![]() |
|
Verwijderd
|
Aangezien afgelopen week me cd-brander op vakantie naar de Filistijnen is gegaan zit ik er over te denken om dan maar meteen een dvd-brander te halen. En dan eentje die zowel dvd-r als dvd+r kan. Nu heb ik me oog laten vallen op de NEC ND-1300A DVD±RW Echter heb totaal geen ervaring met dvd's, dus mijn vraag is of dit wat is voor de prijs? Zullen natuurlijk wel altijd betere zijn, maar deze kost ong 220/230 euro, wat ik zeker bereid ben te betalen voor een goede dvd-brander.
|
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb NEC ND-1300A DVD±RW dus en het werkt prima.
Ik schrijf soms wat dvd's(stuk of 40). Het is natuurlijk maar net wat je leuk vind maar ondanks dat Enlightenment vermelde + brander te komen zou ik je aanraden of deze of een - te kopen ik hem nu een maandje of anderhalf, ofzo, en ik zie dat de meeste mensen uit mijn omgeving - dvdspelers hebben zowel in pc als gewoon als losse set. Ik vermoede ook eerst dat er meer + was maar omdat merken als jvc, sony, pioneer veel al alleen - ondersteunen zie je al dat het toch vrij grote merken zijn die het ondersteunen (Philips is dus een + merk). Hellaas is het nu wel dat je heel veel moet betalen voor dvd's zowas vorige week maandag een spindel bij de mycom nog 65euro de volgende dag 110 euro. Aanrader is dus wel als je veel gaat branden niet de dvd's in nederland te kopen maar ergens anders. Ook heb ik nu al zeer slechte ervaring met de nashua + dvd’s. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik trouwens gehoord dat de NEC 1100 te flashen is naar een 1300, net als toendertijd Lite-ons ook waren. Ik heb het opgevangen, en weet dus niet of het waar is...
||
![]() |
Citaat:
![]() bedankt om het te melden maar sinds dat ik regelmatig over mijn spullen bestel kan her en der mijn spindels voor de goedkoopste prijzen aan komen al is het alleen als goedkoper dan hier met al die belasting ![]() (ook had ik het over een spindel van 50 ) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ps verwacht wel dat ze goedkoper worden maar alles kost tijd maar in nederland zullen de prijzen mss wel stijgen maar goed daar zijn wij nederland voor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dát maakt het verschil.
|
![]() |
|
|