Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2003, 23:18
devilcat
devilcat is offline
ik heb dus nu eindeijk een date met die jongen die ikleuk vind, en nu ga ik twijfelen

ik ben al enige tij zwaar onzeker, en soms erg depressief
iktwijfel zo.

ik weet dat ik ook zooo bang ben als ik hem zie, want ik ken hem niet goed.

wat moet ik met hem ondernemneetc??..

argg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2003, 23:48
Verwijderd
Wat heeft dat met bindingsangst te maken? Lijkt me meer dat je gewoon zenuwachtig bent voor een ontmoeting.

Ik hou vast aan mijn gouden regel: als je elkaar spontaan niks te melden hebt, kun je een relatie maar beter laten schieten.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 23:59
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ga gewoon lekker met hem uit en zeg niet van o jee stel dat ik een relatie krijg. Nee, met een gezellig avondje weg is toch niks mis. Heb een leuke avond (of middag) met hem en leer hem gewoon zo beter kennen, dat binden dat kan later nog wel komen
Oud 11-07-2003, 08:03
Fearless
Fearless is offline
Ik snap het helemaal verschrikkelijk is dat
En je gaat je waarschijnlijk helemaal anders doen door zenuwen enzo..

Ik zou jezelf er gewoon overheen zetten ( ja klinkt weer lekker makkelijk... ) In het begin ben je echt zenuwachtig ( al helemaal Voor het 'zover is' maar zodra hij er is.. Wordt het al veel minder.)

maar na een tijd gaat dat langzaam weg.. Probeer je gewoon op je gemak te voelen en idd niet aan een relatie denken ofzo..
Bedenk geweoon dat je met een vriend afspreekt..

Doegxx

Ps Ik heb pas ook hetzelfde gehad en ik wilde altijd naar hem toe enzo.. maar dat vond ik toch best eng.. En toen is hij x bij me thuis geweest en hebben wel lekker in het gras gelegen.. En dan is de spanning helemaal weg... (zorg wel dat je hem daarna niet ineens een week niet ziet.. Want dan komt die spannign weer

Of heb je er geen last van als je hem gewoon ziet?)

Nouja.. veel succes
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 10:52
Verwijderd
Je bent niks aan hem verplicht door op deze date te gaan..

Bij een date gaat het er toch juist om dat je elkaar beter leert kennen? Je bent gewoon enorm zenuwachtig en dat lijkt me alleen maar logisch.. Ga gewoon voor een gezellige avond of middag hebben samen, en denk niet na over wat daarna komt, dat zie je dan wel weer toch?

Voor ideeën wat je kunt gaan doen kun je eens in dit topic kijken
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 11:22
*dreaming*
*dreaming* is offline
Ja ik begrijp je meteen als je zegt dat je het eng vind. Maar je moet weten, het is ook zijn afspraakje, en hij vindt het waarschijnlijk net zo eng, of in ieder geval ook eng. Bovendien, als je bang bent dat je niets weet te zeggen, je bent toch niet de enige die hoeft te praten? Hij heeft ook een mond en kan ook praten.
Je hoeft je echt niet zo druk te maken, niet alles hoeft van jou kant te komen, en het kan echt heel gezellig worden.
Reageren

Regels voor berichten