Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2003, 00:58
JanGaasbeek
JanGaasbeek is offline
Bij mijn in de klas zat afgelopen jaar een jongenman genoemd Mathias. Hij beweerde altijd dat die onder de les buiten ufo's zag vliegen en andere paranormale verschijnselen.

Wanneer wij dan voor het raam kwamen kijken was er niets te zien.

Echter hoorde ik me laatst vertellen dat deze mysterische jongen wel degelijk iets gezien moet hebben omdat hij voor de vakantie zei dat de wiskunde leraar dood zou gaan en warempel kreeg van ochtend een telefoontje en dood is die

Zou die echt paranormale krachten hebben ofzo vraag ik me dan af!
Advertentie
Oud 07-08-2003, 01:01
Tiño
Tiño is offline
nee, wel heeft ie een ernstig goede aanleg voor het omleggen van wiskunde leraren
Oud 07-08-2003, 01:34
We_Are_One
We_Are_One is offline
Dat hij het ene goed had, wil niet zeggen dat het andere ook klopte.
Als ik zeg "ik ben een telepatisch begaafde weer-paashaas en morgen wordt het mooi weer" betekent dat niet dat ik de weer-paashaas ben als het morgen mooi weer is.

En ook wel toevallig dat die ufo's en paranormale dingen altijd langs het raam vlogen van het klaslokaal waar je in zat.

Ik denk dat die jongen gewoon een of andere fantast is en dat een van zijn gissingen/verzinsels waarheid is gebleken.

Dát, of aliens houden hem in de gaten omdat ze zijn griezelige vermogen om de dood van wiskundeleraren te voorspellen willen gebruiken om de wereld te veroveren

Laatst gewijzigd op 07-08-2003 om 01:38.
Oud 07-08-2003, 10:38
Shade
Shade is offline
geen idee...

alweer: Ik hoor zoveel van dit soort verhalen en er is heel vaak bewezen dat het nep was maar nog nooit dat het echt was.
Maar ik sluit het natuurlijk niet uit....
Oud 07-08-2003, 13:29
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
tinjooo schreef op 07-08-2003 @ 02:01:
nee, wel heeft ie een ernstig goede aanleg voor het omleggen van wiskunde leraren
rofl

ach het kan ook goed geluk zijn, evenals dat het waar kan zijn. Maar hij zei wel meer dingen te zien, die er niet waren (UFO's moeten volgens mij wel materiaal zijn om een beetje waarde te hebben)
Oud 07-08-2003, 13:40
Verwijderd
Stel dat hij idd dingen zag (ufo's hoeven niet meteen alien-gerelateerd te zijn, hij kan ook gewoon bepaalde lichten hebben gezien), dan hoeven jullie dat niet gezien te hebben. Mensen staan op andere manieren open voor bepaalde dingen en sommige mensen zien meer dan anderen.

Of die persoon nu echt begaafd is, kan ik zo niet beoordelen, vaak is het ook een kwestie van inschatting, intuïtie en gevoel, wat op zich ook al een begaafdheid is.
Oud 07-08-2003, 17:33
Tulpje6
Tulpje6 is offline
-Misschien een mengeling van begaafdheid en een grote fantasie?
-Misschien uitverkoren om binnenkort door aliens te worden onvoert waardoor hij (en hij alleen) nu UFO's ziet?
-Misschien schizofreen en begaafd?
-Misschien echt begaafd?
-Misschien nep/ toeval?
-Misschien begaafd maar heeft zijn eigen gaven nog niet goed onder controle?
Oud 07-08-2003, 19:09
lady of the dark
lady of the dark is offline
Misschien heeft hij wel degelijke bepaalde gaven, maar kan hij er niet mee omgaan en verzint er daarom van alles bij.
Oud 07-08-2003, 21:31
Upke
Upke is offline
Ja hij is echt paranormaal begaafd.
Oud 07-08-2003, 21:59
Shade
Shade is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 07-08-2003 @ 18:33:
-Misschien een mengeling van begaafdheid en een grote fantasie?
-Misschien uitverkoren om binnenkort door aliens te worden onvoert waardoor hij (en hij alleen) nu UFO's ziet?
-Misschien schizofreen en begaafd?
-Misschien echt begaafd?
-Misschien nep/ toeval?
-Misschien begaafd maar heeft zijn eigen gaven nog niet goed onder controle?
-Mischien weten we het gewoon niet?
Laat hem op internet een voorspelling zetten dan kijken we of ie uitkomt...
maja om een of andere reden doen ze dat dus noooooooit....
Oud 08-08-2003, 00:45
Frondish
Frondish is offline
heeft die jongen misschien msn dan wil ik even met hem praten vind ik interresant
Oud 08-08-2003, 01:03
Tiño
Tiño is offline
nee je kunt alleen met hem communiceren dmv bluetooth
Oud 08-08-2003, 13:39
Verwijderd
Blijf es ontopic, als je nix fatsoenlijks hebt te melden, ga dan op onzin rondhangen.

Laatst gewijzigd op 08-08-2003 om 16:37.
Oud 08-08-2003, 15:03
Eurynome
Eurynome is offline
Misschien is hij inderdaad paranormaal begaafd maar overdrijft hij een beetje waardoor hij ook denkt dat hij UFO's ziet
Het kan toch niet zijn dat toevallig als hij kijkt er telkens een UFO'tje passeert en dat jullie nooit iets zien? MIsschien is hij dus echt paranormaal begaafd en probeert hij zijn verhaal sterker te maken door ook te zeggen dat hij UFO's ziet...?
dit zijn maar een paar losse gedachten hé!!
Oud 08-08-2003, 15:05
Frondish
Frondish is offline
Citaat:
tinjooo schreef op 08-08-2003 @ 10:33:
nee je kunt alleen met hem communiceren dmv bluetooth
Wat is Bluetooth en waar kan ik het halen

on topic: ik heb vandaag een documentaire over mensen die ook buitenaardse wezens hebben gezien zij hebben het ook over de tekomst en zeggen dat alliens onze wereld gaan overnemen
Oud 08-08-2003, 15:08
Rioto
let them come !
Oud 08-08-2003, 15:37
Frondish
Frondish is offline
ik zou wel graag ontvoerd willen worden hoor door hun dan weet ik zelf de waarheid maar ik droom ervan om zo´n gesprek met hun te hebben ofzo,ik zag vanmiddag op discovery dat mensen echt connecties hadden hier 1 verhaal

´´een man lag snacht´s in zijn bed en om 4 uur schrok hij wakker hij zag een groot fel licht voor zijn raam hij wou opstaan maar toen stond er bij zijn voet een Allien die pakte zijn rechter enkel beet en hij kon het helemaal niet meer bewegen hij was helemaal verlamd de allien had het hoofd van een sprinkhaan was zeker 2 meter lang en had een witte huid´´

of deze

´´2 wetenschappers reden samen naar zijn huis dus hij zet zijn collega af en die collega doet de deur open van zijn huis...en zijn collega uit die auto roept hem terug in paniek ze zien op het grasveld een grote UFO op ze af komen hij vloog 3 meter boven hun hoofd ´´ ik meen dat hun ook nog contact ermee hebben gehad

of deze

´´Ik weet alleen nog dat die man contact heeft gehad met kwaadaardige alliens die hem open haalde hij heeft er zelfs littekens van laten zien er stonden 3 vinger afdrukken in zijn arm in de vorm van een driehoek die nooit meer weg gingen´´

zou dit nou allemaal waar zijn ?
Oud 08-08-2003, 15:44
Tiño
Tiño is offline
okee, geheel ontopic nu....

het lijkt mij puur toeval dat iemand zoiets zegt en dat het uitkomt, en je hebt overal wel van die mafkezen die dingen zien vliegen of wat dan ook, en dr gaan nu eenmaal wiskunde leraren dood, dus ik zou dr niet van wakker liggen.
Oud 08-08-2003, 16:39
Verwijderd
Citaat:
SynoP schreef op 08-08-2003 @ 16:37:
ik zou wel graag ontvoerd willen worden hoor door hun dan weet ik zelf de waarheid maar ik droom ervan om zo´n gesprek met hun te hebben ofzo,ik zag vanmiddag op discovery dat mensen echt connecties hadden hier 1 verhaal
...zou dit nou allemaal waar zijn ?
DIt topic gaat over aliens noch ufo's. Dus dit past hier niet in. Als je antwoord wilt, stel de vraag dan in het ufo/alien/buitenaardse wezens/... topic.
Oud 08-08-2003, 16:50
Shade
Shade is offline
Citaat:
SynoP schreef op 08-08-2003 @ 16:05:
Wat is Bluetooth en waar kan ik het halen

on topic: ik heb vandaag een documentaire over mensen die ook buitenaardse wezens hebben gezien zij hebben het ook over de tekomst en zeggen dat alliens onze wereld gaan overnemen
heb ik ook gezien ja
maar ook zeiden weer heel veel dat ze juist komen helpen

maareh dit hoort eigenlijk in het UFO topic
Oud 08-08-2003, 19:04
Frondish
Frondish is offline
ja inderdaad..sorry maar ik dacht dat jullie je niet zo eraan zouden ergen als ik het hier post

Regels voor berichten