Joshua_Love schreef op 30-06-2003 @ 21:14: ..rimmen.. ( toch? )
Exactly. En ach, als je iedere dag doucht (duh duh) is het niet zo vies hoor... Bovendien, het kan wel ontzettend genieten zijn, zeker als het een "verrassingsaanval" is.. Niet als je partner net naar de wc is geweest voor een grote boodschap, overigens...
ikheetfroukje schreef op 01-07-2003 @ 16:08: echt mijn tong erin steken? nee dat vind ik niet smakelijk, maar er wat om heen kusjes geven en likken is wel leuk.
ModuM schreef op 01-07-2003 @ 16:45: Nee oke, écht er in gaat wel een beetje ver.... Likken in de buurt (en kusjes natuurlijk) vind ik dus geen probleem..
Probeer maar eens je tong in een kontgat te krijgen, zul je toch aardig je best voor moeten doen.
Chimera schreef op 01-07-2003 @ 13:23: Beetje vet egoistisch vind je niet?
Natuurlijk niet. Ik zeg vantevoren dat ik er niet aan begin, maar als hij het opwindend vindt om het wel te doen, nou, dan gaat ie zijn gang maar.
Trouwens, als jij denkt dat sex "voor wat hoort wat" betekent, dan denk ik dat jij degene bent met een vertekend beeld van sex....Ik doe niets tegen mijn zin. Klaar uit.
ADHD schreef op 01-07-2003 @ 18:46: Natuurlijk niet. Ik zeg vantevoren dat ik er niet aan begin, maar als hij het opwindend vindt om het wel te doen, nou, dan gaat ie zijn gang maar.
Trouwens, als jij denkt dat sex "voor wat hoort wat" betekent, dan denk ik dat jij degene bent met een vertekend beeld van sex....Ik doe niets tegen mijn zin. Klaar uit.
Chimera schreef op 30-06-2003 @ 23:43: Best geil, en als je vooraf ff gaat douchen is 't ook helemaal niet vies. Sowieso een aanrader, kun je lekker te keer gaan zonder nare geurtjes
ADHD schreef op 01-07-2003 @ 18:46: Natuurlijk niet. Ik zeg vantevoren dat ik er niet aan begin, maar als hij het opwindend vindt om het wel te doen, nou, dan gaat ie zijn gang maar.
kimmetjeluvsya schreef op 03-07-2003 @ 18:37: Als ik alleen nog even mag weten wat emo is?
een sociale stroming, 't wordt regelmatig verward met alto, heb verder geen flauw idee wat het inhoud qua gedrag, houding en kledingstijl en wat dan ook