Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vond het wel leuk, had zin in een film waar je gewoon doorheen kon praten etc... geen moeilijke film en lekker schrikken soms (met dat onweer bv). Was wel vermakelijk, maar een erg flauw einde. |
![]() |
|
mijn theorie: ze lokken het zelf uit omdat ze erover gaan praten
1. jongen zegt er komt crash --> er komt crash 2. meisje zegt: val dood! --> wordt overreden door bus 3. miss Lewton is bang voor jongen door doodsvoorspellingen --> gaat zelf dood. O.A. door eigen onhandigheid ( ijs in beker na kokend water! ) 4. Jongen met pet (ik onthou geen namen) You're gonna be next, you're going to die! --> onthoofd 5. terrasje, alles weer kids: jongetje moet toch per se weer z'n kaartje pakken om zo te zien dat ie aan de beurt is --> wordt net op tijd gered 6. gastje vraagt: so, who's going to be next? BAM ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Had jij verwacht dat er van deze stukken inzaten? Ik vond dat het er juist door beter werd.
|
![]() |
|
![]() |
deel 1 was wel leuk, qua verhaal en alles wel aardig was nog een beetje thriller/horror.
bij deel 2 heb ik de hele tijd in een deuk gelegen om hoe ze aan hun einde kwamen. vooral op het laatst met de barbeque meesterlijk heb een half uur dubbel gelegen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat ben jij aan het downloaden? Melkfles | 54 | 14-01-2009 16:50 | |
Films, TV & Radio |
Final Destination 3 Jochem | 6 | 03-05-2006 15:40 | |
Films, TV & Radio |
FILM: Final Destination 3 SimplyABoy19 | 30 | 09-11-2005 22:01 | |
Films, TV & Radio |