Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2003, 18:23
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Voor veel mensen het leukste toernooi van het jaar.

Krajicek heeft zich afgemeld met zijn elleboogblessure(wordt nu toch echt tijd om te stoppen )

De overige Nederlanders:
Van Lottum - Kuerten
(Vicente-Martin)

Schalken - Parmar
(Carlsen-Lapentti)

Verkerk - qualifier
(Kiefer - qualifier)

Sluiter - Kafelnikov
(Arazi-Popp)

Tussen haakjes de mogelijke volgende tegenstander.

Hier de volledige loting.

Ik zie eigenlijk alleen voor Schalken kansen omdat zijn volgende tegenstanders ook niet geweldig zijn.

Verkerk heeft geen ervaring op gras, de eerste ronde kan hij waarschijnlijk nog overleven maar Kiefer is toch een (sub)topper en stond vorige week nog in de finale in Halle.

Sluiter kan wel aardig spelen op gras maar ik verwacht dat Kafelnikov toch wel sterker is.

Van Van Lottum verwacht ik niks.

Favorieten voor mij:

Henman, Agasso, Hewitt, Roddick, en toch ook weer Federer

Misschien wat outsiders: Nalbandian, Schalken, en wat mensen met een goede opslag

Vrouwentoernooi:

Favorieten: de Belgen en de Williams zusters.
Oud 17-06-2003, 18:40
Verwijderd
Henman haalt (weer) niet de finale denk ik...

toch geef ik verkerk een goede kans. Als hij wat meer serve & volley gaat spelen maakt hij toch een goede kans om een paar ronden verder te komen hoor, vooral als z'n opslag mee zit. Favoriet: Federer, die gozer kan echt veeeeel. (in de finale met Agassi, als dat kan tenminste)
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 19:00
Tofke_H
Tofke_H is offline
hiep hoi, het kan weer een Belgische vrouwen finale worden... MAAR ik denk dat het dit keer de Williamsen worden die in de finale gaan staan... jammer genoeg.
Oud 17-06-2003, 19:28
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 17-06-2003 @ 19:23:
Voor veel mensen het leukste toernooi van het jaar.
Laten we hopen dat het extra leuk wordt door een van de Nederlanders... Verkerk of Schalken zie ik nog wel leuke dingen doen. Al deed Sluiter het vorige week op gras tegen Hewitt het ook zeker niet verkeerd... Vooral naar Verkerk ben ik benieuwd, zijn optreden kan natuurlijk net zo makkelijk floppen...
Oud 17-06-2003, 19:39
Verwijderd
ik zie roddick en agassi toch wel ver komen
verkerk helaas voor die jongen haalt ie misschien 2 rondes maar meer niet
schalken..goeie kans om ver te komen jah
henman op zn thuisbasis..tja heeft t altijd goed gedaan maar heeft te weinig wedstrijden gespeeld..hoogstens een 4e/3e ronde
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 20:56
Hallelujah
Hallelujah is offline
Schalken natuurlijk weer. Minstens 4e ronde denk ik tog wel.
En Sluiter vind ik ook wel een kans hebben op Kafelnikov...maar zal niet superver komen ofsow...
Verkerk...hmmm ligt eraan oftie een beetje ingekomen is op gras op Rosmalen. Errug jammmer dattie daar verloren heeft
Ook erg jammer van Krajicek, en idd hij kan beter stoppen zo.
van Lottum: verwacht er helemaal niks van, zeker niet tegen kuerten

Winnaar: als ut maar geen Hewitt is.

Bij de meiden: als ut maar geen williams is het liefst Clijsters, dan komt ze steeds dichterbij Serena op de ranking.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 20:57
De Skaaf
De Skaaf is offline
potentiele winnaars:

Federer,Grosjean en Nalbandian
Oud 17-06-2003, 23:00
Verwijderd
Citaat:
De Skaaf schreef op 17-06-2003 @ 21:57:
potentiele winnaars:

Federer,Grosjean en Nalbandian
dan streep ik de laatste 2 weg bij jou..grosjean vind ik niet iemand die ver komt op wimbledon en nalbandian had een goed toernooi gespeeld vorig jaar maar zal t zeker nie winnen
federer is ook wel een kanshebber jah
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 23:05
MarcyMarc
MarcyMarc is offline
Denk trouwens dat Verkerk stiekem wel een lekkere loting heeft...
Die qualifiers zijn nie makkelijk, maar Kiefer heeft zojuist geblesseerd afgehaakt in Rosmalen.
Dus dat wordt een "lucky loser" denk ik

Sluiter heb ik zien spelen tegen Hewitt op Queens...
Wereld-wedstrijd was dat, tie-break derde verloren...

Schalken kan erg ver komen!

Van Lottum is zo wisselvallig...
Of hij gaat dr extreem dik af, of hij klopt Kafelnikov en verliest dan in de volgende ronde dik

Kanshebbers: Federer, Hewitt en Agassi...
Oud 18-06-2003, 09:19
WolterB
WolterB is offline
Verkerk heeft al gezegd dat je niet al te vele van m moet verwachten, wimbledon wordt zijn 2e partij ooit op gras aangezien hij gisteravond in de eerste ronde van rosmalen heeft verloren na een tie-break in de 3e set
laten we hopen dat hij t op zn service ver zal schoppen en dat hij niet hoeft te spelen als t vochtiger wordt en daardoor trager
Oud 18-06-2003, 09:37
#6 is offline
En krajicek heeft afgezegd...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 10:34
De Skaaf
De Skaaf is offline
ik denk toch wel dat nalbandian ver gaat komen hoor, en grosjean is net terug van 8 maand blessureleed maar speelde voortreffelijk op queens. ik denk dat ze allebei ver gaan komen. en Nalbandian heeft ook nog eens een betrekkelijk makkelijk schema.
Oud 18-06-2003, 10:42
Riconoscente
Riconoscente is offline
Normaal zou ik gokken op Sampras, Ivanisevic of Krajicek, maar helaas. Roddick dan maar, als verliezend finalist. Hewitt als winnaar. Bij de vrouwen: Serena als winnares. Geil.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 12:37
marc24
marc24 is offline
Citaat:
WolterB schreef op 18-06-2003 @ 10:19:
Verkerk heeft al gezegd dat je niet al te vele van m moet verwachten, wimbledon wordt zijn 2e partij ooit op gras aangezien hij gisteravond in de eerste ronde van rosmalen heeft verloren na een tie-break in de 3e set
Vandaag dubbelt Verkerk met Sluiter op Rosmalen dus hij speel t sowieso nog een wedstrijd op gras, en hij traint natuurlijk ook al op gras dus het klopt niet helmaal wat je zegt.
Maar je hebt wel gelijk als je zegt dat we niet te veel van hem moeten verwachten want twee wedstrijden en een paar dagen trainen is nog steeds niet erg veel.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 12:59
Freddy Krueger
Freddy Krueger is offline
Mannen; Roddick, Henman, Agassi en wie weet Taylor Dent
Vrouwen; Henin & Clijsters ofcourse, S. Williams en Hantuchova !
Oud 18-06-2003, 13:12
BELLEKE
BELLEKE is offline
Van mij mogen de meisjes van België de finale weer halen hoor
of.. eerst Henin tegen Serena met een nipt verlies, Serena tegen Clijsters met een mooie winst voor Clijsters
Oud 18-06-2003, 15:12
Verwijderd
Doen er trouwens geen Nederlandse vrouwen mee?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 16:46
MarcyMarc
MarcyMarc is offline
Citaat:
Bosdwerg schreef op 18-06-2003 @ 16:12:
Doen er trouwens geen Nederlandse vrouwen mee?
Nederlandse vrouwen?
Hebben we die

Noorlander in de kwalificatie, waar ze 2 rondjes heeft gewonnen en nog eentje moet winnen een plekje in het hoofd-schema, waar ze vervolgens er toch weer in de 1ste ronde uit gaat

Trouwens..
Net heeft Sjeng in Rosmalen even Rochus een vernedering toebedeeld...6-0, 6-0
Die wil voorlopig geen gras meer zien

Laatst gewijzigd op 18-06-2003 om 18:47.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 08:19
karamba
karamba is offline
Ik hoop dat Nalbandian het hele toernooi gaat winnen. Maar als alles volgens plan verloopt moet hij eerst in de Achtste finales Henman (OF VERKERK ) verslaan en daarna nog eens Grosjean. Dat zou al een geweldige partij zijn.

Ik zag Safin ook weer staan net terug van een blessure. Ik hoop dat hij nog terugkomt op zijn ouwe topniveau maar Wimbledon komt nog te vroeg met een mogelijke achtste finale tegen Agassi.

Federer, Roddick en Grosjean hebben al overtuigd. Nalbandian heb ik nog nergens gezien in de voorbereiding.
Ik vind dat Nottingham en Rosmalen mindere spelers hebben binnen gehaald als Halle en Queens.

Hewitt moet eindelijk maar eens waarmaken dat hij zijn eerste plek waard is. Ik ben een fan van zijn verbetenheid en hoop dat hij eindelijk eens dit toernooi gaat winnen.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 08:24
BELLEKE
BELLEKE is offline
Hewitt moet eindelijk maar eens waarmaken dat hij zijn eerste plek waard is. Ik ben een fan van zijn verbetenheid en hoop dat hij eindelijk eens dit toernooi gaat winnen. [/B][/QUOTE]
Oud 19-06-2003, 08:27
marc24
marc24 is offline
Citaat:
BELLEKE schreef op 19-06-2003 @ 09:24:
Hewitt moet eindelijk maar eens waarmaken dat hij zijn eerste plek waard is. Ik ben een fan van zijn verbetenheid en hoop dat hij eindelijk eens dit toernooi gaat winnen.
[/B][/QUOTE]

Hewitt heeft vorig jaar wimbledon al gewonnen.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 16:18
De Skaaf
De Skaaf is offline
Ik hoop dat Nalbandian wint. een man die wat durft, zowel met de bal als tegen die autoritaire umpires.
bovendien is hij een van de grootste talenten die er rondlopen.
Oud 19-06-2003, 18:00
houn
houn is offline
en bovendien is hij Argentijn
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 18:02
De Skaaf
De Skaaf is offline
agree
Oud 21-06-2003, 00:58
Tofke_H
Tofke_H is offline
Geen Wimbledon voor Mauresmo en Costa.
Amelie Mauresmo neemt niet deel aan Wimbledon. Het zesde reekshoofd moet forfait geven door een blessure. Bij de mannen laat Albert Costa het tornooi links liggen.
Oud 21-06-2003, 12:07
vreselijke fout
Citaat:
Tofke_H schreef op 21-06-2003 @ 01:58:
Geen Wimbledon voor Mauresmo en Costa.
Amelie Mauresmo neemt niet deel aan Wimbledon. Het zesde reekshoofd moet forfait geven door een blessure. Bij de mannen laat Albert Costa het tornooi links liggen.

en omdat Mauresmo niet mee doet mag Seda Noorlander (jawel een Nederlandse vrouw ) mee doen
Oud 21-06-2003, 13:06
underthabridge
underthabridge is offline
Om te beginnen, als Verkek zijn service op orde heeft haalt hij minstens de 3e ronde.
Schalken maakt met de vorm die hij nu heeft zeker kans tot ver in de 2e week te komen.
Sluiter moet de grote verrassing worden, naar mijn idee is gras toch wel zijn beste ondergrond, en als je zag hoe hij tegen Hewitt speelde en nu weer de halve finale bij de Ordina Open.
Verder is hij voor de duivel nog niet bang.
Voor de rest worden de echte favorieten zoals altijd al vroeg uitgeschakeld, dat is nou eenmaal een gewoonte, toch komen Roddick, Dent en Rusedski ver denk ik.
Oud 22-06-2003, 16:41
Freddy Krueger
Freddy Krueger is offline
Ook geen Wimbledon voor Alex Corretja, hij is net vader geworden.
Oud 23-06-2003, 10:00
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Ben ik de enige, of vinden er meer dat Schalken toch een kandidaat is voor de toernooizege??
Ik vind dat hij gisteren erg netjes de Ordina Open heeft gewonnen en acht hem een (nóg) beter toernooi te spelen dan vorig jaar op Wibledon. Toen werd hij in de kwartfinale in 5 sets uitgeschakeld tegen de latere kampioen, Hewit. Voor Hewit was het ook de moeilijkste tegenstander van het toernooi...
Kansloos voor toernooizege is Schalken zeker niet!
Oud 23-06-2003, 10:13
Vandal
Vandal is offline
Harkleroad , maar ff serieus: De Belgische dames doen mee en de Williams zusters ongetwijfeld ook...outsiders misschien Hantuchova en Rubin (toch zullen de laatste 2 genoemden denk k toch niet verder reiken dan de kwartfinale..) en bij de heren zijn favo's: Agassi, Roddick, Hewitt, Schalken en belangrijkste outsider (om z'n 'lage' ranking) is Henman....
Oud 23-06-2003, 10:47
Kez
Kez is offline
Citaat:
Vandal schreef op 23-06-2003 @ 11:13:
Harkleroad , maar ff serieus: De Belgische dames doen mee en de Williams zusters ongetwijfeld ook...outsiders misschien Hantuchova en Rubin (toch zullen de laatste 2 genoemden denk k toch niet verder reiken dan de kwartfinale..) en bij de heren zijn favo's: Agassi, Roddick, Hewitt, Schalken en belangrijkste outsider (om z'n 'lage' ranking) is Henman....
Zolang Harkleroad maar een paar keer op tv komt vind ik het goed

Bij de dames denk ik weinig verrassingen, Williams-zusjes, Clijsters en Henin(als ze meedoet)

Bij de heren kan Schalken heel ver komen, zeker een kanshebber. Sluiter kan ook ver komen, maar als ie er in de 1e ronde uitgaat tegen Kafelnikov is het ook geen schande. Verkerk zie ik er in de 1e ronde wel weer uitvliegen, die jongen was zo slecht op Rosmalen, hij kon niet fatsoenlijk lopen op gras, leek wel of ie op ijs liep...
Hewitt was slecht op Queens, 2x gemazzeld(oa tegen Sluiter) en daarna eruit gevlogen tegen die Belg geloof ik, Hewitt redt het niet, Henman is altijd goed, maar kan de druk niet aan. Voor mij zijn Agassi, Roddick en Schalken de topfavorieten.
Oud 23-06-2003, 15:35
Verwijderd
hewitt exit
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 15:42
vreselijke fout
Citaat:
de ballonnenman schreef op 23-06-2003 @ 16:35:
hewitt exit
Lol hij verloor van een gast van 2,08 meter hoorde ik
Oud 23-06-2003, 15:42
De Skaaf
De Skaaf is offline
die is inderdaad duudeluk uutfeund op de koninklijke lawn-fjilden
Oud 23-06-2003, 15:46
M@niac
M@niac is offline
Nu Hewitt eruit ligt is voor Schalken de weg vrij !!!
Oud 23-06-2003, 16:27
Tofke_H
Tofke_H is offline
6-0 6-0 Kim door naar de volgende ronde.
Oud 23-06-2003, 16:31
WolterB
WolterB is offline
Hewitt (1) eruit na een prachitge partij van Karlovic
de eerste zet had hij nog megaveel last van zenuwen, maar daana, echt prachtig (1-6 7-6 6-3 6-4)

Srichapan (12) door na een triller tegen Hrbaty, die ik na de winst in de 3e set zag als winnaar van de partij, maar het toch niet redde (6-3 6-4 4-6 3-6 6-3)

Spedea (31) eruit tegen Mirny (6-2 6-4 6-4)

Davidenko (33) eruit tegen Childs (gBr) in een prachtige partij (2-6 7-6 1-6 7-6 6-2)

Roddick (5) door tegen Sanguinetti door teveel fouten van de Italiaan op beslissende momenten (6-2 6-3 6-3)

Clijsters was gewoon top

*toch wel handig Winbledon volgen op 4 netten (RTL5, Canvas, BBC1, BBC2)*

Laatst gewijzigd op 23-06-2003 om 16:38.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 17:53
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Van Lottum - Kuerten
Van lottum heeft zojuist verloren van Kuerten.

eerste set heeft hij nog gewonnen met 6-2 meen ik. maar bij een 2-2 stand in de tweede set raakte hij geblesseerd bij een service

was echt naar om naar te kijken. heel sneu, want hij speelde goed. en had al kansen op een break gehad in de tweede set.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 23-06-2003 @ 18:53:
Van lottum heeft zojuist verloren van Kuerten.

eerste set heeft hij nog gewonnen met 6-2 meen ik. maar bij een 2-2 stand in de tweede set raakte hij geblesseerd bij een service

was echt naar om naar te kijken. heel sneu, want hij speelde goed. en had al kansen op een break gehad in de tweede set.
twas 3-2 voor kuerten bij opgaaf

maar inderdaad zag het net ook... hij was erg snel en sterk... zeer sneu voor die jongen die al zoveel tegenslagen heeft meegemaakt...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 18:41
WolterB
WolterB is offline
Fish, afgelopen zaterdag finalist in Notthinham schakelt de als 29e geplaatste Argentijn Gaudio uit met 6-2 4-6 6-3 6-3

Calleri (23) wint na opgave van Voinea 6-2 7-5 1-0
Joezjni (16) wint van Back 6-4 6-2 6-3
Federer (4) wint in een eenzijdige en saaie partij Lee 6-3 6-3 7-6
Schüttler (9) Schakelt Kratochvil uit 6-3 6-4 6-7 7-5
Oud 23-06-2003, 18:44
Hallelujah
Hallelujah is offline
inderdaad errug jammer voor van Lottum joh! vooraf had ik gezegd dattie zeker weten zou verliezen. En hij verloor de eerste 6punten, dus toen deed ik al een beetje lacherig over hem. maaaar ik moet zeggen dattie goed gespeeld heeft en dattie zeker kans had na 6-2 in de eerste set...sneu voor um

Die Seda Noorlander kan er nix van, vond ut helemaal nix aan om naar der te kijken.

En hewitt... probeerde heel de tijd die 2.08m lange gast te loppen. niet errug slim
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 18:59
houn
houn is offline
Citaat:
vijf schreef op 23-06-2003 @ 19:00:
twas 3-2 voor kuerten bij opgaaf

maar inderdaad zag het net ook... hij was erg snel en sterk... zeer sneu voor die jongen die al zoveel tegenslagen heeft meegemaakt...
Zeker jammer voor hem, hij is al eerder aan deze blessure behandeld geweest en ik wil niet te pessimistisch doen maar voor je het weet is het einde carriere, maar daar gaan we niet vanuit, maar je hebt het bij krajicek gezien.. en van lottum is mentaal overigens ook niet de sterkste, dus ik moet nog zien hoe ie terug komt...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 19:52
Hallelujah
Hallelujah is offline
Oe Aah, Schalken 6-3 6-4 6-1 gewonnen van de Engelsman Palmer. Overtuigend genoeg lijkt mij tog?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 19:56
Tejay
Tejay is offline
wedstrijd gezien van hewitt? amai, diene tegenstander! zou me nie verbazen als ie 't tot in de halve finales ofzo trekt..
hewitt kon niet imponeren, maar ik denk dat niemand dat zou gekund hebben.
gezien hoe die gast serveerde en volleyde? my goood
Oud 23-06-2003, 20:01
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Hallelujah schreef op 23-06-2003 @ 20:52:
Oe Aah, Schalken 6-3 6-4 6-1 gewonnen van de Engelsman Palmer. Overtuigend genoeg lijkt mij tog?
Duidelijke zaak dus... Schalken wint Wimbledon. Zo is het gewoon voorbestemd, kan eigenlijk niet anders, die gast is een soort van muur, die ook nog kan volleren en tactisch gezien wel heel slim is voor een muur. Geweldig wat een tenniser toch..
Oud 24-06-2003, 17:05
Verwijderd
zo te zien vliegt martin eruit..2 sets achter...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 17:10
De Skaaf
De Skaaf is offline
Nalbandian door tegen voltsjkov(die altijd goed speelt op gras).

volgens de bbc speelde Nalbandian "A match which carried a shocking high level thanks to Nalbandian".

toch maar wel bij de favorieten zetten megamanX.
Oud 24-06-2003, 17:40
houn
houn is offline
van mij mag iedereen winnen behalve engelsen of andre agassi

groeten hond
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 18:09
Verwijderd
Citaat:
MegaManX schreef op 24-06-2003 @ 18:05:
zo te zien vliegt martin eruit..2 sets achter...
3-1 uiteindelijk he?
Maarja, logisch als je tegen iemand uit Göteborg moet.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 18:45
Hallelujah
Hallelujah is offline
Iemand wedstrijd Henman - Zib gezien?
2e set was duidelijk voor Zib. Erg lullig voor hem wat er gebeurd was. Zelfs uitgebreid besproken geweest op BBC.

Maargoed, ik mag Henman op zich wel dus tsjaaa, zal wel..

Zo jammer voor verkerk, maargoed, verwachtte al niet al te veel van hem.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten