![]() |
|
check deze 's
![]() http://www.geocities.com/krissanty2001 Ik wil je mening heel graag horen.... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx <+|- sWeEtkRiSsY |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
first: zorg voor een beetje fatsoendelijke hosting moet toch lukken op die school waar je zit. Anders pak bij ladot het basispakketje
second: within temptation, linkin park gothic wha-haaa (sorry persoonlijke mening) third: overzicht het ding is echt super onoverzichtelijk kan aan mij liggen maar het is toch zo fourth: vertel mij wat draken met gothic te maken hebben zover ik weet namelijk niets conclusie: ziet er aardig uit (kan veel beter) mis de content er staat echt nul,nul info op is getekend de mede webmaster van www.joepverhaeg.nl
|
![]() |
Voor een persoonlijke site, of een beginner, is het wel aardig. Ik vind dat er weinig informatie op staat. Het spijt me zeer, maar, bij Linkin Park en Cranberries denk ik niet aan gothic. Dat vind ik dan ook offtopic daar. Louis Royo roeleert natuurliijk.
De kleurencombinaties zijn wel leuk. Ook het muziekje op de achtergrond associeer ik persoonlijk niet met gothic. Die vuurtjes bovenaan zijn goddelijk irritant. Ook het LeEtSpeaK (ben je een haxor? ![]() Overigens denk ik dat je met een aantal aanpassingen, best een aardige site kunt maken met dit geheel. Ik raad je aan om het te hosten bij www.endoria.net dan heb je geen reclame en een heeeeeele aardige systeembeheerder ![]()
|
Verwijderd
|
1. Linkin Park een Gothic band? dat is een wannabee nu-metal bandje
2. Cranberries is dus ook geen gothic Ah, kom er net achter dat je ook nog ergens op kunt klikken biovenaan.. Nou, die contect enzodaaronder is gewoon onleesbaar en verder, er staat niks bijzonders op.. ------------------------ Wat je iig zou moeten doen is dus de navigate leesbaar maken, minder bewegende dingen, die lijden af.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|