hij had net zo goed nergens over kunnen rappen, dan had dat nog intelligenter geklonken. Nee, ik heb zijn CD niet gehoord, maar ik heb zijn teksten opgezocht. De muziek voegt toch geen reet toe.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Either way, Def P is met afstand de beste tekstschrijver die Nederland ooit gehad heeft. Of je 'm fijn vind rappen en of Seda een beetje beats d'r uit perst is een andere zaak. Maar mijns insziens is het overduidelijk dat Def P allesbehalve nep is. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zat in de trein is zag een lekker wijf en m'n pik stond stijf. Echt geweldig hoor diepe teksten osdorp posse. Klinkt als een DMX tekst dat vind iedereen ook zo'n geweldige mc. Iedereen die een beetje verstand heeft van hip hop weet dat Extince de beste teksten heeft. Misschien klinken ze teksten niet zo koel als die van Osdorp posse betere teksten, flow, heeft tie wel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Buitendat; hit? Wellicht kun je mij even hun exacte hitnotering in de Nederlandse top40 vertellen? Buitendat 2; ik heb liever iets minder flow als dat meer inhoud betekent. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb m (ze) een keer live gezien. Ik was namelijk bij Top of the Pops (heel gaaf, met dj Kelvin, Times4 en Junior/senior!!! dat laatste is trouwens wel leuk )
Goed, ik vond het uitermate niet goed, het rammelde aan alle kanten, de raps gingen niet gelijk met de muziek, en ik vind zijn teksten waardeloos. Het was wel heel grappig, ik zat met een vriendin heel flauw uit de maat te klappen. We zijn overal uit geknipt ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Je audioscrobbler stats ]{ing | 500 | 01-12-2005 00:11 | |
Muziek |
HipHopCorner LeylaLief | 136 | 11-05-2005 13:55 | |
Muziek |
Raymzter - Kut marrokaan Femme-Fatale | 191 | 23-07-2004 14:41 | |
Muziek |