Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2003, 14:57
Methuseblah
Methuseblah is offline
verwijder die reacties dan, damn..
Advertentie
Oud 27-07-2003, 15:04
poesiefox
poesiefox is offline
Je bedoelt aangaande de gender van God?

Antwoord: Er IS geen God, dus de vraag is geheel ende al academisch. En als hij wel bestaat heb ik niet het idee dat hij gezegend (of gestraft?) is met voortplantingsorganen. Met wie zou hij of zij het dan moeten doen? En met welk doel? Als hij iets wil maken, dan hoeft hijzij het maar even te scheppen, toch? Die gaat heus geen negen maanden wachten.

God is geen spiegelbeeld van de mensen.
Oud 27-07-2003, 15:12
Methuseblah
Methuseblah is offline
Bewijs eens dat er geen God is? Of wacht, defineer 'God' eerst eens..
Oud 27-07-2003, 15:20
poesiefox
poesiefox is offline
Dat zou helemaal wat moois worden: jij beweert dat iets zo is, en ik moet gaan bewijzen dat het niet zo is? Bewijs jij maar eens dat het wel zo is!

Zou een mooie zijn, stel voor dat iedereen in een strafproces zijn onschuld zou moeten aantonen. Nee hoor, wie eist bewijst.
Oud 27-07-2003, 15:24
DaWeZ
DaWeZ is offline
mooi gezegd!
Oud 27-07-2003, 15:33
Nona
Nona is offline
Je topics worden waarschijnlijk gesloten omdat het geen goede discussie vormt. Dat hoeft niet aan de aard van het onderwerp te liggen, maar als mensen die discussie niet willen voeren en er flauw op reageren is het vaak beter om het topic te sluiten. Anders wordt het toch maar 1 groot spamtopic.

Overigens: ik kan me er wel aan irriteren als mensen niet serieus op een discussie ingaan. Dan kan je beter niet posten.

Trouwens: beleidsvraag = ander forum waarvan ik in mijn duffe bui de naam ff kwijt ben.
Oud 27-07-2003, 15:55
Methuseblah
Methuseblah is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 27-07-2003 @ 16:20:
Dat zou helemaal wat moois worden: jij beweert dat iets zo is, en ik moet gaan bewijzen dat het niet zo is? Bewijs jij maar eens dat het wel zo is!

Zou een mooie zijn, stel voor dat iedereen in een strafproces zijn onschuld zou moeten aantonen. Nee hoor, wie eist bewijst.
ik ging gewoon voor de simpelheid even er van uit dat God bestaat, en vraag me dan af of het een vrouw is, de discussie of God bestaat kunnen we beter ergens anders voeren trouwens, maar ik zie jou nog steeds graag 'God' defineren
Oud 27-07-2003, 15:57
Methuseblah
Methuseblah is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 27-07-2003 @ 16:33:
Je topics worden waarschijnlijk gesloten omdat het geen goede discussie vormt. Dat hoeft niet aan de aard van het onderwerp te liggen, maar als mensen die discussie niet willen voeren en er flauw op reageren is het vaak beter om het topic te sluiten. Anders wordt het toch maar 1 groot spamtopic.

Overigens: ik kan me er wel aan irriteren als mensen niet serieus op een discussie ingaan. Dan kan je beter niet posten.

Trouwens: beleidsvraag = ander forum waarvan ik in mijn duffe bui de naam ff kwijt ben.
Ik zie liever dat andere mensen ook hun mening kunnen geven, in plaats van dat kromme beleid dat alleen forumbazen kunnen reageren, en je kan mijn topic bekijken, staat een paar regels hier onder denk ik
Oud 27-07-2003, 16:00
Nona
Nona is offline
Citaat:
Methuseblah schreef op 27-07-2003 @ 16:57:
Ik zie liever dat andere mensen ook hun mening kunnen geven, in plaats van dat kromme beleid dat alleen forumbazen kunnen reageren, en je kan mijn topic bekijken, staat een paar regels hier onder denk ik
Hm, je hebt opzich wel gelijk. Ook leden hebben hier een mening over. Maar je moet je er niet over verbazen als het topic binnenkort gesloten wordt...

Ik heb je topic trouwens gezien. Het had een goede discussie kunnen vormen, maar ja... Sommige mensen vinden het nou eenmaal moeilijk om zowel ontopic te blijven als serieus te zijn...
Oud 27-07-2003, 16:19
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Als je een topic met zo'n vraag opent en zelf alleen maar een smilie neerzet, lijkt het niet echt of je naar serieuze reacties op zoek bent. Dan vraag je om grapjes. Dat had je dus zelf ook wel wat handiger kunnen aanpakken.
Oud 28-07-2003, 17:29
Gatara
Gatara is offline
Dat kan ook in een Priveberichtje aan mij.

Regels voor berichten