Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmm, op het moment zijn ineens al mn vriendinnen weer vrijgezel.. (eerst was ik de single en waren zij allemaal bezet en nu ben ik bezet en zijn zij allemaal single *hmpf*)
Hun exen dan maar ![]() Van de meesten vond ik ze heel cool en aardig enzo (en bij een écht leuk, ik viel een tijdje op zijn tweelingbroer ![]() |
![]() |
|
hihi nou ja ik geef wel even antwoord op beiden;
Wat ik vind van de vriendjes van mijn vriendinnen; De meesten vind ik wel leuk, as in; gezellige jongens om mee te kletsen, en ze passen leuk bij mijn vriendinnen.. vooral met de vriend van Loezzel (hier op het forum) kan ik het goed vinden en zij en haar vriend passen erg goed bij elkaar. Ook vind ik iemand minder goed bij haar vriendje passen, maar die jongen ken ik ook niet zo goed. En er was eentje waarvan ik de vriend eerst een beetje sukkelig vond, maar nu ik hem beter ken blijkt hij toch heel aardig te zijn en kan ik er eigenlijk best leuk mee praten. Ze zijn allemaal best aantrekkelijk, leuk om te zien maar zelf zou ik er niet op vallen, het zijn niet mijn types. Ik ken ze niet allemaal evengoed, maar leer ze steeds beter kennen ![]() Wat ik vind van de vrienden van mijn vriend; zijn vrienden van voetbal; erg gezellig, ik zie ze niet zo heel vaak, alleen als ik ga kijken bij het voetballen... Na het voetballen is het altijd erg gezellig in de kantine en in het cafe dat hen sponsort ![]() Leuke jongens en daar zitten zeker aantrekkelijke jongens bij.. Andere vrienden, niet van voetbal; hiermee gaan we meestal uit en ik kan het met hen allemaal goed vinden, zijn tweelingbroer en zijn neefje horen ook bij deze groep, erg leuk. Zijn altijd in voor een geintje en hebben leuke humor ![]() Ook hier zitten zeker leuke jongens bij, maar gewoon andere types.. Nou kies maar welke je wilt weten ![]()
|
Verwijderd
|
De vriendjes van mijn vriendinnen en de vriendinnetjes van mijn vrienden... let me see.
H.'s vriend M. is aardig, heeft gevoel voor humor, beetje verlegen, lief, betrouwbaar, zeer slechte muzieksmaak maar daar valt hij mij niet mee lastig, en hij is keigoed voor H. Ja, ik vind hem goed. De vriend van m'n zus is aardig, leuk, grappig, behulpzaam, ja, ook goed ![]() Andrea's (andijvie) vriend Rogier is voor zo ver ik weet aardig, ehm, mjah, ik ken hem niet zo goed eigenlijk, vreemd ![]() ![]() T.'s vriendin K. ken ik nauwelijks, alleen van msn een keertje en van horen zeggen, maar ze lijkt me wel oke. My.'s vriend V. is wel leuk, denk ik, hij was erg verlegen toen ik 'm ontmoette. Ook goedgekeurd ![]() Mc.'s vriendin A. is leuk, spontaan, grappig, lief, en ze lijkt op mij, dus ze is goed ![]() Mjah, lijkt mij allemaal dik in orde he ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb 1 vriendin met een eikel van een vriend, maar goed...als zij dat allemaal toelaat en daar gelukkig mee is, ga ik daar niets over zeggen.
Voor de rest hebben al mijn vrienden en vriendinnen erg leuke partners, waar ik het ook heel goed mee kan vinden. Sommige lijken qua karakter ook een heel klein beetje op mijn vriend, dus die vind ik uiteraard helemaal geweldig.
|
Mijn ene vriendin heeft echt een heel lief vriendje, was zoieso ookal een normale vriend van mij... Ik heb hem ook stukken beter leren kennen dankzij haar. T is een schat van een jongen, niet mijn typ en ik ben echt heel gelukkig voor ze.(een van de liefste stelletjes ooit denk ik).
Andere wat minder goede vriendin heeft een kut vriend (mjah hij verneukt haar vind ik) zij wil het alleen niet zien en ik kan t ook niet uitleggen eigenlijk. mjah zolang ze gelukkig is... |
![]() |
|
In mijn vriendengroep hebben nu twee man een vriendin, eentje heb ik een goede band mee vind ik echt toffe meid
en die ander spreek ik amper maar vind ik ook zeker wel een aardige meid
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Je grootste seks-fantasie Anoniem19 | 206 | 21-02-2013 23:25 | |
De Kantine |
Hoe zou je reageren in de situatie?/ Wat zou je doen als..? Missy | 360 | 06-06-2008 01:44 | |
Liefde & Relatie |
Ex van je relatie Sade | 13 | 15-11-2004 20:31 | |
Liefde & Relatie |
Ga jij mee naar vrienden van je vriend(in) omdat hij/zij dat graag wil? G.T.C. | 22 | 15-06-2004 17:08 | |
Liefde & Relatie |
de bekende ex van je vriend(in)... pienie | 26 | 16-02-2004 09:50 | |
Liefde & Relatie |
Banden tussen jou en de broer(s)/zus(sen) van je vriend(in)? Verwijderd | 26 | 14-08-2003 18:30 |