![]() |
|
Ook al omwille van het feit dat je idd elkaars intiemste zaken ziet, bv. wc gaan of ziek zijn of je ochtendkreukelgezicht of scheten laten om maar iets te zeggen, die natuurlijk doodnormaal zijn. Maar ik vraag me af of door zo dicht bij de ander z'n intimiteit gedrukt te staan, je de ander als minder aantrekkelijk gaat bekijken. Misschien zelfs onbewust.
Ik stel deze vraag omdat ik een (echt niet oppervlakkige) vrouw ken van ongeveer 40 die deze dingen als reden geeft om niet te gaan samenwonen. Zij heeft altijd LAT-relaties, en dat houdt haar seksuele leven op peil, zegt ze. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja klopt je ziet elkaars intieme dingen wel ja. Maar ja, daar wen je wel aan hoor. Eerst kijk je dr raar tegenop. Maar naar mate je langer samenwoont is t de gewoonste zaak van de wereld. Najah, naar de wc gaan... Dan doe je de deur op slot. Maar ik begrijp je wel. Stel je gaat een BIG boodschap doen ofzo en je komt stinkend de wc uit... SO WHAT? Je woont samen en je kan niet verw8en dat je partner altijd naar bloemetjes ruikt als die uit t toilet komt. Het valt allemaal reuze mee hoor, tis alleen ff aanwennen int begin. Intieme dingen zijn alleen intiem als je t met vreemden deelt. Je partner is geen vreemde meer voor jou dus no problemos ey?
![]() |
![]() |
|
![]() |
In het begin deden we het idere dag, want dat waren we zo gewend. Sex hadden we bij iedere gelegenheid dat we elkaar zagen. En toen kwam de dag dat het een gewoonte werd, en dat ik er niks meer aan vond. Klaarkomen deed ik al niet meer. Help!
Gewoon te vaak gedaan. Maar dat moet je dan aan meneer de vriend gaan vertellen. Lieverd, ik heb besloten dat ik voortaan alleen maar sex wil als ik er zin in heb,ik wil het wel lekker vinden. Vond-ie verschrikkelijk egoistisch van me. Was onze eerste ruzie. Het werd eerst drie, toen twee keer per week, en twee hele fijne keren. Het zit hem niet in kwantiteit maar in kwaliteit. Maar dat is hij volgens mij nog steeds niet helemaal met me eens, stiekem. Jammer dan, ik kan fysiek gewoon niet vaker.
||
Citaat:
![]() Inderdaad wordt 't na verloop van tijd gewoon minder. De sex wordt niet minder goed, maar als je toch elke dag bijmekaar bent is het niet meer dat je erg uitkijkt naar de volgende keer. Die mensen die zeggen dat ze samenwonen en elke dag sex hebben geloof ik niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ja, haar remsporen in de pot zijn nog groter dan die van mij En ik kan je vertellen dat de seks er niet bepaald minder door word. We wonen dan wel niet bij elkaar, maar de intiemste momenten hebben we al beleefd. Zgn. Plonsmomenten. Bijvoorbeeld de eerste keer dat je je drol zonder schaamte hoorbaar kan laten droppen ![]() (ik ga gekwoot worden) |
![]() |
||
Citaat:
Hihi nou als ik in de vakantie bij meneer mijn vriend ben zijn we ook vaak bij elkaar en ik vind het heerlijk, ja ook vaak sex ![]() |
![]() |
|
![]() |
ey ik heb me eigen cribje en een paar babes wonen soms wel bij me in een maandje ofzo maar dan hebbe we echt super vaak sex bijna niet leuk meer zo vaak, 10, 15 keer per dag
||
![]() |
Citaat:
|
Ik woon alweer ruim en jaar samen en kan niet zeggen of de sex minder is geworden hierdoor omdat we het pas zijn gaan doen toen we samen woonde.
We weet ik dat het niet meer zoals in het begin was, dat er het liefst iedere avond gevreen werd. Komt volgens mij op hetzelfde neer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk dat het zien van elkaars intieme plonsmomenten niet het grootste gevaar is, dit is nl visa versa. De gewenning, elkaar iets teveel als maatjes zien is misschien gevaarlijker. Maar zoals Snoopy al zei, dit los je gewoon op door inventief te blijven.
Maar ik denk dat jij je hier de komende tijd nog niet druk over hoeft te maken, veel plezier! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|