Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er word hier blijkbaar alleen gedacht aan de wijkagentjes die je boetes gevenvoor zonder licht fietsen...beetje triest. Je moet niet alleen denken ana dingen waar je zelf mee geconfronteerd wordt.
Wat dacht je van de politie die overvallers opsporen of overmeesteren, die de weg afzetten als er ongelukken gebeuren op de weg, die mensen evacueren, die zieke figuren oppakken, die debiele automobilisten van de weg drukken etc. beetje kortzichtige mening houden de mensen er hier op na. Ik ben zelf ook geen fan van de meeste agentjes die zelf tegen kom, en die gaan piepen voor elk wissewasje, maar ze zijn ook voor andere dingen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Hansjeeeeeeee ![]() ![]() Maar goed, kvind politie goed want als er iets gebeurt (iets is gestolen, of ze hebben je bedreigd, en dat gebeurt nogal vaak tegenwoordig) kun je altijd bij de politie terecht. Als je zelf aangehouden wordt en je krijgt een boete is het natuurlijk minder, maja regels zijn regels en jij overtreedt de regels dus zit jij fout en niet de politie, die doen alleen maar hun werk.
|
Ik zeg dat altijd als ik een politie-agent tegenkom.. vraag me niet waarom, maar dat komt dan gewoon altijd in me op ofzo
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Dat er zeikerds tussen de politie zitten, okay, ongetwijfeld. Soms maak je het er zelf ook naar hoor, als je vriendelijk begint dan krijg je meestal ook wel wat vriendelijkheid terug. Ik denk dat er meer politie-mensen tussen zitten die 'relax' zijn, dan zeikerds. Met vuurwerk ben ik een keer aangehouden, en ze ging ons alleen uitleggen waarom het niet mocht, verder helemaal geen problemen of boete ofzo. En op mijn examenfeest stond de muziek te hard en kwamen ze dus ook langs. Het eerste wat ze vroegen was: "Wie is er geslaagd?" Niet bepaald vijandelijk ofzo. Ze vroegen gewoon vriendelijk of het wat zachter kon, en dat kan ik wel waarderen om 2 uur snachts (ik zou er zelf ook niet blij van worden). Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Zonder politie was het een anarchistische puinhoop, dus ik vind ze wel ok
![]() ![]() En mensen die met zulke excusen komen als, " ja maar er zijn veel ergere dingen waar ze op moeten focussen" die zijn gewoon te laf om hun eigen onkunde te willen inzien... Ok je krijgt een bekeuring, maar take your loss aub en ga niet onzin uitkramen... Als je t onkruid niet vanaf de wortel uitroeit, blijf je bezig en mensen die zich nu al niet aan de regel wensen te houden, gaan dat alleen maar nog meer doen als er nu niet al op wordt gelet...
Laatst gewijzigd op 04-07-2003 om 22:51. |
![]() |
||
Citaat:
Maargoed, jij ziet die agent die jou een boete geeft, dus liever op schiphol verdachte Columbianen besnuffelen? Denk je dat dat kan? Geen blauw meer op straat? Want de meeste blauw op straat houd zich niet bezig met het ergere onrecht dat in NL is. Je zou misschien kunnen zeggen dat er meer mensen moeten zijn die dit onrecht bestreiden, maar dat hoeft nog niet te zeggen dat die Piet Politie die jou boete geeft daar meteen voor moet zorgen. Je mag bovendien blij zijn dat je niet in Maleisie woont. Daar staat $100,- boete op het spugen op de grond, als je niet al een dag de bak in gaat ofzo. Kauwgom is nog duurder. Wat dichter bij huis: Spanje, daar wordt over het algemeen ook niet zo makkelijk omgegaan met 'criminelen'. Iets wat hier gewoon gedoogd wordt, kan je daarvoor in elkaar geslagen worden door diezelfde Piet Politie. Denk even na voor je zo'n uitspraak doet aub.... Volgende argument....?
|
Alleen die jonge pikkies kan ik niet uitstaan.
2 weken geleden was er 9 keer geschoten, een gast die ken belt 112. Na tien minuten komen er 2 auto's en 2 mountain bike biggetjes eraan. In een van de auto's staat een biggetje z'n peukje rustig te roken , in de andere auto loopt er eentje rustig te zingen, De 2 mountain bike biggetjes kwamen net van een cafe waar ze rustig hun gesprek afmaakte met 2 vrouwen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Lijkt me echt onzin, of je verteld een gedeelte van het verhaal niet. Ze komen echt niet zomaar zonder rede met 3 wagens hoor.
||
Citaat:
De buurvrouw zag het belde 112 kwamen er 3 auto's, speur honden in de bosjes werden uitgespit met zaklantaarns. Ook was er een keer op veronica een reality programma over de politie in Amsterdam. 2 agenten hadden moeiten met een arestant vragen ze extra hulp, komen er twintig agenten om een man te aresteren.
||
Citaat:
Mijn vader heeft ook is een man die lichamelijk een 1 of andere ziekte had, en zijn spieren dus versterkte ofzo (soort hulk) op de grond moeten stil leggen. Er waren al 2 hulp verleners mee bezig, toen kwam zei nog met zn 3en (serieus!) aan om te helpen, want die had echt kracht op de 1 of andere manier. En dat was niet omdat het zo'n beer was of omdat die mannetjes slap waren, maar omdat die gast die ziekte had. Kan dus maar zo, en je moet het zekere voor het onzekere nemen. Bovendien: als iemand 112 belt, wordt het gezien als een spoedgeval. Die vrouw die had 0900 8844 moeten bellen, net als in de reclame. Als er bij mij zou worden ingebroken zou ik het ook op prijs stellen als er een aantal man komt. (ok, 3 wagens is overdreven...)
|
Tijdje terug eens een keer door een kamper bedreigt met een mes. Weggefietst, om het hoekje politie bellen en er kwamen iets van 3 auto's. Wij ons verhaal vertelt en een auto reed effe naar de meneer van het kamp toe.
Nadat ze effe met die man gepraat hadden kwamen ze naar ons toe en legde ze uit dat die man geen mes meer bij zich had en dat ze dus niks konden doen. Er werd ons nog aangeraden om daar maar nooit meer te komen en als we wilden konden we de dag erna aangifte komen doen op het bureau. Dag erna wij naar het politiebureau, wij doen ons verhaal tegen zo'n agent en hij zegt doodleuk: Nou jongens als ik jullie was zou ik geen aangifte doen, deze man komt van het kamp en dat levert jullie meer problemen met dat kamp op dan dat hij met justitie zal krijgen. Goed bezig jongens ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Politie = moordenaars De Veroorzaker | 62 | 17-02-2014 17:00 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Psychologie |
Het grote LJH-Topic # 142 Verwijderd | 500 | 20-02-2009 17:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Amsterdamse agent moet er beschaafd uitzien' Hydrogen | 56 | 27-01-2006 23:36 | |
De Kantine |
Politie in de fout. drilboor sjakie | 57 | 04-01-2006 18:59 | |
Muziek |
Nummers over de politie Shah of Blah | 44 | 07-09-2002 14:48 |