Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2002, 12:46
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
check deze 's

http://www.geocities.com/krissanty2001

Ik wil je mening heel graag horen....

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
<+|- sWeEtkRiSsY
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2002, 14:49
Refro
Refro is offline
first: zorg voor een beetje fatsoendelijke hosting moet toch lukken op die school waar je zit. Anders pak bij ladot het basispakketje

second: within temptation, linkin park gothic wha-haaa (sorry persoonlijke mening)

third: overzicht het ding is echt super onoverzichtelijk kan aan mij liggen maar het is toch zo

fourth: vertel mij wat draken met gothic te maken hebben zover ik weet namelijk niets

conclusie: ziet er aardig uit (kan veel beter) mis de content er staat echt nul,nul info op

is getekend de mede webmaster van www.joepverhaeg.nl
Oud 14-04-2002, 14:50
AMDFreak
AMDFreak is offline
Beetje saai mahja... voor de rest is ie wel ok
Oud 14-04-2002, 14:58
pietje63
pietje63 is offline
menu is moeilijk te lezen door achtergrond
Oud 14-04-2002, 18:16
Droyd
Droyd is offline
Het kan me niet veel schelen dat de site wat te kort schiet als het op overzicht aankomt...de site heeft wel nog een leuke uitstraling...enkel de info....wel slaat nergens op...linkin park en within temptation horen niet echt op die site thuis, zacht uitgedrukt...maar grafisch is hij simpel, maar echt ok...het hoeft nie ingewikkeld te zijn voor mij
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Refro schreef:

second: within temptation, linkin park gothic wha-haaa (sorry persoonlijke mening)
Inderdaad. Je (Krissy) hebt nog veel te ontdekken.

fourth: vertel mij wat draken met gothic te maken hebben zover ik weet namelijk niets
Mwah, Louis Royo is redelijk gewaardeerd, ook in die scene. Dark fantasy bevat ook wel 'ns draakjes -- niet mijn stijl either, maar in vakjes-termen klopt 't wel.

[/url]
Sorry, maar ik vind het 10x niets. 't Ziet er -ondanks de aardige kleurcombinaties- niet uit, i.m.o.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 19:28
dystopia
dystopia is offline
Voor een persoonlijke site, of een beginner, is het wel aardig. Ik vind dat er weinig informatie op staat. Het spijt me zeer, maar, bij Linkin Park en Cranberries denk ik niet aan gothic. Dat vind ik dan ook offtopic daar. Louis Royo roeleert natuurliijk.

De kleurencombinaties zijn wel leuk. Ook het muziekje op de achtergrond associeer ik persoonlijk niet met gothic. Die vuurtjes bovenaan zijn goddelijk irritant. Ook het LeEtSpeaK (ben je een haxor? ) is zwaar irritant. Ik bedoel DaT iS LaStIg Te LeZeN.

Overigens denk ik dat je met een aantal aanpassingen, best een aardige site kunt maken met dit geheel. Ik raad je aan om het te hosten bij www.endoria.net dan heb je geen reclame en een heeeeeele aardige systeembeheerder
Oud 14-04-2002, 21:36
Verwijderd
1. Linkin Park een Gothic band? dat is een wannabee nu-metal bandje

2. Cranberries is dus ook geen gothic

Ah, kom er net achter dat je ook nog ergens op kunt klikken biovenaan..

Nou, die contect enzodaaronder is gewoon onleesbaar

en verder, er staat niks bijzonders op..

------------------------

Wat je iig zou moeten doen is dus de navigate leesbaar maken, minder bewegende dingen, die lijden af..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten