Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Stel dat hij idd dingen zag (ufo's hoeven niet meteen alien-gerelateerd te zijn, hij kan ook gewoon bepaalde lichten hebben gezien), dan hoeven jullie dat niet gezien te hebben. Mensen staan op andere manieren open voor bepaalde dingen en sommige mensen zien meer dan anderen.
Of die persoon nu echt begaafd is, kan ik zo niet beoordelen, vaak is het ook een kwestie van inschatting, intuïtie en gevoel, wat op zich ook al een begaafdheid is. |
![]() |
|
-Misschien een mengeling van begaafdheid en een grote fantasie?
-Misschien uitverkoren om binnenkort door aliens te worden onvoert waardoor hij (en hij alleen) nu UFO's ziet? -Misschien schizofreen en begaafd? -Misschien echt begaafd? -Misschien nep/ toeval? -Misschien begaafd maar heeft zijn eigen gaven nog niet goed onder controle? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Laat hem op internet een voorspelling zetten dan kijken we of ie uitkomt... maja om een of andere reden doen ze dat dus noooooooit....
|
![]() |
Misschien is hij inderdaad paranormaal begaafd maar overdrijft hij een beetje waardoor hij ook denkt dat hij UFO's ziet
![]() Het kan toch niet zijn dat toevallig als hij kijkt er telkens een UFO'tje passeert en dat jullie nooit iets zien? MIsschien is hij dus echt paranormaal begaafd en probeert hij zijn verhaal sterker te maken door ook te zeggen dat hij UFO's ziet...? dit zijn maar een paar losse gedachten hé!! |
![]() |
||
Citaat:
on topic: ik heb vandaag een documentaire over mensen die ook buitenaardse wezens hebben gezien zij hebben het ook over de tekomst en zeggen dat alliens onze wereld gaan overnemen ![]()
|
ik zou wel graag ontvoerd willen worden hoor door hun dan weet ik zelf de waarheid maar ik droom ervan om zo´n gesprek met hun te hebben ofzo,ik zag vanmiddag op discovery dat mensen echt connecties hadden hier 1 verhaal
´´een man lag snacht´s in zijn bed en om 4 uur schrok hij wakker hij zag een groot fel licht voor zijn raam hij wou opstaan maar toen stond er bij zijn voet een Allien die pakte zijn rechter enkel beet en hij kon het helemaal niet meer bewegen hij was helemaal verlamd de allien had het hoofd van een sprinkhaan was zeker 2 meter lang en had een witte huid´´ of deze ´´2 wetenschappers reden samen naar zijn huis dus hij zet zijn collega af en die collega doet de deur open van zijn huis...en zijn collega uit die auto roept hem terug in paniek ze zien op het grasveld een grote UFO op ze af komen hij vloog 3 meter boven hun hoofd ´´ ik meen dat hun ook nog contact ermee hebben gehad of deze ´´Ik weet alleen nog dat die man contact heeft gehad met kwaadaardige alliens die hem open haalde hij heeft er zelfs littekens van laten zien er stonden 3 vinger afdrukken in zijn arm in de vorm van een driehoek die nooit meer weg gingen´´ zou dit nou allemaal waar zijn ?
|
okee, geheel ontopic nu....
het lijkt mij puur toeval dat iemand zoiets zegt en dat het uitkomt, en je hebt overal wel van die mafkezen die dingen zien vliegen of wat dan ook, en dr gaan nu eenmaal wiskunde leraren dood, dus ik zou dr niet van wakker liggen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar ook zeiden weer heel veel dat ze juist komen helpen maareh dit hoort eigenlijk in het UFO topic
|