Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2003, 12:34
Mindfields
Mindfields is offline
In de aanbieding bij het Kruitvat voor E44,95
Is dit wat? Heeft iemand deze? Hoe bevalt ie? Etc.

Hoort dit wel hier?
Oud 06-07-2003, 13:25
pinhead
pinhead is offline
kan die idtags weergeven?
Oud 06-07-2003, 13:32
Verwijderd
Supertech is in principe een rukmerk.
Geef dan liever een euro of 70, 80 uit aan een samsung oid, heb je veel meer aan.
Ik weet verder weinig van het model af, maar grote kans dat dat ding geen id3 tags kan weergeven en het geluid vrij ruk is.
Oud 06-07-2003, 13:42
Mindfields
Mindfields is offline
Bedankt!
Mijn budget ligt rond de 55pleuro, ik ga vanmiddag effe bij de kijkshop kijken iig
Oud 06-07-2003, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 06-07-2003 @ 14:42:
Bedankt!
Mijn budget ligt rond de 55pleuro, ik ga vanmiddag effe bij de kijkshop kijken iig
55 euro is denk ik nog steeds vrij krap hoor...
Maargoed, je kunt altijd rondkijken
Oud 06-07-2003, 21:08
Mindfields
Mindfields is offline
heb nu voor 60euro een lenco gehaald prima ding
Oud 07-07-2003, 17:30
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
Parallel schreef op 06-07-2003 @ 14:42:
Bedankt!
Niet bij de kijkshop gaan joh, daar is het veel duurder dan in veel andere winkels en heb je veel minder keus
volgens mij kun je het beste naar BCC gaan, kwaliteit voor niet al te veel
En volgens mij is SONY het beste merk, maar ook wel duur, maar als je over een tijdje weer een nieuwe moet kopen ben je nog duurder uit
Oud 07-07-2003, 18:13
Verwijderd
Citaat:
lucy48 schreef op 07-07-2003 @ 18:30:
Niet bij de kijkshop gaan joh, daar is het veel duurder dan in veel andere winkels en heb je veel minder keus
volgens mij kun je het beste naar BCC gaan, kwaliteit voor niet al te veel
En volgens mij is SONY het beste merk, maar ook wel duur, maar als je over een tijdje weer een nieuwe moet kopen ben je nog duurder uit
Sony is een van de meest overrate merken. Veel en veel te duur voor de kwaliteit die ze leveren.

Op het gebied van mp3cdspelers blijft IRiver gewoon absoluut de top. Maar het goedkoopste iriver model kost ook dan ook 99 euro. heb zelf een model van 200 euro (imp400) waar ik heel erg tevreden over ben. Alles zit d'r op wat je je kan wensen, ding slaat nooit over, ziet d'r echt heel gaaf uit, is heel dun, geen gezeik met batterijen maar simpelweg 2 kleine accu's met een adaptor. Fm tuner. Leest alle soorten mp3 files zonder problemen. Id3 tags perfect leesbaar op mooie afstandsbediening. Vrij goede koptelefoon bijgeleverd. Etc etc. Daar kan dat sony mp3cdspelertje van -toen iig- 180 euro absoluut niet aan tippen. Dat ding heeft nog niet eens id3tag ondersteuning en heeft het design van de meest ralle discman serie die sony ooit heeft uitgebracht.

Nee, voor een budget van 150 euro moet je verder kijken dan sony en andere 'main' merken. D'r zijn de laatste tijd wel wat 'nieuwe' merken bijgekomen die ook wel vrij mooie mp3cdspelers hebben. [ http://www.mp3cdspeler.nl , kijk daar maar eens een beetje rond ]

Maargoed, onder de 80 euro kun je in principe ook best wat halen, alleen moet je gewoon neit al te hoge eisen stellen aan de kwaliteit en het design. Verwacht geen geweldig geluid en geen overload aan functies. Als je daar tevreden mee bent, perfect. Scheelt je een hoop cash.

[en, verstandig dat je die supertech links hebt laten liggen. Zag em bij een vriend van me maar -jezus- wat een extreem ral ding zeg. lenco zegt me niet zo veel, maar alles beter dan die supertech troep]

Laatst gewijzigd op 07-07-2003 om 18:17.
Oud 07-07-2003, 20:00
Basia
Basia is offline
dat supertech mag dan wel n rukmerk zijn. ik vind m prima voor n brakke busreis naar spanje.

Regels voor berichten