Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2003, 08:58
Mss Maddocks
Mss Maddocks is offline
Stelling : een lange afstands relatie meot je NOOOOIT beginnen als een van de twee heel erg jaloers en onzeker is
Kom maar op
Oud 01-07-2003, 09:00
Gothic
Gothic is offline
Ja, tenzij dat 'overwinbaar' is... maar op afstand lijkt me dat wat lastig...
Oud 01-07-2003, 09:22
Verwijderd
Het lijkt mij ook best moeilijk dan.

Maar je moet de ander ook geen redenen geven om jaloers en onzeker te zijn. Je moet de ander dan juist laten merken dat je te vertrouwen bent.

Als de ander redenen krijgt om jaloers en onzeker te zijn, dan gaat het inderdaad hartstikke mis.
Maar dan ligt het niet aan degene die zo jaloers en onzeker is, maar aan beide personen. Of misschien nog wel meer aan de ander.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 09:23
Secret_girl3
Secret_girl3 is offline
je zou ht dan beter niet kunnen doen maar het valt natuurlijk altijd te proberen
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 09:39
Verwijderd
kun je beter wel aan beginnen..

ik ben zelf heel jaloers en heel onzeker en dat heb ik nu zo'n beetje overwonnen.. dus ik denk dat het alleen maar beter is
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 10:54
Verwijderd
Ik denk dat het eerder verbeterend werkt. Als je een lange-afstandsrelatie volhoudt, word je niet constant geconfronteerd met het gedrag van de ander. Die zit immers een heel eind weg. Als je dicht bij elkaar in de buurt woont word je dus wel geconfronteerd met het gedrag van je vriend(in) tegenover andere jongens/meisjes, wat natuurlijk veel meer aanleiding is om onzeker te worden. Voor mij zou gelden: wat niet weet, wat niet deert.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 11:06
PardonMe
PardonMe is offline
jaloezie zal een relatie op grote afstand er zeker niet makkelijker op maken!
Mij zou het na verloop van tijd erg gaan irriteren, dat ik niks zou kunnen doen alleen, zonder dat hij achterdochtig wordt.. *brrr* Of dat hij telkens wil weten wat je bent wezen doen en met wie, welke jongens zijn dat dan!? Ken ik die niet?? Hoe zijn die dan!?!? *frust*
Oud 01-07-2003, 14:52
Johie
Johie is offline
Hehe ja ben ik wel mee eens.

Heb vaak dat ik meid op afstand, leuk vind, maar ja als ze je gaan missen is de kans groter dat ze overgaan op iemand die in de buurt woont.

En ja als je allebei auto hebt ofzo is het nog wel te doen denk.
Maar goed, kweet het niet, vaak ben je toch te verliefd dat je het toch doet om een relatie op afstand aan te gaan.

Grtzz,

Johie
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 15:54
Phileine
Phileine is offline
Je moet geen verkering nemen met iemand die niet om kan gaan met andermans' onzekerheid.
Oud 01-07-2003, 17:04
AngelLena
AngelLena is offline
Komt vaak niet goed nee...
Oud 01-07-2003, 19:31
Verwijderd
Ik was heel onzeker en jaloers nou niet echt.. maar juist die afstand.. dan moet je elkaar wel vertrouwen. en nu gaat t heel goed.
je kan t dan ook zeker overwinnen. Waarom zou je het niet gewoon proberen dan?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 19:39
Koit
Koit is offline
Er zit (voor mij dan) een positieve en negatieve kant aan:
De postieve kant is dat je mekaar dan niet heel vaak ziet, en de keren DAT je mekaar dan wel ziet is het natuurlijk kei leuk!
De negatieve kant is dat je ook een relatie aangaat zodat je altijd 'iemand hebt' stel je moet ff 'je ei kwijt' (wat een kut uitspraak) en dan is je vriend/vriendin er niet want die woont nou eenmaal heel ver weg.
Dus wat dat betreft is het wel een beetje afwegen.
Oud 02-07-2003, 17:08
punkyfun
punkyfun is offline
Citaat:
Johie schreef op 01-07-2003 @ 15:52:
Hehe ja ben ik wel mee eens.

Heb vaak dat ik meid op afstand, leuk vind, maar ja als ze je gaan missen is de kans groter dat ze overgaan op iemand die in de buurt woont.

En ja als je allebei auto hebt ofzo is het nog wel te doen denk.
Maar goed, kweet het niet, vaak ben je toch te verliefd dat je het toch doet om een relatie op afstand aan te gaan.

Grtzz,

Johie
idd
Oud 02-07-2003, 21:14
Rubke18
Rubke18 is offline
als je echt van iem. houdt dan maakt afstand geen verschil want dat heb ik ook vaker gehad !!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Mss Maddocks schreef op 01-07-2003 @ 09:58:
Stelling : een lange afstands relatie meot je NOOOOIT beginnen als een van de twee heel erg jaloers en onzeker is
Kom maar op
bij jou is dat denk ik wel van toepassing (na je andere stukje gelezen te hebben)
Maar een vriendin heeft ook een relatie op afstand gehad, en dat ging toch bijna een jaar goed. Dat het uit ging had niet smet de afstand te maken denk ik...
Hij was gewoon een zak
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 23:22
Jozzy
Jozzy is offline
Afstand kan bijzonder klote zijn, zeker als één van beiden zich niet goed voelt en even steun nodig heeft..... Verder is het niet zó'n hele grote ramp; je moet tenslotte ook zonder elkaar kunnen... Hoewel ik toch liever iemand om de hoek heb wonen, dan op 2 uur treinen hoor...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 03:49
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Beetje zonde van je geld..
Ben d'r zelf ook achter gekomen..
Maar nog steeds niet van geleerd ..
Oud 03-07-2003, 07:39
biep
biep is offline
Citaat:
Bruce schreef op 03-07-2003 @ 04:49:
Beetje zonde van je geld..
mijn vriendje kost mij 9 euro per week.
(aan het openbaar vervoer Apeldoorn <-> Hengelo)
en 9 euro is voor mij 3 uur werken.
maar ik denk toch echt dat het plezier dat ik met hem zwaarder weegt dan die 9 euro
Oud 03-07-2003, 13:16
Jozzy
Jozzy is offline
Als je het zo gaat bekijken kost mijn vriend €17,80 per keer daarheen.... Gemiddeld een weekend in de twee of drie weken is dat, en hij is ongeveer net zo vaak hier. 't Is niet weinig (zeker niet!), maar hij is het meer dan waard..
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 11:09
Verwijderd
aangezien je dan , lijkt mij, helemaal gaat flippen lijkt t me niet slim, maar wat noem jij een lange afstand als i vragen mag
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 11:51
Verwijderd
Mwah. Meer dan 2 uur treinen vind ik ver. Dan wordt het ook wel een beetje duur in de weekends als ik haar wil zien en ik moet een kaartje met korting kopen omdat m'n OV niet geldig is.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 16:46
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
kan best
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten