Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op het gebied van mp3cdspelers blijft IRiver gewoon absoluut de top. Maar het goedkoopste iriver model kost ook dan ook 99 euro. heb zelf een model van 200 euro (imp400) waar ik heel erg tevreden over ben. Alles zit d'r op wat je je kan wensen, ding slaat nooit over, ziet d'r echt heel gaaf uit, is heel dun, geen gezeik met batterijen maar simpelweg 2 kleine accu's met een adaptor. Fm tuner. Leest alle soorten mp3 files zonder problemen. Id3 tags perfect leesbaar op mooie afstandsbediening. Vrij goede koptelefoon bijgeleverd. Etc etc. Daar kan dat sony mp3cdspelertje van -toen iig- 180 euro absoluut niet aan tippen. Dat ding heeft nog niet eens id3tag ondersteuning en heeft het design van de meest ralle discman serie die sony ooit heeft uitgebracht. Nee, voor een budget van 150 euro moet je verder kijken dan sony en andere 'main' merken. D'r zijn de laatste tijd wel wat 'nieuwe' merken bijgekomen die ook wel vrij mooie mp3cdspelers hebben. [ http://www.mp3cdspeler.nl , kijk daar maar eens een beetje rond ] Maargoed, onder de 80 euro kun je in principe ook best wat halen, alleen moet je gewoon neit al te hoge eisen stellen aan de kwaliteit en het design. Verwacht geen geweldig geluid en geen overload aan functies. Als je daar tevreden mee bent, perfect. Scheelt je een hoop cash. [en, verstandig dat je die supertech links hebt laten liggen. Zag em bij een vriend van me maar -jezus- wat een extreem ral ding zeg. lenco zegt me niet zo veel, maar alles beter dan die supertech troep] Laatst gewijzigd op 07-07-2003 om 18:17. |
|
|