Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2003, 18:41
Verwijderd
Wat vind je van de vriend(in) van je vriend(in)? Kan je het goed vinden met hem/ haar, ken je hem/haar eigenlijk niet, vind je hem/haar ook aantrekkelijk?? etc. Vertel!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2003, 18:46
PardonMe
PardonMe is offline
hoe bedoel je precies..?
De vriendjes van mijn vriendinnen
of
de vrienden van mijn vriend....?
Oud 09-07-2003, 18:47
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Hmm ok, ik weet niet of ik hier antwoord op ga geven maar welke twee mensen hebben nou een relatie met elkaar?'
jij of in dit geval ik met m'n vriend/in waar je op dat moment een relatie mij hebt. Dan is dus de vraag wat vind je van de vrienden van je partner?
Of is de vraag wat vindt je van de partner van je vriend/in?
Oud 09-07-2003, 18:49
stout!
stout! is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 09-07-2003 @ 19:46:
hoe bedoel je precies..?
of
Ja, of: wat vind je van de vriendin van je vriend?
Oud 09-07-2003, 18:51
Verwijderd
Citaat:
PardonMe schreef op 09-07-2003 @ 19:46:
hoe bedoel je precies..?
of
Haha ja het is wel een beetje onduidelijk

Nou ja de vriendjes van je vriendinnen dus en voor jongens dan dus de vriendin van je vriend
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 18:52
Verwijderd
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 09-07-2003 @ 19:47:
f is de vraag wat vindt je van de partner van je vriend/in?
Deze dus
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 18:55
Verwijderd
Hmmm, op het moment zijn ineens al mn vriendinnen weer vrijgezel.. (eerst was ik de single en waren zij allemaal bezet en nu ben ik bezet en zijn zij allemaal single *hmpf*)

Hun exen dan maar
Van de meesten vond ik ze heel cool en aardig enzo (en bij een écht leuk, ik viel een tijdje op zijn tweelingbroer ) maar bij eentje vond ik em echt een eikel. Dat vonden overigens al haar vriendinnen, behalve zij zelf dus, al heeft ze het uiteindelijk wel uitgemaakt.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 18:57
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Nou ik heb heel wat vrienden/vriendinnen (disputen geven snel veel vrienden/vriendinnen) Maar ik vind ze allemaal wel aardig (ook wat interdispuut relaties).
Oud 09-07-2003, 18:59
PardonMe
PardonMe is offline
hihi nou ja ik geef wel even antwoord op beiden;

Wat ik vind van de vriendjes van mijn vriendinnen;
De meesten vind ik wel leuk, as in; gezellige jongens om mee te kletsen, en ze passen leuk bij mijn vriendinnen..
vooral met de vriend van Loezzel (hier op het forum) kan ik het goed vinden en zij en haar vriend passen erg goed bij elkaar.
Ook vind ik iemand minder goed bij haar vriendje passen, maar die jongen ken ik ook niet zo goed.
En er was eentje waarvan ik de vriend eerst een beetje sukkelig vond, maar nu ik hem beter ken blijkt hij toch heel aardig te zijn en kan ik er eigenlijk best leuk mee praten.

Ze zijn allemaal best aantrekkelijk, leuk om te zien maar zelf zou ik er niet op vallen, het zijn niet mijn types. Ik ken ze niet allemaal evengoed, maar leer ze steeds beter kennen

Wat ik vind van de vrienden van mijn vriend;
zijn vrienden van voetbal; erg gezellig, ik zie ze niet zo heel vaak, alleen als ik ga kijken bij het voetballen... Na het voetballen is het altijd erg gezellig in de kantine en in het cafe dat hen sponsort
Leuke jongens en daar zitten zeker aantrekkelijke jongens bij..

Andere vrienden, niet van voetbal; hiermee gaan we meestal uit en ik kan het met hen allemaal goed vinden, zijn tweelingbroer en zijn neefje horen ook bij deze groep, erg leuk.
Zijn altijd in voor een geintje en hebben leuke humor
Ook hier zitten zeker leuke jongens bij, maar gewoon andere types..

Nou kies maar welke je wilt weten
Oud 09-07-2003, 19:23
Verwijderd
De vriendjes van mijn vriendinnen en de vriendinnetjes van mijn vrienden... let me see.
H.'s vriend M. is aardig, heeft gevoel voor humor, beetje verlegen, lief, betrouwbaar, zeer slechte muzieksmaak maar daar valt hij mij niet mee lastig, en hij is keigoed voor H. Ja, ik vind hem goed.
De vriend van m'n zus is aardig, leuk, grappig, behulpzaam, ja, ook goed.
Andrea's (andijvie) vriend Rogier is voor zo ver ik weet aardig, ehm, mjah, ik ken hem niet zo goed eigenlijk, vreemd Hij is in elk geval goed voor haar en lief tegen haar en alles, dus hij is ook goed.
T.'s vriendin K. ken ik nauwelijks, alleen van msn een keertje en van horen zeggen, maar ze lijkt me wel oke.
My.'s vriend V. is wel leuk, denk ik, hij was erg verlegen toen ik 'm ontmoette. Ook goedgekeurd.
Mc.'s vriendin A. is leuk, spontaan, grappig, lief, en ze lijkt op mij, dus ze is goed

Mjah, lijkt mij allemaal dik in orde he
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 21:01
Verwijderd
heb 1 vriendin en die heeft met een jongen en ach, ik vind het helemaal niets enzo (ken m dan weer beetje, omdat mn zusje kort wat met m heeft gehad), maar als zij gelukkig is met hem dan gaat ze lekker haar gang hoor. Ik zal dr niet tegenhouden ofzo..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 09:50
Magdalena
Magdalena is offline
ik heb 1 vriendin met een eikel van een vriend, maar goed...als zij dat allemaal toelaat en daar gelukkig mee is, ga ik daar niets over zeggen.
Voor de rest hebben al mijn vrienden en vriendinnen erg leuke partners, waar ik het ook heel goed mee kan vinden. Sommige lijken qua karakter ook een heel klein beetje op mijn vriend, dus die vind ik uiteraard helemaal geweldig.
Oud 10-07-2003, 16:35
In_stilte
In_stilte is offline
Mijn ene vriendin heeft echt een heel lief vriendje, was zoieso ookal een normale vriend van mij... Ik heb hem ook stukken beter leren kennen dankzij haar. T is een schat van een jongen, niet mijn typ en ik ben echt heel gelukkig voor ze.(een van de liefste stelletjes ooit denk ik).
Andere wat minder goede vriendin heeft een kut vriend (mjah hij verneukt haar vind ik) zij wil het alleen niet zien en ik kan t ook niet uitleggen eigenlijk. mjah zolang ze gelukkig is...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 18:17
DisNaks
DisNaks is offline
mn beste vriendin had een vriend, ze is een paar dagen geleden gedumpt, ik ben er blij om, zij zat ook al te twijfelen of het wel echt iets was en het was gewoon een sukkel
Oud 10-07-2003, 21:49
Tox
Tox is offline
In mijn vriendengroep hebben nu twee man een vriendin, eentje heb ik een goede band mee vind ik echt toffe meid

en die ander spreek ik amper maar vind ik ook zeker wel een aardige meid
Reageren

Regels voor berichten