Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind dat als je echt aan je bed gekluisterd zit je bv gevoed of wat dan ook moet worden en er is geen kans meer om beter te worden, dan vind ik dat je , wanneer mensen dat vragen, je hen pijnloos mag laten sterven. Ik zou het zelf ook vragen, want waarom heeft het leven nog zin als je niets meer kan doen of niets meer kan bepalen....
Dan vind ik dat euthenasie is toegestaan. |
![]() |
|
Heey thanx voorrr jullie berichtjess!
Maandag moet ik met Laura dat debat voeren, en ik ben op het internet nog wat goeie argumenten aan het verzamelen. Weet iemand nog een zoekbron op ut net??!? En wat vinden jullie trouwens van; dat je op een bepaalde leeftijd (bv rond de 40) een verklaring moet afleggen of je wel of niet vervroegd dood wil gaan als je aan dementie lijdt? Goed/slecht idee?!? Ik wil jullie mening weten met goeie argumenten daarvoor please! Janne
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Het is echt niet zo dat je plotseling dood wilt. Daar is heel veel aan vooraf gegaan. Als die mensen met tegenzin door moeten leven, is dat niet goed voor de samenleving, je hebt kans dat ze toch een zelfmoordpoging gaan wagen, daarmee kunnen anderen ook gevaar lopen.
Ik vind wel dat ze eerst echt goede hulp moeten krijgen. Mensen die er echt voor gestudeerd hebben en weten wat ze kunnen doen. Zo zorg je ervoor dat de mensen die opeens een ingeving hebben dat ze dood willen, er nog eens goed over na gaan denken. Ik ben voor euthanasie als het gaat om mensen die heel erg ziek zijn. Als zeker is dat ze niet meer beter worden en met heel veel pijn verder moeten leven, is het niet leuk voor de persoon zelf, maar ook niet voor de omgeving. Het wordt alleen maar zwaarder als het langer zo door gaat. Een dokter zou dan gewoon iets voor moeten kunnen schrijven. Help die mensen. Niemand verdient het om pijn te lijden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |