Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Halo people, Op de een of andere manier heb ik ineens een virus ![]() [EDIT]Er zitten ook een paar .tmp bestanden in, die hij niet kan verwijderen[/EDIT] END Translation ik vertaal het maar 1x voor je, voortaan wat duidelijker typen aub. Om je te helpen moeten we weten hoe dat virus heet, dat geeft je virusscanner als het goed is aan. MEestal kan je virusscanner de virussen ook wel weghalen. Meld ons eerst aub de naam van het virus en dan kunnen we je missgien verder helpen PS: .TMP bestanden moet je altijd weg kunnen halen zonder problemen, TMP staat nl voor "tijdelijk"
||
Citaat:
[!Verdomme!] Weer een virus, help.. hierom
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
die geeft als het goed is wel naam van virus.... toch?
||
![]() |
Citaat:
Maar die geeft niej aan hoe et heet.. Alleen wattie nu aant scanne is.. Total scanned.. En infected.. En oft cleanable is of niet.. En in welke dir et staat.. |
![]() |
|
![]() |
Zonder de naam heb je geen Medicijn. Dus eerst de naam van het Virrus anders kunnen we je niet helpen en dan zit het formateren van de HD als een mogelijkheid
|
waarschijnlijk kun je niet alle mappen zien en dat is gewoon een optie in windows xp. dan moet je naar xp gaan en dan naar extra ofzo en dan naar mapopties daar moet je alle mappen aanvinken. en wat betreft dat virus dat moet je gewoon scannen en het programma het virus op laten ruimen
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
het is waarschijnlijk een sub 7 virus das is een hackers virus dus snel je fire wal omhoog zetten dat bestand waar je het over hebt gebruikt windows en normaaal kan je het niet vinden of aanpassen me raad is dus blijven scannen en proberen te verwijderen of een goede virusscaner kopen en op je pc zetten
||
Citaat:
waarschijnlijk staat 'beveiligde besturingssysteembestanden verbergen (aanbevolen)' nog aangevinkt. XP heeft 2 dingen die je moet aanpassen als je alles wilt zien. verborgen bestanden, en beveiligde bestanden system volume information gaat door als beveiligde map Laatst gewijzigd op 17-05-2003 om 18:52. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik had Norton Antivirus 2003, maar dat vertraagt m'n systeem enorm, erg irritant. En virusvrij kun je ook zijn met een beetje oplettendheid. Als er een goede virusscanner is die weinig resources trekt dan installeer ik die wel, maar iig geen NAV meer op mijn comps. :/
|
norton anti virus is de beste.
hij komt uit verschillende test het beste uit. ik heb nooit een virus en hoezo hij vertraagt je systeem misschien moet je geen gekopieerde hebben maar een echte versie en dan gebeurd zoiets niet. of norton 2002 proberen die doet het perfect
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 |