Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2003, 20:25
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik ga binnenkort samenwonen met meneer de vriend, en ik zie het echt wel zitten, 2 super-onafhankelijke en vrije mensjes toch bij elkaar. Ik heb er echt wel lang over nagedacht, maar samenwonen zullen we...

Ik vroeg me alleen iets af.
Het lijkt me logisch dat, als je samenwoont, je méér en spontaner seks hebt (spontaner omdat je niet meer alles moet afstellen op dat ene seksmoment, dat je dus tussen 2 bezigheden door gemakkelijker seks kunt hebben).

Maar wordt het dan ook minder spannend? Ga je elkaar seksueel niet als vanzelfsprekend beschouwen? Want "wat je thuis hebt, is vaak minder interessant dan wat je elders krijgen kan".

Wie woont samen met z'n geliefde en kan hier dus uitspraken over doen? Welke dingen zijn veranderd, verbeterd of verminderd? Ga uw gang.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 20:26
Roos
Roos is offline
In het begin is het natuurlijk elke dag raak. Net vakantie: je slaapt elke avond naast elkaar dus...
Oud 06-07-2003, 20:33
Verwijderd
Ik heb int verleden een half jaartje met mn vriendin samengewoond. Als je samenwoont heb je soms idd meer sex. Maar dat is meestal aant begin zo. Na een tijdje begint t ook minder te worden, maar tis nooit te weinig als je begrijpt wat ik bedoel. Nee het word niet minder spannend. Het ligt er gewoon aan hoe je t zelf opbouwt natuurlijk. Je kan t zelf natuurlijk spannender maken... Like je staat in de keuken en kleed elkaar uit en neemt slagroom uit de koelkast en gaat in de keuken vrolijk verder met de vrijpartij... Anyway you get my point I hope?
Dingen die zijn veranderd... Hmmzz ff denken. Samen tandenpoetsen ennehmm... Samen douchen Tja, je gaat meer dingen met elkaar doen en vult elkaar aan. Ik zou eigenlijks niet weten wat verminderd, verbeterd of wat dan ook. Tgaat geleidelijk aan zonder dat je t doorhebt.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 20:33
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Roos schreef op 06-07-2003 @ 21:26:
In het begin is het natuurlijk elke dag raak. Net vakantie: je slaapt elke avond naast elkaar dus...
ah ervaring mee? Zoja: ok in het begin allemaal fantastisch, en daarna?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 20:37
Roos
Roos is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 06-07-2003 @ 21:33:
ah ervaring mee? Zoja: ok in het begin allemaal fantastisch, en daarna?
Nee maar dit ligt nogal voor de hand

Dus ik weet niet hoe het daarna wordt. Ja natuurlijk wel minder vaak...
Oud 06-07-2003, 20:41
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ook al omwille van het feit dat je idd elkaars intiemste zaken ziet, bv. wc gaan of ziek zijn of je ochtendkreukelgezicht of scheten laten om maar iets te zeggen, die natuurlijk doodnormaal zijn. Maar ik vraag me af of door zo dicht bij de ander z'n intimiteit gedrukt te staan, je de ander als minder aantrekkelijk gaat bekijken. Misschien zelfs onbewust.

Ik stel deze vraag omdat ik een (echt niet oppervlakkige) vrouw ken van ongeveer 40 die deze dingen als reden geeft om niet te gaan samenwonen. Zij heeft altijd LAT-relaties, en dat houdt haar seksuele leven op peil, zegt ze.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 20:46
Verwijderd
Ja klopt je ziet elkaars intieme dingen wel ja. Maar ja, daar wen je wel aan hoor. Eerst kijk je dr raar tegenop. Maar naar mate je langer samenwoont is t de gewoonste zaak van de wereld. Najah, naar de wc gaan... Dan doe je de deur op slot. Maar ik begrijp je wel. Stel je gaat een BIG boodschap doen ofzo en je komt stinkend de wc uit... SO WHAT? Je woont samen en je kan niet verw8en dat je partner altijd naar bloemetjes ruikt als die uit t toilet komt. Het valt allemaal reuze mee hoor, tis alleen ff aanwennen int begin. Intieme dingen zijn alleen intiem als je t met vreemden deelt. Je partner is geen vreemde meer voor jou dus no problemos ey?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 20:49
poesiefox
poesiefox is offline
In het begin deden we het idere dag, want dat waren we zo gewend. Sex hadden we bij iedere gelegenheid dat we elkaar zagen. En toen kwam de dag dat het een gewoonte werd, en dat ik er niks meer aan vond. Klaarkomen deed ik al niet meer. Help!

Gewoon te vaak gedaan. Maar dat moet je dan aan meneer de vriend gaan vertellen. Lieverd, ik heb besloten dat ik voortaan alleen maar sex wil als ik er zin in heb,ik wil het wel lekker vinden.

Vond-ie verschrikkelijk egoistisch van me. Was onze eerste ruzie.

Het werd eerst drie, toen twee keer per week, en twee hele fijne keren. Het zit hem niet in kwantiteit maar in kwaliteit. Maar dat is hij volgens mij nog steeds niet helemaal met me eens, stiekem.

Jammer dan, ik kan fysiek gewoon niet vaker.
Oud 06-07-2003, 21:15
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 06-07-2003 @ 21:49:

Het werd eerst drie, toen twee keer per week, en twee hele fijne keren. Het zit hem niet in kwantiteit maar in kwaliteit. Maar dat is hij volgens mij nog steeds niet helemaal met me eens, stiekem.
Oef, dat komt me bekend voor

Inderdaad wordt 't na verloop van tijd gewoon minder. De sex wordt niet minder goed, maar als je toch elke dag bijmekaar bent is het niet meer dat je erg uitkijkt naar de volgende keer. Die mensen die zeggen dat ze samenwonen en elke dag sex hebben geloof ik niet.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 22:31
Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
Chimera schreef op 06-07-2003 @ 22:15:
Die mensen die zeggen dat ze samenwonen en elke dag sex hebben geloof ik niet.
Maar als je niet samenwoont kun je wel elke dag sex hebben?
Oud 06-07-2003, 22:34
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Manuzhai schreef op 06-07-2003 @ 23:31:
Maar als je niet samenwoont kun je wel elke dag sex hebben?
Op vakantie ofzo: ja.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 22:41
Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
Chimera schreef op 06-07-2003 @ 23:34:
Op vakantie ofzo: ja.
Maar dat is eerder ten gevolge van een beperkt tijdsbestek, er werd al aangegeven dat het ook de eerste tijd dat men samenwoont wel goed werkt.
Oud 07-07-2003, 00:15
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 06-07-2003 @ 21:41:
Ook al omwille van het feit dat je idd elkaars intiemste zaken ziet, bv. wc gaan of ziek zijn of je ochtendkreukelgezicht of scheten laten om maar iets te zeggen, die natuurlijk doodnormaal zijn. Maar ik vraag me af of door zo dicht bij de ander z'n intimiteit gedrukt te staan, je de ander als minder aantrekkelijk gaat bekijken. Misschien zelfs onbewust.
Nou, kelly en ik schijten,boeren en worden wakker naast elkaar. Dat zijn we al gewend. We hebben er niets van. Dat ligt meer aan je eigen instelling eigenlijk.

en ja, haar remsporen in de pot zijn nog groter dan die van mij

En ik kan je vertellen dat de seks er niet bepaald minder door word.

We wonen dan wel niet bij elkaar, maar de intiemste momenten hebben we al beleefd.
Zgn. Plonsmomenten. Bijvoorbeeld de eerste keer dat je je drol zonder schaamte hoorbaar kan laten droppen

(ik ga gekwoot worden)
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 10:11
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
AePiE schreef op 07-07-2003 @ 01:15:

(ik ga gekwoot worden)
Nee hoor. Don't u worry!

Hihi nou als ik in de vakantie bij meneer mijn vriend ben zijn we ook vaak bij elkaar en ik vind het heerlijk, ja ook vaak sex maar ja we hebben al wel veel intieme dingen samen meegemaakt en we groeien steeds dichter naar mekaar toe.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 18:34
m4cK
m4cK is offline
ey ik heb me eigen cribje en een paar babes wonen soms wel bij me in een maandje ofzo maar dan hebbe we echt super vaak sex bijna niet leuk meer zo vaak, 10, 15 keer per dag
Oud 07-07-2003, 18:39
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
m4cK schreef op 07-07-2003 @ 19:34:
ey ik heb me eigen cribje en een paar babes wonen soms wel bij me in een maandje ofzo maar dan hebbe we echt super vaak sex bijna niet leuk meer zo vaak, 10, 15 keer per dag
Och, tien tot vijftien minuten sex per dag is toch niet zoveel?
Oud 07-07-2003, 18:52
qghp
qghp is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 07-07-2003 @ 19:39:
Och, tien tot vijftien minuten sex per dag is toch niet zoveel?

1 nul voor poesiefox
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 19:03
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik woon alweer ruim en jaar samen en kan niet zeggen of de sex minder is geworden hierdoor omdat we het pas zijn gaan doen toen we samen woonde.
We weet ik dat het niet meer zoals in het begin was, dat er het liefst iedere avond gevreen werd.

Komt volgens mij op hetzelfde neer
Oud 07-07-2003, 19:08
Verwijderd
Citaat:
AePiE schreef op 07-07-2003 @ 01:15:
Nou, kelly en ik schijten,boeren en worden wakker naast elkaar. Dat zijn we al gewend. We hebben er niets van. Dat ligt meer aan je eigen instelling eigenlijk.

en ja, haar remsporen in de pot zijn nog groter dan die van mij

En ik kan je vertellen dat de seks er niet bepaald minder door word.

We wonen dan wel niet bij elkaar, maar de intiemste momenten hebben we al beleefd.
Zgn. Plonsmomenten. Bijvoorbeeld de eerste keer dat je je drol zonder schaamte hoorbaar kan laten droppen

(ik ga gekwoot worden)
echt een van de smerigste posts ever gheheheh
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 21:02
Verwijderd
ik heb het idee dat kelly die post me niet in dank af gaat nemen
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 21:33
Dree
Dree is offline
Ik denk dat het zien van elkaars intieme plonsmomenten niet het grootste gevaar is, dit is nl visa versa. De gewenning, elkaar iets teveel als maatjes zien is misschien gevaarlijker. Maar zoals Snoopy al zei, dit los je gewoon op door inventief te blijven.
Maar ik denk dat jij je hier de komende tijd nog niet druk over hoeft te maken, veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 11:32
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Sluw schreef op 07-07-2003 @ 22:33:
Ik denk dat het zien van elkaars intieme plonsmomenten niet het grootste gevaar is, dit is nl visa versa. De gewenning, elkaar iets teveel als maatjes zien is misschien gevaarlijker.
Ja dat bedoelde ik eigenlijk. Dat je misschien minder "seksueel interessant" voor elkaar wordt omdat je elkaar ZO gewend bent en vooral maatjes bent.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 11:33
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
AePiE schreef op 07-07-2003 @ 22:02:
ik heb het idee dat kelly die post me niet in dank af gaat nemen
ik ga overal links zetten op het forum.

Arme arme meis maar ik begrijp uw (plastisch uiteengezette) punt.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten