Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik kreeg met 0-urencontract ook altijd meeromdat dan je vakgeld enzo inbegrepen zat en bij een vast contract met bepaald aantal uren juist niet (krijg je dat 1 keer per jaar)
ik vind best dat ze iemand die ergens al een jaar werkt opslag kunne geven maar wat jij zegt over: k kan psies tzelfde als haar dus vin dik dat ik meer moet krijgen is onzin natuurlijk. kijk je werkt bij videoland en daar heb je nou eenmaal niet zoveel moeilijke dingen die je hoeft te doen. dus dan zou het volgens jouw mening betekenen dat hoe ouder je bent hoe minder je verdient... ![]() (khoop dat je t snapt want daar komt t in principe op neer) |
![]() |
|
Het is heel logisch hoor dat je minder verdient als je jonger bent.
Het is nou eenmaal zo dat hoe ouder je wordt hoe beter werk je levert. Nou zit er misschien soms wel verschil in persoonlijkheden, maar gemiddeld genomen is het wel zo. Ook moet je erbij meerekenen dat iemand van 19 toch meer kosten heeft dan iemand van 16. Want dan ben je namelijk volwassen en willen ouders niet alles meer betalen. En jouw mening dat je juist meer zou verdienen klopt natuurlijk niet, want dan zou jij elk jaar minder gaan verdienen, terwijl je steeds meer kosten maakt. Lijkt me niet echt logisch. Ook leer je door de jaren heen veel meer en is het dus logisch dat je daarvoor meer betaald krijgt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() sorry.
|
Verwijderd
|
Nee, tenzij je echt een specifieke kennis van dingen moet hebben om het werk te hebben verdien jij gewoon jouw salaris.
Wel is het zo dat je bij sommige bedrijven meer gaat verdienen als je er langer werkt of als je trainingen volgt. Waar ik nu werk krijg ik ook meer als ik trainingen volg. Super relaxt want ik krijg tijdens het volgen van zo'n training door betaald, maaltijden/reistijd betalen ze. En ik kan er nog iets van 20 volgen ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Iemand van 16 kan (in een normale AH (geen franschis dus)) nooit meer verdienen dan iemand van 18. Loon schalen als volgt Alleen functiegroep 1 en 2 15 functiegroep 1 = 2,62 16 functiegroep 1 = 3,02 functiegroep 2 = 3,68 17 functiegroep 1 = 3,45 functiegroep 2 = 4,13 18 functiegroep 1 = 3,90 functiegroep 2 = 4,61 19 functiegroep 1 = 4,55 functiegroep 2, 0 dienstjaren = 5,11 functiegroep 2, 1 dienstjaar = 5,18 20 functiegroep 1 = 5,30 functiegroep 2, 0 dienstjaren = 5,95 functiegroep 2, 1 dienstjaar = 6,03 functiegroep 2, 2 dienstjaren = 6,11 21 functiegroep 1 = 6,17 functiegroep 2, 0 dienstjaren = 6,87 functiegroep 2, 1 dienstjaar = 6,97 functiegroep 2, 2 dienstjaren = 7,07 functiegroep 2, 3 dienstjaren = 7,16 22 functiegroep 1 = 7,16 functiegroep 2, 0 dienstjaren = 7,94 functiegroep 2, 1 dienstjaar = 8,05 functiegroep 2, 2 dienstjaren = 8,16 functiegroep 2, 3 dienstjaren = 8,27 23 functiegroep 1 = 8,35 functiegroep 2, 0 dienstjaren = 8,94 functiegroep 2, 1 dienstjaar = 9,07 functiegroep 2, 2 dienstjaren = 9,19 functiegroep 2, 3 dienstjaren = 9,32 functiegroep 2, 4 dienstjaren = 9,45 functiegroep 2, 5 dienstjaren = 9,57 Vanaf je 19de gaan ook het aantal jaren dat je in dienst bent namelijk tellen. Bij zo goed als alle albert heijns geld deze norm (CAO norm) Ook blijft het zo zo lang je geen Verkoper 2 (functiegfreop 2) bent je geen dienstjaren hebt ![]() Volgens deze tabel kan iemand van 16 dus niet meer verdienen dan iemand van 18. Iemand van 17 kan daarintegen wel meer verdienen dan iemand van achttien Maar zoals jij het brengt gaat in de meeste "normale"(zie boven) niet op. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hehe ik ken het gevoel vooral als je merkt dat ze het alleen maar redden doordat jij er werkt... maar goed ik denk dat er niet zo heel veel verschil idd zit in het werk dat je aflevert maar het is nou eenmaal.. Je zit nu nog vast aan jeugdloon, maar over een paar jaartjes zijn de rollen omgedraaid moet je dan denken
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Studeren |
Lastige situatie voor studiekeuze Kelvyn | 5 | 31-12-2014 09:29 | |
Software & Hardware |
Airflow Antec 300 in stoffige omgeving. Severus | 9 | 09-12-2011 12:13 | |
Liefde & Relatie |
ik schaam me echt voor dit, maar ik kan er niks aan doen... Anoniiem | 24 | 26-02-2011 18:18 | |
Verhalen & Gedichten |
TIJD voor een WEDSTRIJD-poll Porcelain | 123 | 25-10-2007 22:44 | |
Vrije tijd |
Uefa laat wedstrijden Valencia en Barcelona doorgaan. EmilioFCG | 58 | 18-03-2004 20:02 |