![]() |
|
Voor veel mensen het leukste toernooi van het jaar.
![]() ![]() Krajicek heeft zich afgemeld met zijn elleboogblessure(wordt nu toch echt tijd om te stoppen ![]() ![]() De overige Nederlanders: Van Lottum - Kuerten (Vicente-Martin) Schalken - Parmar (Carlsen-Lapentti) Verkerk - qualifier (Kiefer - qualifier) Sluiter - Kafelnikov (Arazi-Popp) Tussen haakjes de mogelijke volgende tegenstander. ![]() Hier de volledige loting. ![]() Ik zie eigenlijk alleen voor Schalken kansen omdat zijn volgende tegenstanders ook niet geweldig zijn. Verkerk heeft geen ervaring op gras, de eerste ronde kan hij waarschijnlijk nog overleven maar Kiefer is toch een (sub)topper en stond vorige week nog in de finale in Halle. ![]() Sluiter kan wel aardig spelen op gras maar ik verwacht dat Kafelnikov toch wel sterker is. Van Van Lottum verwacht ik niks. Favorieten voor mij: Henman, Agasso, Hewitt, Roddick, en toch ook weer Federer ![]() Misschien wat outsiders: Nalbandian, Schalken, en wat mensen met een goede opslag ![]() Vrouwentoernooi: Favorieten: de Belgen en de Williams zusters.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zie roddick en agassi toch wel ver komen
verkerk helaas voor die jongen haalt ie misschien 2 rondes maar meer niet schalken..goeie kans om ver te komen jah henman op zn thuisbasis..tja heeft t altijd goed gedaan maar heeft te weinig wedstrijden gespeeld..hoogstens een 4e/3e ronde |
![]() |
|
![]() |
Schalken natuurlijk weer. Minstens 4e ronde denk ik tog wel.
En Sluiter vind ik ook wel een kans hebben op Kafelnikov...maar zal niet superver komen ofsow... Verkerk...hmmm ligt eraan oftie een beetje ingekomen is op gras op Rosmalen. Errug jammmer dattie daar verloren heeft Ook erg jammer van Krajicek, en idd hij kan beter stoppen zo. van Lottum: verwacht er helemaal niks van, zeker niet tegen kuerten Winnaar: als ut maar geen Hewitt is. Bij de meiden: als ut maar geen williams is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
federer is ook wel een kanshebber jah ![]() |
![]() |
|
Denk trouwens dat Verkerk stiekem wel een lekkere loting heeft...
Die qualifiers zijn nie makkelijk, maar Kiefer heeft zojuist geblesseerd afgehaakt in Rosmalen. Dus dat wordt een "lucky loser" denk ik ![]() Sluiter heb ik zien spelen tegen Hewitt op Queens... Wereld-wedstrijd was dat, tie-break derde verloren... Schalken kan erg ver komen! Van Lottum is zo wisselvallig... Of hij gaat dr extreem dik af, of hij klopt Kafelnikov en verliest dan in de volgende ronde dik ![]() Kanshebbers: Federer, Hewitt en Agassi...
|
Verkerk heeft al gezegd dat je niet al te vele van m moet verwachten, wimbledon wordt zijn 2e partij ooit op gras aangezien hij gisteravond in de eerste ronde van rosmalen heeft verloren na een tie-break in de 3e set
laten we hopen dat hij t op zn service ver zal schoppen en dat hij niet hoeft te spelen als t vochtiger wordt en daardoor trager
|
ik denk toch wel dat nalbandian ver gaat komen hoor, en grosjean is net terug van 8 maand blessureleed maar speelde voortreffelijk op queens. ik denk dat ze allebei ver gaan komen. en Nalbandian heeft ook nog eens een betrekkelijk makkelijk schema.
||
Citaat:
Maar je hebt wel gelijk als je zegt dat we niet te veel van hem moeten verwachten want twee wedstrijden en een paar dagen trainen is nog steeds niet erg veel. |
![]() |
||
Citaat:
Hebben we die ![]() Noorlander in de kwalificatie, waar ze 2 rondjes heeft gewonnen en nog eentje moet winnen een plekje in het hoofd-schema, waar ze vervolgens er toch weer in de 1ste ronde uit gaat ![]() Trouwens.. Net heeft Sjeng in Rosmalen even Rochus een vernedering toebedeeld...6-0, 6-0 ![]() Die wil voorlopig geen gras meer zien ![]()
Laatst gewijzigd op 18-06-2003 om 18:47. |
![]() |
|
![]() |
Ik hoop dat Nalbandian het hele toernooi gaat winnen. Maar als alles volgens plan verloopt moet hij eerst in de Achtste finales Henman (OF VERKERK
![]() Ik zag Safin ook weer staan net terug van een blessure. Ik hoop dat hij nog terugkomt op zijn ouwe topniveau maar Wimbledon komt nog te vroeg met een mogelijke achtste finale tegen Agassi. Federer, Roddick en Grosjean hebben al overtuigd. Nalbandian heb ik nog nergens gezien in de voorbereiding. Ik vind dat Nottingham en Rosmalen mindere spelers hebben binnen gehaald als Halle en Queens. Hewitt moet eindelijk maar eens waarmaken dat hij zijn eerste plek waard is. Ik ben een fan van zijn verbetenheid en hoop dat hij eindelijk eens dit toernooi gaat winnen. |
![]() |
|
Geen Wimbledon voor Mauresmo en Costa.
Amelie Mauresmo neemt niet deel aan Wimbledon. Het zesde reekshoofd moet forfait geven door een blessure. Bij de mannen laat Albert Costa het tornooi links liggen.
|
![]() |
||
Citaat:
en omdat Mauresmo niet mee doet mag Seda Noorlander (jawel een Nederlandse vrouw ![]() ![]()
|
Om te beginnen, als Verkek zijn service op orde heeft haalt hij minstens de 3e ronde.
Schalken maakt met de vorm die hij nu heeft zeker kans tot ver in de 2e week te komen. Sluiter moet de grote verrassing worden, naar mijn idee is gras toch wel zijn beste ondergrond, en als je zag hoe hij tegen Hewitt speelde en nu weer de halve finale bij de Ordina Open. Verder is hij voor de duivel nog niet bang. Voor de rest worden de echte favorieten zoals altijd al vroeg uitgeschakeld, dat is nou eenmaal een gewoonte, toch komen Roddick, Dent en Rusedski ver denk ik.
|
Ben ik de enige, of vinden er meer dat Schalken toch een kandidaat is voor de toernooizege??
Ik vind dat hij gisteren erg netjes de Ordina Open heeft gewonnen en acht hem een (nóg) beter toernooi te spelen dan vorig jaar op Wibledon. Toen werd hij in de kwartfinale in 5 sets uitgeschakeld tegen de latere kampioen, Hewit. Voor Hewit was het ook de moeilijkste tegenstander van het toernooi... Kansloos voor toernooizege is Schalken zeker niet!
|
Harkleroad
![]()
||
Citaat:
![]() Bij de dames denk ik weinig verrassingen, Williams-zusjes, Clijsters en Henin(als ze meedoet) Bij de heren kan Schalken heel ver komen, zeker een kanshebber. Sluiter kan ook ver komen, maar als ie er in de 1e ronde uitgaat tegen Kafelnikov is het ook geen schande. Verkerk zie ik er in de 1e ronde wel weer uitvliegen, die jongen was zo slecht op Rosmalen, hij kon niet fatsoenlijk lopen op gras, leek wel of ie op ijs liep... Hewitt was slecht op Queens, 2x gemazzeld(oa tegen Sluiter) en daarna eruit gevlogen tegen die Belg geloof ik, Hewitt redt het niet, Henman is altijd goed, maar kan de druk niet aan. Voor mij zijn Agassi, Roddick en Schalken de topfavorieten.
|
Hewitt (1) eruit na een prachitge partij van Karlovic
de eerste zet had hij nog megaveel last van zenuwen, maar daana, echt prachtig (1-6 7-6 6-3 6-4) Srichapan (12) door na een triller tegen Hrbaty, die ik na de winst in de 3e set zag als winnaar van de partij, maar het toch niet redde (6-3 6-4 4-6 3-6 6-3) Spedea (31) eruit tegen Mirny (6-2 6-4 6-4) Davidenko (33) eruit tegen Childs (gBr) in een prachtige partij (2-6 7-6 1-6 7-6 6-2) Roddick (5) door tegen Sanguinetti door teveel fouten van de Italiaan op beslissende momenten (6-2 6-3 6-3) Clijsters was gewoon top *toch wel handig Winbledon volgen op 4 netten (RTL5, Canvas, BBC1, BBC2)*
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 23-06-2003 om 16:38. |
![]() |
||
Citaat:
eerste set heeft hij nog gewonnen met 6-2 meen ik. maar bij een 2-2 stand in de tweede set raakte hij geblesseerd bij een service ![]() was echt naar om naar te kijken. heel sneu, want hij speelde goed. en had al kansen op een break gehad in de tweede set. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar inderdaad zag het net ook... hij was erg snel en sterk... zeer sneu voor die jongen die al zoveel tegenslagen heeft meegemaakt... ![]() |
![]() |
|
Fish, afgelopen zaterdag finalist in Notthinham schakelt de als 29e geplaatste Argentijn Gaudio uit met 6-2 4-6 6-3 6-3
Calleri (23) wint na opgave van Voinea 6-2 7-5 1-0 Joezjni (16) wint van Back 6-4 6-2 6-3 Federer (4) wint in een eenzijdige en saaie partij Lee 6-3 6-3 7-6 Schüttler (9) Schakelt Kratochvil uit 6-3 6-4 6-7 7-5
|
![]() |
inderdaad errug jammer voor van Lottum joh! vooraf had ik gezegd dattie zeker weten zou verliezen. En hij verloor de eerste 6punten, dus toen deed ik al een beetje lacherig over hem. maaaar ik moet zeggen dattie goed gespeeld heeft en dattie zeker kans had na 6-2 in de eerste set...sneu voor um
![]() Die Seda Noorlander kan er nix van, vond ut helemaal nix aan om naar der te kijken. En hewitt... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Iemand wedstrijd Henman - Zib gezien?
2e set was duidelijk voor Zib. Erg lullig voor hem wat er gebeurd was. Zelfs uitgebreid besproken geweest op BBC. Maargoed, ik mag Henman op zich wel dus tsjaaa, zal wel.. Zo jammer voor verkerk, maargoed, verwachtte al niet al te veel van hem. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Tennis: US Open Verwijderd | 45 | 13-09-2007 13:18 | |
Vrije tijd |
Favo voetbalclus buitenland Vandal | 79 | 26-04-2004 23:31 | |